X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Mchl Vaata postitust
    No vaata siis uuesti
    Ahjaa, ühe korra ka 11p.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
      "üle 80". Ehk, et kui 81 punkti ja rohkem - sina võidad, kui 80 punkti ja vähem - mina võidan.
      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Alex Ferguson's churlish hallmark was his open and unrelenting contempt for referees.

Vaade eemalt.
        Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Eemalt - tähendab seda, et kellegi "kibestunudliivsealsamasvahelkuti" silmade läbi. Siis küll.
          Algselt postitas Plechazunga
          Jones doesn't get injuries. Injuries get Jones.

Hmm, that didn't really work.

Kommentaar

Algselt postitas Rebellion Vaata postitust
            Eemalt - tähendab seda, et kellegi "kibestunudliivsealsamasvahelkuti" silmade läbi. Siis küll.
            No terve maailm ei pane fergie peale pihku - see ärasaatmine võiks vabalt ka selline olla kui just poleks heaks tavaks, et kadunud meest peab ülistama.
            Well, there you, Seamus is gone.”

“He is.”

“Decent fella.”

“He wasn’t really, when you think about.”

“Come on, now.”

“He was an alcoholic who beat his wife.”

“Sure, don’t we all love a drink? It was the drink did the bad things, not him.”

“An inveterate gambler.”

“A game of cards never hurt anyone.”

“He was a rotten thief.”

“Needs must, you know yourself.”

“Never paid his debts.”

“Well …”

“Miserable with money, never bought a round, would beat up old people and rob their houses, nicked from the collection plate at church, had an affair with his own neice …”

“Ah, sure he was a grand lad really, have a pint.”

Kommentaar

U21 mängib kell 21 Old Traffordil poolfinaali Liverpooliga:
              Amos, Vermijl, Thorpe, M Keane, James, Charni, Tunnicliffe, Cole, Januzaj, Lawrence, Lingard
              Subs A Pereira, Sutherland, Pearson, Wilson, Grimshaw

Kommentaar

Hooaja nähtavasti parim mäng - 3:0 võit.
                Kolmest väravast 2 tulid penaltitest (mõlemad penaltid teenis Lawrence ja realiseeris Cole) ning 3.värava lõi Ekangame. Lisaks lõpetas Liverpool mängu 10kesi.

fantast mäng. Eriti kaitse poolest

Kommentaar

Algselt postitas Meintz Vaata postitust
                  ning 3.värava lõi Ekangame.
                  Kas mitte Cole ei saanud kübara kirja?!
                  varupallivarupumpaja

Kommentaar

Algselt postitas Stjopa Vaata postitust
                    Kas mitte Cole ei saanud kübara kirja?!
                    Heh, kusjuures saigi. Minu paha
                    Igatahes veel mõnusam

Kommentaar

Auhindu jagati just.

Players Player of the Year - Michael Carrick
                      ​Sir Matt Busby Fans' Player of the Year - Robin Van Persie
                      Goal of the Season - Robin Van Persie

Jimmy Murphy Young Player of the Year - Ben Pearson

The Denzil Haroun trophy ehk Reservide aasta mängija - Adnan Januzaj
                      "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

U21 finaal: United vs Spurs, OT-l 20. mail kell 20.30 meie aja järgi. Selle hooaja omavaheliste mängude seis 2-2.
                        SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Tänu Carragheri üheteistkümnega teises teemas, meenus, et mõned kuud tagasi sai vaadatud kuskilt Rio XI-d. Siin ta on

Rio Ferdinand talks the Fantasy Football Club through the best 11 players he has played with.
                          SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

hullult lihtne mäng on. 28ndaks minutiks 3-0 ja üldse - kõik naudivad mängimist. saf isegi ei celebrate väravaid, kõigil nii tsill olla.
                              slimm.ee

Kommentaar

Januzaj sisse! (kuigi ehk hoitakse homseks finaaliks)

Hooaja suurima võidu võiks ära võtta

Hernandezele peaks tsenderduse eest aasta söödu auhinna andma. Uskumatult ilus

Kommentaar

Working...
                                X