natuke rohkem oleks võinud saada, aga jah.
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Manchester United FC
Collapse
X
-
Algselt postitas cannuman Vaata postitustnojah teil ju rahapuudus suur20 LEGEND
Kommentaar
-
Algselt postitas vtp Vaata postitustArvestades, kui palju sa siia teemasse postitad (181 postitust ja 5. koht postitajate reas) võiks sa juba hakata "teil" asemel ütlema "meil" .
Kommentaar
-
Algselt postitas -Ussu Vaata postitustofftopic, aga kust sa sellise info välja võlusid20 LEGEND
Kommentaar
-
Algselt postitas vtp Vaata postitustKlikkides teemade nimekirjas arvule, mis näitab, kui palju sellele teemale vastatud on.
Aga ma tõesti loodan, et ei minda sinisele üle, hetkel on kõik vägahea minuarust, ja järg. hooaja võiks saada samamoodi läbi aetud.
Ja samuti ei tahaks kohe poodi jooksta, et viimast särki saada.
Kommentaar
-
Algselt postitas vtp Vaata postitustKlikkides teemade nimekirjas arvule, mis näitab, kui palju sellele teemale vastatud on.
Aga kaks päeva enne finaali võiks ju hakata mõtteid vahetama küll selle üle, et mis meid nüüd siis ees ootab. Ise loodan, et peale Scholesi saab vanarauast kõvasti tegusid tegema ka Giggs. Parki konstant võib ju tegija olla, aga siiski...
Travelling squad: (Goalkeepers) Van der Sar, Kuszczak, Heaton (Defenders) Ferdinand, Vidic, Evra, Brown, Neville, O'Shea, Silvestre, Pique (Midfielders) Scholes, Carrick, Giggs, Hargreaves, Anderson, Fletcher, Park, Nani (Forwards) Ronaldo, Rooney, Tevez, Saha, Welbeck.Which ship has never docked at Liverpool?
The Premiership.
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer" - Arnold Schwarzenegger, 1975
Kommentaar
-
Algselt postitas sicmic Vaata postitustPagan, peab tempot tõstma siis!
Aga kaks päeva enne finaali võiks ju hakata mõtteid vahetama küll selle üle, et mis meid nüüd siis ees ootab. Ise loodan, et peale Scholesi saab vanarauast kõvasti tegusid tegema ka Giggs. Parki konstant võib ju tegija olla, aga siiski...
Travelling squad: (Goalkeepers) Van der Sar, Kuszczak, Heaton (Defenders) Ferdinand, Vidic, Evra, Brown, Neville, O'Shea, Silvestre, Pique (Midfielders) Scholes, Carrick, Giggs, Hargreaves, Anderson, Fletcher, Park, Nani (Forwards) Ronaldo, Rooney, Tevez, Saha, Welbeck.
VDS
Vidic Ferdinand Brown Neville
Ronaldo Scholes Anderson (60 min. Hargreaves) Giggs ( 60. min Nani)
Rooney Tevez
Kommentaar
-
Algselt postitas -Ussu Vaata postitustmängu loodaks siis saada
VDS
Rooney Tevez
Neville asemel on koosseisus ikka evra...ma ei usu et Neville pingilegi saab ja Andersoni asemel alustab Carrick või Hargo raudselt imo
Kommentaar
-
Algselt postitas -Ussu Vaata postitustmängu loodaks siis saada
VDS
Rooney Tevez
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar