armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Blue moon is rising?
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
        Blue moon is rising?
        inimkonna madalamate eksisteerimisvormide seas ringlev folkloor. vt ka "once in a blue moon", "päike tõuseb solgipangest" jms.

Kommentaar

He's gonna die,
          He's gonna die,
          Malcolm Glazer's gonna die,
          How we kill him I don't know,
          Cut him up from head to toe,
          All I know is Glazer's gonna die.

Kommentaar

Johnnyboy on väidetavalt hooaja lõpuni audis. Mingi tromb jalas või midagi, kõlab igatahes üpris tõsiselt. Neetud lugu.

Kommentaar

The FA's disciplinary unit are continuing to study Tuesday night's incident, but the absence of conclusive photographic or televisual evidence has rendered it unlikely that Neville will be subject to a charge of misconduct.

Tegelikult ei peaks üldse sellist asja arutamagi. Mängijad pole robotid ja ei peaks täielikult oma emotsioonide näitamisest loobuma. Palju huvitavam oleks kui näeks rohkem selliseid Ade voi Fowleri suguseid värava tähistamisi.

Ja Teveze kohta samal teemal:

He had been warned as to his future conduct by the FA following an incendiary goal celebration in front of the City supporters during United's 4-3 Premier League victory at Old Trafford in September.

Kommentaar

Algselt postitas Nohik Vaata postitust
                Tegelikult ei peaks üldse sellist asja arutamagi. Mängijad pole robotid ja ei peaks täielikult oma emotsioonide näitamisest loobuma. Palju huvitavam oleks kui näeks rohkem selliseid Ade voi Fowleri suguseid värava tähistamisi.
                Duubeldan täiega seda!!!

ja Shermann on vait!!!
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Diouf on ka oma esimese kübaratriki Unitedi särgis siis lüüa suutnud, seekord veel siiski Reservide eest.
                  Mingisugune pilt
                  Algselt postitas Tofoa
                  Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Meenub seoses selle kübaratrikiga reservide eest selline mees nagu Danny Welbeck. Oodati ju temastki palju, aga hetkel on areng natuke seisma jäänud, paljuski on kindlasti süüdi vale positsioon, kus teda mängitatakse ja vähene mängupraktika.
                    Dioufist ootan mina järgmist Ruudi - kiirust, hüppevõimet ja ka nahaalsust paistab olevat niipalju kui mina teda mängimas olen näinud. Tehnikal pole ka viga, pea sama hea kui Berbal
                    Nii et loodame parimat

Kommentaar

Läkski bond issue raising edukalt läbi. http://www.timesonline.co.uk/tol/spo...cle6997726.ece
                      League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

SAF väitis pressikonverentsil ,et Rio mängib homme.Kahjuks tuli rohkem selgust ka Vidici osas, kes on veel umbes 2 nädalat audis.Berbatov on ka rivis.Võidu korral siis võimalus kasvõi ajutiselt liiga liidriteks kerkida, mis oleks ka tore.
                        "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Owen-it võiks rohkem mängu panna.

Kommentaar

Carlos Tevez certainly seems to think so after an astonishing attack on the Manchester United right-back. Neville is not the most popular among the ABU tendency, but does the Old Trafford stalwart deserve such abuse?

Kommentaar

87.4% Yes
                              12.6% No

Tehke omad järeldused.

Kommentaar

Algselt postitas NOT Vaata postitust
                                Diouf on ka oma esimese kübaratriki Unitedi särgis siis lüüa suutnud, seekord veel siiski Reservide eest.
                                Mingisugune pilt
                                Veidi parem pilt ka:
                                Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                                20 LEGEND

Kommentaar

Working...
                                X