Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Replying to Topic \'SAFC vs NUFC\'

Originally posted by efafan
    Mängijate vormide pilte siia ei topi, aga kes tahab, see vaadaku neid linke: koduvorm on sellise väljanägemisega, teine kit on suhteliselt lahe isegi...
    Leedsi Diadora särk tundub reaalse pildi peal kuidagi ilusam, kuigi Sunderlandi võõrisil võib ka päris ilus olla.
    When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Kuna siin on juba väheke vormidele jutt läinud, siis võiks seda viimasel ajal suhteliselt vaikseks jäänud teemat veidike off-topicuga sisustada... Reeboki tulevase hooaja särgid on igatahes koletult sarnased: West Ham (away) ja Bolton (away). Kas on tõesti nii raske erinevatele meeskondadele pisutki erinevat särki disainida??

Kommentaar

mingi kuradi diadora maania kõigil.. aga its so yesteryear.. the trendsettersid valisid uue tegija nii et siis ummbes 3 aasta pärast on ka kogu inglise liigas hummeli särgid..

Kommentaar

Pühendusega Jaanile ja Rat boy Leele.

FU*K ALL!
          YOUR GONNA WIN FU*K ALL!
          DOWN LIKE THE LEEDS!
          YOUR GOING DOWN LIKE THE LEEDS!

Kommentaar

35 aastat ja still counting...

Õnneks on meil ka järgmistel aastatel klubi, kellele pöialt hoida.
            “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
            The Special One

Kommentaar

Ühest Leedsi foorumist pealkirjaga: \"Newcastle the new us\"

• After a few years of underinvestment the board decide to spend big money on players after minor success in one season, leading to a champions league place.
              • Everyone praises them for their attacking play and young exciting squad. The future looks bright.
              • Failure to strengthen in key positions leads to unnecessary defeats. For us it was left back and right midfield for them it is right back and another centre back to play with Woody.
              • Poor signings in the wrong positions such as Robert and Viana cost the club a fortune. For us it was Fowler and Johnson.
              • Woodgate is their equivalent of Rio Ferdinand, bought at a time when they need to secure champions league qualification. It is though that the outlay will be worthwhile as champion’s league money is so great. That elusive pay day never comes as they fail to qualify.
              • A string of negative stories about their players in the press – the gang rape case, Bernard involved in his own rape case and Bellamy supposedly hitting a woman in Town have a negative effect on the team and changes the perception of the team in the press, although admittedly not to the same extent.
              • After a good European run they fail in the semi finals, promising to be back next year.
              • The club then states that there will not be much money for transfers in the summer. This turns out to be a massive understatement.
              • Robson is surprisingly sacked for not getting into the champions league and a stop gap manager is brought in.
              • The failure to qualify for the Champions league for a second consecutive season sees them offload players to keep up with debt repayments. Woodgate again reflects Rio as he is sold to Arsenal or Chelsea.
              • Bellamy and Dyer leave too for roughly what was paid for them. Viana, Bramble, Robert all leave for next to nothing as they need to reduce the wage bill.
              • It emerges that Freddie Shepherd has been spending £400 a month on a club Zebra to have in his office. He leaves with a big pay off and the said Zebra under his arm.
              • A new man comes in, a professor no less to sort things out. Sadly his amazing plan seems to consist of getting rid of the Zebra and reducing wages. However, as the players are difficult to sack he sees it as more effective to sack the tea lady who is on £4.50 an hour.
              • Professor leaves with a pay off. Meanwhile Shepherd takes over at Hartlepool saying he has learnt from his mistakes.
              • Trevor Birch takes over for a short while to find a buyer. Aziz claims repeatedly that a takeover is just around the corner and finds time to post on a fans forum, despite keeping up his job as information minister to Saddam Hussein.
              • The new board consist of a group of local business men who look like they are from the league of gentlemen, advised by none other than Michael Knighton, football chairman extraordinaire.
              • Relegation a year later sees Given, Shearer and Jenas are forced to leave as the club is yet again forced to cut costs.
              • Nobody will take the dead wood on massive wages off their hands- Bowyer and Bridges play out the remainder of their careers in the reserves but on £25000 a week. Bowyer still hasn’t leant to read.
              • Who knows what the future holds?

Kommentaar

Kuna ma hoolitsen ka Jaani eest, siis tahaks talle täisversioonina ka midagi toredat ja lõbusat pakkuda. Õhtud on ju kaugel maal koledad ja pimedad ja nii saabki rahus rahvuslikke viise ümiseda ja laule leelotada. Folk on ju in ja värki.

