X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas SainAru Vaata postitust
    Sadiq El Fitouri ?

Mis mehega tegu? oskab keegi öelda?
    20-aastane paremkaitsja. Sündinud Liibüas .
    Varem City akadeemias olnud, detsembris siirdus Salford Citysse, kus jättis Pnevilleile ja Scholesyle hea mulje. Järgnes testiperiood Mankus, säras reservmeeskonna ja seeniorite B (Valdes, Fletcher jne) omavahelises mängus ning teenis lepingu.

Fletch nüüd WBAs medicalis

Algselt postitas Reintz Vaata postitust
    Müstika, et Lindegaard nõus teise poole ka hooajast nii passida.
    Noh, agent olevat väidetavalt üritanud midagi leida, tulutult

Kommentaar

Müstika, et Lindegaard nõus teise poole ka hooajast nii passida.
      Aga sahinad, et Fletcher West Bromi juurde kihutab medicali, on üles keritud. Tik-tak...
      Algselt postitas Stok
      Arsenali puhul loetakse hooaeg ebaõnnestunuks kuskil septembri keskpaiku.

Kommentaar

adjöö wilf!
        asi hakkas juba siis perse poole kiskuma, kui "jess, saab SAFi juhendamise all areneda"st sai moyese tütrele hobigünekoloogi mängimine. tegelt on kahju, aga eks ta tom ince'ga sama paja mehed ole: ühel hetkel on kõige kõvemad tulevased wingerid kuningriigis, siis lendab aastake mööda ja põmm - pennant, sina või?

powell on ka siuke katkine projekt. temast on isegi rohkem kahju kui zahast.
        buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Anderson teeb mõnusalt kohvimaal trenni juba. Või noh mõnusalt jah, vaevalt ,et mõnusalt aga teeb.

Siinkohal võib marv3llous vabalt Andersoni tipphetkede galerii ka postitada.
          "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

-30 years later- Sneijder to Manchester United as coach, rumours growing... (reddevils reddit) ehk siis pole möödunud ühtegi üleminekuakent kus me poleks seda venda ostnud

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
              Noortest siis niipalju

Manchester United right-back Marnick Vermijl has joined Sheffield Wednesday for an undisclosed fee.
              Ja veel...

According to Sky sources, forward Jesse Lingard has signed a new three-and-a-half-year deal with Manchester United.
              And the England U21 international has also agreed to go on loan to Derby County until end of the season.
              Algselt postitas Stok

Kommentaar

Algselt postitas Reintz Vaata postitust
                Ja veel...

According to Sky sources, forward Jesse Lingard has signed a new three-and-a-half-year deal with Manchester United.
                And the England U21 international has also agreed to go on loan to Derby County until end of the season.
                Lingard tundub sümpaatne ja kuna tegu pole mingi teismelise poisiga enam (sünniaasta 92), siis kolme ja poole aastane diil tundub selline, et plaane ikkagi kutiga on. Ehk on see laen viimane ja järgmine aasta näeme korralikke katsetusi esindusmeeskonnas...
                Oli eelmine aasta pikalt-pikalt vigane ja seetõttu Van Gaal temast suurt aimu pole ehk saanud ka
                //On muidugi ka oht, et tüübi eest tahetakse lihtsalt pappi ka saada.

Kommentaar

#mufc have signed young defender Andy Kellett on loan from Bolton Wanderers until the end of the season.
                  Tegu siis 20 aastase vasak kaitsjaga. Elame näeme siis mis sorti diil on.

+ Fletcher siis ikkagi West Bromi.

Kommentaar

"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

51 minutit Boltoni eest 4-2 kaotusmängus divaris ja me võtame tüübi laenule.Ne ponjel.

Kommentaar

Fletcher on punane olnud aastast 1995. Väga korralik partii ikka ja selline korralik "unsung hero". Respect ja edu teel!

Kelleti kohta pakutaske redcafes, et kuna saatsime Janko vastu Boltonisse ja Vermijli müüsime ära, siis oli u21-e lihtsalt coverit vaja ja küsiti see poiss. Nothing special.

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
                          Siinkohal võib marv3llous vabalt Andersoni tipphetkede galerii ka postitada.
                          Ausalt, seda on liiga palju ...

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

LvG on suutnud häma ajamisele täiesti uue tähenduse anda:

"I have to choose and now I choose Januzaj. But it’s always like that – I’m looking every week and every day the players have to show it. I’ve said to players, I’ve said to Falcao, I’ve said to Mata and I’ve said to Januzaj. I’m very pleased that you are pleased with his performance.
                            I think the former manager has chosen him to play from out of the youth and he had an extension of his contract, or an improvement of his contract, so then you know that he is a Manchester United player. Paddy McNair, now, is coming from out of the youth, he has extended his contract, so he is a Manchester United player."
                            Algselt postitas Stok

Kommentaar

Kommentaar

McNair, Rojo äärekaitses seekord siis?

Kommentaar

Working...
                                X