Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ärkasin hommikul , kummitas see laul

Ja ennäe, Telegraph ütleb ,et täna hiljem sainitakse Labile ära ka. Eks ole näha. On teine siin hiljuti valmistunud juba mikriga koos treenimiseks kuigi lootus nagu veel on ,et ehk mikker Moyese juurde läheb (A)
    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Benitez: "In football, everything is a lie".

Kommentaar

Testimoniali sai kätte, nüüd istutage ta pingile või saatke Hiinasse.

Kommentaar

Back to Everton

Kommentaar

Algselt postitas Wingback Vaata postitust
            Back to Everton
            Ei saaks pealegi.

Kommentaar

Klge, Pogba viimased 1,5 kuud juba Manku mängija. Millal official?
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Klge, Pogba viimased 1,5 kuud juba Manku mängija. Millal official?
                Mourinho jutu järgi on meeskond komplekteeritud 14-ks, enne seda liitub veel meeskonnaga "väga hea keskvälja mees".
                SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Fellakas tõenäoliselt koos Jaanusega läheb, sest kooseisus pole ruumi. Lisaks peaks üks koht olema Memphis vs Young. Noori me see aasta väga ei näe!!!
                  2002 FC EBS Team
                  2003 FC Nimeta
                  2004 FC Nimeta
                  2005 FC Nimeta
                  2006 Tallinn United FC
                  2007 Tallinn United FC

Kommentaar

Algselt postitas Litmanen37 Vaata postitust
                    Fellakas tõenäoliselt koos Jaanusega läheb, sest kooseisus pole ruumi. Lisaks peaks üks koht olema Memphis vs Young. Noori me see aasta väga ei näe!!!
                    Fellaini jääb. Noori näeb niipalju kui on täpselt vaja, liigat ei võida muud moodi.
                    Je suis Nasfal

Kommentaar

“I am Zlatan. Who the hell are you?”

Kommentaar

Alustaks hooaega nüüd ilusasti väikese säraga. 3:0 paluks
                        Je suis Nasfal

Kommentaar

BREAKING: Juventus officials confirm that Paul Pogba has been given permission to have Manchester United medical.

Kommentaar

varupallivarupumpaja

Kommentaar

Starting XI: De Gea, Valencia, Blind, Bailly, Shaw, Carrick, Fellaini, Rooney, Martial, Ibrahimovich, Lingard

ja klubi kodukal ilusasti teavitatud, et Pogbal medical. sweet

Je suis Nasfal

Kommentaar

#Pogback

.com kirjutab ka ,et on medicalis.

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2016/Aug/Paul-Pogba-given-permission-for-medical-at-Aon-Training-Complex-ahead-of-transfer-to-Man-United.aspx?utm_source=twitter&utm_medium=post&utm _campaign=ManUtd

"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Working...
                                X