No announcement yet.

SAFC vs NUFC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Jonas Gutierrez. Vahel lähevad mõned asjad ilusti.
    armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Kui nüüd tänasest päevast midagi meeldejäävat, siis Stoke kottis Liverpooli.
      Siinjuures tervitused Stokele

Kommentaar

Algselt postitas Stok
        Ma tänan. Sulle on punavalged alati sümpatiseerinud, või algas see alles täna?
        Enamasti olen nõrgemate poolt, värvist olenemata.
        See hooaeg polnud see ka keeruline : 19 kaotuse , 9 viigi ja ainult 10 võiduga võistkond ei saa ju olla tugev

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
          Jonas Gutierrez. Vahel lähevad mõned asjad ilusti.
          Ravi andis tulemuse?
          E:sain juba vastuse.
          Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
            Kes järgmisena? Rafa? Ancelotti? Klopp?
            Mkm, Rafa läheb juhendab QPRi, Ancelotti Blackpooli ja Klopp Bradfordi.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Päris cunt move ikka Newcastle'ilt.

Kommentaar

Aga Fabricio Coloccini?

Kommentaar

Ma arvan, et Amos kommib seda uudist: http://www.bbc.com/sport/0/football/32969743

Kommentaar

klubi on üks lahedaimaid.

taylori vallandamisest on pohhui (pigem tervitatav, muidugi), isegi meetod ei huvita. jonase oleks võinud ikkagi õhtusöögile kutsuda. samas huvitav, et see juba eos teemaks ei olnud, et peale vähki ja ilmselget vormikõrvera langust viimasel kuradi kolmel aastal kutti kodumaale pensile saadetakse.
                    buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

67-aastane hollandlane Dick Advocaat asus märtsis Sunderlandi treeneriks ning kui suutis nad hooaja lõpuks väljalangemisest päästa ja Inglismaa kõrgliigas 16. kohale aidata, oli ta oma treenerikarjäärile joont alla tõmbamas.

Sunderlandil treeneri mure lahendatud, loodame et Nufc ei lähe järgmist tiiru Carver'iga sõitma
                      The One and Only

Kommentaar

Päris kenakene kimp koguneb
                        A donation from the Sunderland Message Board to give Mrs Advocaat a big thank you f… Tom Sproates ha bisogno del tuo sostegno per Mrs Advocaats Flower Fund!
                        Jalgpallihaigla liige
                        Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Steve McClaren has been named the new Newcastle manager.
                          Nüüd mõlemil treenerid olemas.

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

micah käes lastud. teen seinale esimese triibu; võimalik, et junniga.
                              buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

PSV has agreed a fee with Newcastle about Wijnaldum

Massive signing if we can pull it off. Also talk of Aleksander Mitrovic coming to Newcastle for talks today as we fly to the US tomorrow for a preseason tour. 5+ £10m players according to McClaren will be signed this summer..

I would fucking love both of them.

Pole paha!
                                The One and Only

Kommentaar

Working...
                                X