#pogback
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Manchester United FC
Collapse
X
-
Algselt postitas JanK Vaata postitustumm mina olen veidi skeptiline hetkel.varupallivarupumpaja
Kommentaar
-
Algselt postitas JanK Vaata postitustmis koosseis see selline on? Carrick-Lolliini keskväljal.... umm mina olen veidi skeptiline hetkel."Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF
Kommentaar
-
Algselt postitas Raitsu Vaata postitustEks see koosseis sai igaks juhuks selline ,et Ed ikka pappi köhiks.
Kommentaar
-
Algselt postitas JanK Vaata postitustmis koosseis see selline on? Carrick-Lolliini keskväljal.... umm mina olen veidi skeptiline hetkel.
Pobga. BREAKING NEWS.
Kommentaar
-
Algselt postitas ElNino9 Vaata postitustKui loll võib üks mängija olla, et ta aastal 2016 juvest manusse läheb??????!!!!!!Amorim <3
Kommentaar
-
Algselt postitas Linnupoja Vaata postitustmuch smart, very think
Kommentaar
-
Algselt postitas ElNino9 Vaata postitustMis asi see 120 milli siis veel on"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF
Kommentaar
-
Algselt postitas ElNino9 Vaata postitustKui loll võib üks mängija olla, et ta aastal 2016 juvest manusse läheb??????!!!!!!"Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff
Kommentaar
-
Algselt postitas Tofoa Vaata postitustKlge, Pogba viimased 1,5 kuud juba Manku mängija. Millal official?
Armas muidugi, et uskusid.
Kommentaar
-
Algselt postitas dontastik Vaata postitustPogba: "F*ck trophies, give me the money!"
Ibra jättis esimeses mängus vähemalt ilusa märgi maha, 2:1 karikas käesAmorim <3
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar