SAFC vs NUFC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Replying to Topic \'SAFC vs NUFC\'

Minuni on jõudnud kuuldused, et üks mängijatest, kelle nimi avaldati rivals.net foorumis seoses vägistamisskandaaliga, lasi oma esindajatel postituse tegija üles otsida ning nüüd ootavat vennikest kohtuprotsess...
    “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
    The Special One

Kommentaar

swap loan-deal done:

alan quinn vs michael reddy (kolm kuud)
      Jalgpallihaigla liige
      Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Niisiis. Täna läksis pühakud, sealhulgas ka kääbik, kolinal ahju ja esimene liigavõit sel hooajal tuli Püha James\'i parki. Koti lõi ei keegi muu, kui Suur Al, kellele see oli 250. liigakoll. Tehke järgi või makske kinni!

Aga jah, loodame siis, et poistel läks nüüd püss lahti ja edaspidi ehk rohkem võite oodata.
        “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
        The Special One

Kommentaar

Tore, et tuli võit! Loodame, et see ka jätkub.

Aga ma tahtsin midagi muud meelde tuletada. Nimelt fännimängu asjus. Ettepanek selline: teatavasti algab EM 12. juuni, laupäeval ja päev varema peab Eesti koondis Lillekülas sõpruskohtumise Makedooniga, mõte seoses nende kahe kuupäevaga selline, et teha fännimäng 12. juunil, see on siis EM-i avapäeval. Soomlased tulgu siia kasvõi juba 11. juuni õhtul vaadaku mäng koos meiega, kes meist suurem osa seda vaatama läheb, ära ja siis kõik koos Põlvasse. Järgmine päev või vastavalt kellaajale ehk isegi samal õhtul (mis ei tundu eriti võimalik) peame kohtumise maha ja vsjoo...

ootan vastukaja...

Kommentaar

Selline küss, et vaadates keskvälja koosseisu pühakute vastu - Dyer, Bowyer, Speed, Jenas, siis mis asetusega mängiti? Vasakut äärt koosseisus pole, kas tõesti \"keskvälja teemant\" või siis 3-1 asetus?
            The Special One

Kommentaar

Bowyer mängis raportite põhjal vasakul äärel ja oli fännide arvates kohtumise parim. Võtsin mõned postitused Tooni fännide foorumist:

given 9- That save got us all three points.
              bramble 8 Excellent game. neither Beattie or ratboy got much change,
              o brien 6 good defending crap distibutuion
              hughes 8 Wow the new dribbling sensation!
              bernard 8 - Great game good tackles
              bowyer 9.0 Great diplay of attacking and covered for Bernard as well
              speed 5.0 - Was shit
              dyer 5 - Headless chicken springs to mind
              jenas 3 - for the great great ball to shearer
              bellamy 1 - probally his worst game for the toon
              shearer 9 - Magnificent
              ja:

given----8 - when called upon was excellent
              hughes--7.5 - solid, and is trying to do more with the ball in attacking sense
              bramble-8.5 - see above
              OB - 8 - (added .5 for his mazy dribble and shot!)
              bowyer - 7.5 - getting there
              dyer - 7 - ran all day, and is a good out, but needs a trick and improve in front of goal
              speed - 6 - looked tired today, first touch wayward
              jenas - 7 - set goal up with great ball but nowt much else!
              bellamy - 6 - tries and gives 100% (hate it when he doesnt get onside though!!!!)
              shearer - 8 - won headers and scored - did he kick the mic by the corner flag???
              Vot nii, mees läks vasakule ja tegi üllatuslikult imelise kohtumise, paremal hakkama ei saanud, vasakul aga küll, eks paistab, mida Robson temaga ette võtab...

Kommentaar

Originally posted by Magpie

dyer - 7 - ran all day, and is a good out, but needs a trick and improve in front of goal
                I\'ll bet he did

Kommentaar

Nagu sukk ja saabas :P

Bellamy fined over fracas
                  By JOHN COLES

NEWCASTLE striker Craig Bellamy was fined £750 yesterday over a drunken fracas outside a city centre nightclub.

The £50,000-a-week Welsh international spat out a stream of four-letter insults after being refused entry to the club.

He had been accused of racially abusing an Asian bystander and a doorman.

The race charge was dropped yesterday when Bellamy pleaded guilty to a public order offence.

Magistrates in Cardiff heard the 23-year-old player — described as a role model for young people — was drunk when he tried to get into the club.

He flipped when doormen told him the Jumpin’ Jaks club in Cardiff’s Millennium Plaza was closed to new drinkers.

Prosecutor Martin Thomas said: “He was intoxicated and was aggressive and abusive.

“Bellamy tried to push his way into the nightclub but staff resisted. He was pushed down the stairway which leads to the club entrance. Then he continued shouting from the bottom step towards staff and members of the public.”

An earlier hearing was told Bellamy used racist abuse on an Asian man, allegedly calling him a “f***ing P**i”. He was also accused of calling a doorman a “pikey” and a “gypo.”

Bellamy’s lawyer said he had responded to “a welter of abuse” from onlookers.

Striker held over bust-up
                  INTERNATIONAL soccer star Kevin Kyle has been arrested after a late-night bust-up.

The Sunderland striker was with pals when trouble erupted outside a Turkish restaurant early on Sunday.

Friends of Kyle, who has been capped eight times by Scotland, claimed the star defended himself after a man attacked him.

Two people, including Kyle, 22, were held by police after the incident in Stranraer, South West Scotland. They were released pending further inquiries.
                  When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Originally posted by Martin

Friends of Kyle, who has been capped eight times by Scotland, claimed the star defended himself after a man attacked him.
                    heh, julge mees pidi olema, et kyle\'iga tyli noris... v6i siis loll... ilmselt pigem see teine...
                    Jalgpallihaigla liige
                    Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Jätsid välja kõige tõenäolisema variandi - purjus.
                      The Special One

Kommentaar

Happy-happy, joy-joy.

England Star Named In Rape Case

More to follow?

And of course - he ran all day
                        When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Pealkiri on siiski natuke eksitav. Loost ju selgub, et KD ise üritusest osa ei võtnudki.
                          The Special One

Kommentaar

kinni on nabitud 2 esimest jalgpallurist kahtlusalust londoni juhtumis.. c**eja b*****e

Kommentaar

t6epoolest, eelmiste arreteeritute kohta 8eldi kindlalt \'non-footballers\', seekord...
                              aga noorem v6ib vanuse(19a) poolest olla ka C****a v6i A*****e, aga C***\'i nimega spekuleeritakse muidugi rohkem
                              GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                              GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                              (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Dyer niisiis teatas ametlikult, et tema on süütu. Ongi.

Paar uudist ikkagi Newcastle\'i koha pealt:

* Reservmeeskond jätkab võidurajal - lausa imeline hooaja alguses reservidel!
                                * Quinn ja Acuna teevad sääred - ok...
                                * eelvaade homseks - np pagan võtaks seda Bellamy\'i põlve. Lihtsalt ei saa terveks, tee, mis sa tahad...

Homme siis vormistame ära omale koha teises ringis ja lähme nädalavahetuselt teist võitu korjama!

Kommentaar

Working...
                                X