No announcement yet.

Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

2014-15 hooajast alates särgisponsoriks Chevrolet. 7.aastaks siis.

Kommentaar

Meanwhile kui De Gea olümpial möllab, siis Lindegaard teeb pre-season tuuril päris korralikke etteasteid nii, et De Gea esikinda koht pole sugugi nii kindel.

Kommentaar

See Chevy kompanii ei sobi kohe üldse Unitedi särgile. Timmimist vajaks korralikult.

Kommentaar

Minu arust sobib päris hästi.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ega ta täpselt samasugusena sinna ei tule.Sobitatakse ikka nii, et häirima ei hakkaks ja silma ei riivaks.

Kommentaar

Jah, näiteks pannakse valge tekst suure paksu musta tausta peale või vice versa.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Chevrolet pidi sponsoriks tulema alates 2014-15 hooajast, nii et praegusele särgile pole mõtet logo sobitada...

Kommentaar

Algselt postitas inward Vaata postitust
                  See Chevy kompanii ei sobi kohe üldse Unitedi särgile. Timmimist vajaks korralikult.
                  Harjumise asi, esimese hooga ei tundugi väga kole.
                  Newton Heath 1878

Kommentaar

Heihei! Uued tuuled puhuvad midagi Ashley Cole'st. Mine ja võta nüüd kinni, kui tõsi see on, aga katus-sõidab Evra asemele oleks ehk isegi päris hea.

Kommentaar

Algselt postitas Higuaaaain , Vaata postitust
                      Heihei! Uued tuuled puhuvad midagi Ashley Cole'st. Mine ja võta nüüd kinni, kui tõsi see on, aga katus-sõidab Evra asemele oleks ehk isegi päris hea.
                      Ferdinandile see muidugi meeldiks.
                      Newton Heath 1878

Kommentaar

Kellegil ManU official membership staatust kehtib?

Kommentaar

Kas keegi teab siit mõnda usaldusväärset kohta netis, kust saaks ManU mängudele veel pileteid soetada, peale ManU kodulehe?

Tänud!

Kommentaar

Lindegaardilt uus 4-aastane leping

Kommentaar

Tour squad: De Gea, Lindegaard; Evra, Ferdinand, Jones, M Keane, Vidic; Anderson, Carrick, Nani, Powell, Lingard, Scholes, Valencia, Young; Berbatov, Hernandez, Kagawa, Macheda, Rooney, Welbeck

vastasteks siis Valerenga, Barcelona ja Hanover. tundub, et tugevaim võimalik koosseis on saadetud?

E: Lisaks mainiks, et homme Valerenga vastu on treeneriks Mike Phelan, SAF tegeleb "other club businessiga" ja on Barca mänguks tagasi.

Kommentaar

märgiks ära, et kolmapäevane mäng partsaga on nähtav ka VSB pealt.
                                armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Working...
                                X