SAFC vs NUFC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'SAFC vs NUFC\'

Noh, Scott Parker kuni kaheks kuuks väljas. Põlveopp.

Head uut aastat.

Edit: ahajah, juba tuli link.

Kommentaar

Kuule, täitsa kahju hakkab teist. Mis toimub, jinxed?

Scott Parker faces up to two months on the sidelines.

Kommentaar

Tegelikult hirmutas rohkem see paari päeva tagune GS jutt, et äkki veab suveni opile minemata välja.

(\"\"He shook his knee up at West Ham but Scott being Scott, he played on,\" explained Souness. \"We are trying to rest it from the Tottenham game to the Fulham game (on January 14). The worst scenario is that it doesn\'t get better and he will need an operation. But the feeling is that we can get away with it.\")

Kui mees katki, tehke ta terveks, mitte ärge retsige teda!

Kommentaar

Algselt postitas Jussinen

Kui mees katki, tehke ta terveks, mitte ärge retsige teda!
          Tõsi ta on. Kewellit veeti tema esimese hooaja teisel poolel ka läbi valu ja vigastuse, mis aitas meid küll Meistrite Liigasse, kuid maksis mehele poolteist aastat valu ja kannatust ja ega ta tervis pole enam endine peale seda. paistab et Sounness haarab juba ka kõige peenematest kõrtest.
          Feel the strength of a hundred thousand heartbeats,
          Cry welcome to the song.
          And as it lifts you, time to move on.
          We go!

Kommentaar

Aeg ja kogemus on näitanud, et mehed, kes toovad vigastusi ebaedu põhjuseks, kasvõi kaudselt, kaua oma kohal ei kesta.

Iseasi, kas treeneri muutmine tooks midagi kaasa. Järjekordne suvaline Briti fat-incubus? Nah. Variant keegi ässam treener üle meelitada või vaadata piiri taha. Aga miks peaks Hitzfield või keegi tahtma tulla Newcastlisse? Ilus viimane aasta, Big Al

\'Let me make something perfectly clear - there\'s no chance of me resigning, no matter what happens,\' Souness told the Times. \'I\'ll say that again, no matter what happens.

I don\'t think I\'ve done anything wrong. I know that I\'ve brought some very good players to this football club and I know that we\'ve been desperately unlucky in terms of injuries, but I\'m sticking at it.

Kommentaar

Tegelt on lootus kadunud, et ilusaks minna võiks (vastus küsimusele uue treeneri kohta). Aga sitem ka vist olla ei saa.
              “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
              The Special One

Kommentaar

saab. 2 sõna - steve bruce

Kommentaar

mõtlesin, et pole siin ammu olnud ühtegi positiivset kommentaari.
                  Midagi mis süstiks usku mängijatesse ning annaks jõudu nende toetajatele.
                  Seetõttu otsustasin sellise teate siia lisada:

14. september 2006, Tallinn

Kommentaar

Algselt postitas uvv

mõtlesin, et pole siin ammu olnud ühtegi positiivset kommentaari.
                    Midagi mis süstiks usku mängijatesse ning annaks jõudu nende toetajatele.
                    Seetõttu otsustasin sellise teate siia lisada:

... aga tõlke unustasid juurde lisamata , jah

lisaksin pimedaks talveõhtuks lugemisteks lühikese esse isanda parimate paladega :

ja ühe loo veel

Sack me, pay me

Souness quotes from the press, Thursday:

\"Let me make something perfectly clear, there is no chance of me resigning no matter what happens. I\'ll say that again - no matter what happens. I don\'t think I\'ve done anything wrong.

\"I know that I\'ve brought some very good footballers to this football club and I know that we have been desperately unlucky in terms of injuries.

\"But I am sticking at it, there is not a chance of me walking away, not now, not ever.\"

That would appear to put an end to the theory that one \"honourable exit\" for Graeme Souness would be to quit on medical grounds. The Newcastle manager underwent a triple heart bypass in 1992.

The Chronicle has mentioned that Souness would be due a sum of £3m in settlement of his contract - no details on how much the rest of his gang would be entitled to though.

ja ühe nime veel .... Allardyce .

Kena lugemist

Kommentaar

Midagi NUFC-i fännidele Sounessi ostupoliitikast

Charltoni ridades on ta sel hooajal igaljuhul hea mulje jätnud ja fantasy-s piisavalt punkte toonud.

Kommentaar

Seda küll ei taha, et Murphy selle tsirkusega liitub. Enne juba Man City kui see madhouse.
                        Cry welcome to the song.
                        We go!

Kommentaar

Seda küll ei taha, et Murphy selle tsirkusega liitub. Enne juba Man City kui see madhouse
                          Sinu tahtmisest sõltub muidugi väga palju.

Siiani on Given meid Mansfieldi vastu veel konkurentsis hoidnud.

Kommentaar

Algselt postitas laurenzo

Sinu tahtmisest sõltub muidugi väga palju.
                            Aitäh lahke võõras, et sa selle mulle selgeks tegid.
                            Cry welcome to the song.
                            We go!

Kommentaar

Big Al 200!!!

Kommentaar

nii vana juba?
                                siis on viimane aeg, et loobuda
                                Слава Україні! Героям слава!