Foster
    Valencia
    Obertan
    Eikrem
    James
    Gill
    Stewart
    Algselt postitas Tofoa
    Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Välja kukkus siis nii. Täpset formatsiooni võib muidugi igaüks ise mõistatada.

Kuszczak

Park
      Carrick
      Fletcher
      Evra

Nani
      Gibson
      Scholes
      Anderson

Welbeck
      Owen

Subs: Foster, Valencia, Obertan, Eikrem, James, Gill, Stewart
      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Andersoni lemmikpositsioon on ju kuuldavasti vasakkaitse.

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
          Subs: Gill
          See on päris hea.

ALEX FERGUSON'S injury crisis is so deep he has had to call up his chief executive's 19-year-old SON!

The Man United boss has 13 regulars out for the Champions League clash here tonight.

So his own boss David Gill's son, Oliver, gets a shock call-up.

Fergie insisted he was not showing favouritism. He said: "If he's good enough, he plays.

"That's the name of the game. My son Darren played for me for four or five years.

"He was treated the same as any other player and Oliver will be treated the same way."

Defenders John O'Shea and Jonny Evans were last night ruled out until the New Year, adding to the United chief's injury nightmare.

Fergie has resorted to desperate measures and will pick a bunch of unknowns at Wolfsburg.

Gill - a full-back or centre-back - signed a professional contract a year ago, having been in the club's academy since he was 12.

He has made nine appearances in the reserves this season.

He said: "I really want to give football my best shot. I am good enough to have a professional career at some level.

"Ideally that would be with Manchester United but realistically the competition is very strong and few players from the academy make it into one of the world's top club sides."

Ollie reckons most people at Old Trafford do not link him with his powerful dad.

He said: "Nobody takes any notice of my relationship to my dad. I've been in the academy for six years and most people have simply forgotten. It's just not the way Manchester United do things."

Ferguson added: "He's a young boy. It's his first year as a professional and he's been combining education with training in the last couple of years.

"He's 19 now and has decided to take the big step forward and we admire him for that.

"Over the last year or so, he is developing physically. He was rakish and gangly and lacked physical strength but he has done well, the boy.

"He is one of a few young players we have here and is doing very well."

Read more: Fergie calls up Gill’s son | The Sun |Sport|Football
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            | The Sun |Sport|Football

värdjad oskavad muidugi serveerida nii, nagu isake oleks tulnud rääkima, et kuulge teil mehi vähe, aga mul poiss natuke oskab mängida, võtate ka äkki lennukile...

Kommentaar

Evra kannab täna esimest korda kaptenipaela?
              Algselt postitas Tofoa

Kommentaar

Minuteada küll. Saab huvitav mäng olema, ma loodan. Pakuks 2-2
                "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Esimene poolaeg üsna tore sellise koosseisuga, Park väga tõusev äärel. Owen siis peaga lõi seisuks 1:0. Eriti halba öelda pole, Poolakas on hoopis teisest puust kui eelmine aasta (:
                  Algselt postitas Tofoa

Kommentaar

Striimi?

You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

õpiks äkki ükskord ära lehekülje http://myp2p.eu ?
                      Kui mediaplayeriga ei jookse korralikult laed alla vastava programmi. Ei ole see nii raketiteadus midagi.

Aga Obertanilt üks kindlasti ilusamaid move Man Utd karjääri jooksul. Poolakas on päris hea täna, Oweni kohta ei saa ju ka midagi halba seni öelda, 2 on kottis juba.Nani oli pask, kui see väravasööt välja arvata.Park on ka ikka ilmselgelt vormist kilomeeter maas.Ja just kui ma seda Oweni asja kirjutasin oleks pidanud kolmanda ära lööma.What a pity.
                      "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Esimene hatrick siis Owenilt Unitedi särgis. Naiss

Kommentaar

Kommentaar

Lõpp hea kõik hea. Poolakas oli täna suht tasemel, kaitse no oli mis ta oli aga asja ajas ära. Owen koondisesse?
                            Algselt postitas Tofoa

Kommentaar

Algselt postitas salajane33 Vaata postitust
                              aga ükskord oleks ka Owenil aeg kõmmutama hakata ja miks mitte homme
                              Sõnusid ära.
                              slimm.ee

Kommentaar

Mihkel võiks teemantitemaale selle eest küll saada ju. Obertan on ka päris kihvt. Samas ei tea, mis tähtkujus ta sündinud on.

Kae imet, Leeds scum saigi hakkama.

Kommentaar

Working...
                                X