WON BUGGER ALL (viisiks Derry Down Dale)

If you go to St James\'
                In Newcastle town
                You\'ll see folks dressed like humbugs
                And wearing a frown
                With their faces as glum as the fog on the Tyne
                For the last cup they won
                Was back in sixty nine
                And they\'ve tried holy water
                And praying for help
                So desperate for silver to put on the shelf
                They even tried Gullet
                And his sexy football
                But they all were impotent and won bugger all

They\'ve nowt to go home to
                It seems they cant win
                The Board say their women
                Are ugly as sin
                So they say howay lads let us gan for a sup
                But they drink from the bottle
                Cos they don\'t have a cup
                Then came Uri Geller his spells for to cast
                To free all their clocks
                That are stuck in the past
                With my crystals and magic
                I\'ll bring joy to you all
                But he just bent his wand
                And they won bugger all

Then in desperation
                To lighten the gloom
                They begged for Kevin Keegans return to the Toon
                They gave him a wallet
                That strained at the seams
                To go out and buy them
                A cup winning team
                But then he was rattled by Alex Ferguson
                Said I\'d love it I\'d love it
                If we beat the scum
                The runaway leaders
                Slowed down to a crawl
                Kevin Keegan just lost it
                And won bugger all

On a Saga holyday Bobby Robson embarks
                Just to bask in the hot air
                Of St James\' Park
                Take the Mags to mid table
                I doubt they\'ll get higher
                To swell my bank ballance
                Before I retire
                I know I should win them a trophy to kiss
                But with cash rolling in I\'m just taking the Piss
                No black and white tags on the cups there at all
                So just kiss my arse
                Cos you\'ll win bugger all
                Sod all!!

Kommentaar

Originally posted by Martin

• After a few years of underinvestment the board decide to spend big money on players after minor success in one season, leading to a champions league place.
                  Viimase pooleteise aasta ostud - Ambrose 1M, Bowyer ft. Enne seda - JJ 5m, Bellamy 6m, Viana 8m, Robert 10m, Woody 9m. 39m 3 aasta peale. Pole ju midagi nii palju. Pealegi polnud selle osturalli alguseks turg kokku kukkunud. Ja nagu näha, edust pole hasarti satutud ja ostma kukutud.

• Failure to strengthen in key positions leads to unnecessary defeats. For us it was left back and right midfield for them it is right back and another centre back to play with Woody.
                  Rohkem küll parempoolik, aga ka need kaks on õiged.

• Poor signings in the wrong positions such as Robert and Viana cost the club a fortune. For us it was Fowler and Johnson.
                  Robert on üks kahest edu toonud ostust. Enne teda oli vasak äär neli hooaega praktiliselt tühikoht. Igasuguseid imemehi mängis seal. Nüüd saame vaatamata kõigele iga hooaeg pea 10 kolli ja samapalju sööte. Rääkimata sellest, et 40m raadiuses väravast on karistuslöögid ohtlikud!

• Woodgate is their equivalent of Rio Ferdinand, bought at a time when they need to secure champions league qualification. It is though that the outlay will be worthwhile as champion’s league money is so great. That elusive pay day never comes as they fail to qualify.
                  Erinevalt Leedsist, kasutati selleks ostuks raha, mis oli olemas, mitte hüpoteetilisi sissetulekuid.

• The club then states that there will not be much money for transfers in the summer. This turns out to be a massive understatement.
                  • Robson is surprisingly sacked for not getting into the champions league and a stop gap manager is brought in.
                  Need väited on lihtsalt narrid.

• The failure to qualify for the Champions league for a second consecutive season sees them offload players to keep up with debt repayments. Woodgate again reflects Rio as he is sold to Arsenal or Chelsea.
                  Mis võlg? Pikaajaline võlg on üleval staadioni eest ning see ei puutu üldse asjasse. See on võetud mingi 6 aasta eest juba. Mängijate ostuks mingit käibekrediiti ei tehta, seda on Shepherd minu meelest ka otse välja öelnud.

Newcastle\'i first team
                  Given, Harper, Elliott, Bernard, Woody, Bramble, O\'Brien, Hughes, Griffin (kohe lahkumas), Taylor, Viana, Speed, Robert, JJ, Dyer, Bowyer, Ambrose, Shearer, Shola, Bellars, Bridges, Chopra.

Kõrgepalgalisteks kvalifitseeruvad siin Given, Woody, Speed, Robert, Dyer, JJ, Al, Bellars, Bowyer. Ei näe probleemi. Samas maksis Leeds imesummasid Seth Johnsonile.

