SAFC vs NUFC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Bob_Loblaw Vaata postitust
    mis kuradi näitlemine? selgelt astus ju jala peale, penalt läks mõõda, sest Downing on saast
    idioot oled ju
    kindlalt oli mitte pennal.

Kommentaar

Kajuks oli Cisse seekord suht sitt.

Kommentaar

NuFc-i probleemid jätkuvad ja seda näitab ka koht tabelis.kas on midagi siis araabiast kuulda`?
        Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
        Ott Järvela

Kommentaar

"Supporting Newcastle United is like being madly in love with a woman who simply doesn't feel the same way about you. You know you should move on, but you just can't."

Kommentaar

Algselt postitas lest68 Vaata postitust
            "Supporting Newcastle United is like being madly in love with a woman who simply doesn't feel the same way about you. You know you should move on, but you just can't."
            Eesti koondisega oleks pigem nagu abielus naisega ..
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Niih! Ümmarguselt 1 kuu reisuni. Ja täna sain JarrowBranchist sõnumi:

Hi aiFo just to let you know I've sorted out two Newcastle tickets for you.

Jalgpallihaigla liige
              Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Uskumatu karikamäng Northamptoniga!

Pea terve mäng mängiti nagu punnijunnid, jäädi 10-kesi, seejärel 82. minutiks 0-2 kaotusseisu ja siis otsustati mängima hakata! Kuidagi väga tuttav stsenaarium. Miks Sunderland alati nii teeb?

Lõpuks penaltitega võit ja esialgu rongi alt välja. Aga suurel hulgal fännidel jäid SAFC'i väravad nägemata. Või keeras ehk mõni koduteel veel otsa ümber?
                Jalgpallihaigla liige

Kommentaar

Venables set for Toon return?

(pidurdamatu ja kahjurõõmus naer)
                  When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
                    Venables set for Toon return?
                    Kandidaadid Venables, Hoddle ja George Graham? NUFC vaatab aina minevikku.
                    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

nufc ongi minevik

Kommentaar

Algselt postitas alvarez Vaata postitust
                        nufc ongi minevik
                        Chelski on tulevik?
                        Jalgpallihaigla liige

Kommentaar

No ei saand jätta. Guardianist, mõistagi. Suht ammendav.

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

See on alati tore kui Vene maffiarahaga steroiditud klubi kõvatab. Kui muidugi Venemaal juhtub reziim muutuma ja Abramist saab uus Hodorkovski, siis good luck and good night...
                            "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Peksa neid kui nad on maas:

For The Attention Of: Mike Ashley
                              I AM MISTER TERRY VEENABLES DEPOSED FORMER MANAGER OF TOTTINGHAM AND ENGLANDS. I HAVE BUSSINESS OPPORTUNITIE FOR YOU. I SOON HAVE ACCCESS TO 325 MILLIONS POUNDS (ENGLISH) IN ST JAMES PARK BANK ACCOUNTS WHICH ONLY GUARDED BY FAT MAN WHO SELL TRAINERS AAND SHIRTS WITH BARCODES. YOU WILL INSTALLS ME AS MANAGERS AND THEN I TRANSFER FUNDS TO YOU ACCOUDNTS BACK IN NIGERIA. PLEASE SEND BANK DETAILS I BEGIN TRASNFERS ALSO PLEASE NOTE TO FIND JOB FOR MY DARREN ANDERTON.
                              AWATING YOUR URGENT REPLY
                              MR TERRY VNEABLES
                              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas aiFo Vaata postitust
                                Chelski on tulevik?
                                Viljandi on tulevik.
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X