Võtame nüüd palju meeste eest makstud on
                  Given - 1.5m 97
                  Harper - marginaalne summa, u. 95
                  Elliott - ft 01
                  Bernard - ft 00
                  Woody - 9m 03
                  Bramble - 5m 02
                  O\'Brien - 2m 01
                  Hughes - kasvandik
                  Griffin - 1.5m 97
                  Taylor - kasvandik
                  Viana - 8.5m 02
                  Speed - 5m 98
                  Robert - 9m 01
                  JJ - 5m 02
                  Dyer - 6m 99
                  Bowyer - ft 03
                  Ambrose - 1m 03
                  Shearer - 15m 96
                  Shola - kasvandik
                  Bellars - 6m 01
                  Bridges - laen
                  74.5m, terve meeskonna eest pole ju paha.

Leeds kõrghetkel - Rio 18m,Viduka 6m, Duberry 4.5m, Matteo u 4m, Johnson 7.5m, Batty 4.5m, Barmby 5m?, Wilcox 3m, Bridges 5m. Lisaks väiksema raha eest saadud vennad. Olulisem välja käidud raha eest on aga summa, mis palgalehel.
                  “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
                  The Special One

Kommentaar

Originally posted by Jaan
                    Originally posted by Martin

Viimase pooleteise aasta ostud - Ambrose 1M, Bowyer ft. Enne seda - JJ 5m, Bellamy 6m, Viana 8m, Robert 10m, Woody 9m. 39m 3 aasta peale. Pole ju midagi nii palju. Pealegi polnud selle osturalli alguseks turg kokku kukkunud. Ja nagu näha, edust pole hasarti satutud ja ostma kukutud.
                    Arvatavasti on silmas peetud ka tulevat suve (ja hooaaega - Robson jne...), mida sa oleks võinud ise välja nuputada. Tead küll Smith ja värgid, et ikka järgmisel aastal kindlalt CLi kohani jõuda.

Pluss sinu nimekirjast puudub näiteks sõrmehiiglane ja teised, kes on läbi käinud ja kahjumiga kadunud.

Kommentaar

Vaevalt, et osturalliks läheb. Shepherd on küll rääkinud, et peab ikka mõistlikult kulutama. Mida näitas ka viimane suvi. Pigem jääb ML selle taha, et pole piisavalt mehi - viimase mängu pikk oli umbes selline - Harper, Elliott, Brittain, Orr, Chopra... Meistrite Liiga tase tõesti.

Nonde lahkujate osas on sul tegelikult õigus, kuid erinevalt Leedsist on palgaleht neist praktiliselt puhas nüüd. Nagu enne ütlesin - liigagi puhas. Pean silmas siin pigem Solanot ja Acunat kui Marcelinot, Corti või Gavilani (see mees on muidugi klubi nimekirjas vist endiselt).

A isegi ilma Meistrite Liigata võime me rohkem kulutada - staadion on lihtsalt suurem. 12000 lisakohta peaks andma nii 6-8 mänguga miljon lisanaela. (Väite põhjal, et Manyoo täismaja piletitulu on u miljon). Staadionilaenu tagasimakse ei tule siinkohal arvesse (vähemalt Leedsi võrdluses), sest see on mitmekümneaastane laen, samas kui Leedsi oma oli lühiajalisem (või ma eksin?).
                      The Special One

Kommentaar

Tänase Liverpooli võiduga St. Andrews\'l võib ka meie hooajale rahulikult joone alla tõmmata.
                        The Special One

Kommentaar

Kas keegi reedel mängu läheb kuhugi Tallinna kõrtsi vaatama? vs CP?
                          Andke siis märku - Millwalli vastu passisime kolmekesi koos aiFo ja Sakariga - lõbus õhtu va mängu tulemus, aga kui keskit tulemas on andke ka foorumis märku.
                          memer of Gaskoff fan club

Kommentaar

Originally posted by indrek

Andke siis märku - Millwalli vastu passisime kolmekesi koos aiFo ja Sakariga - lõbus õhtu va mängu tulemus, aga kui keskit tulemas on andke ka foorumis märku.
                            Mina ilmselt reedel platsis pole, kuivõrd Tallinn Tartust na\' kaugel. Küll aga plaanin esmaspäeval kohal olla...

Nimeta ilmselt siis?

pRmt!
                            Jalgpallihaigla liige
                            Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Originally posted by indrek

Andke siis märku - Millwalli vastu passisime kolmekesi koos aiFo ja Sakariga...
                              Julgen vastu vaielda. Kõrts oli päris täis, istekohtigi ei jagunud hilisematele huvilistele. Tunnistan, SAFC\'i särkides härraseid oli tõesti vaid kolm, kuid valdav elamus elas siiski teile kaasa. Usutavasti on reedel ka kohalikku fännikontingenti rohkem.
                              Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Kommentaar

Originally posted by jyriöö

Tunnistan, SAFC\'i särkides härraseid oli tõesti vaid kolm .
                                Piinlik lugu...
                                Jalgpallihaigla liige
                                Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Working...
                                X