Arsenal

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

jep ja nüüd on see uudis ka kustutatud
    1979,2004...Have you ever seen Tottenham win the league?

Kommentaar

nüüd võiks Wenger vabalt madalamat palka pakkuda RVP selle fiasko eest, kui mats otsustab jääda
      The One and Only

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

wtf lilla, roosa, mis toimps.
          Ela ja tunne, et elad
          see on kõige lihtsam
          filosoofia, mis toimib
          sule silmad ära vaata
          tagasi, hinga sügavalt ja
          hüppa üle iseenda varju
          tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Iceman Vaata postitust
            wtf lilla, roosa, mis toimps.
            Poisid tulid kapist välja. Roosa on ok. Sellega võib isegi liiga veel võita.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Poisid tulid kapist välja. Roosa on ok. Sellega võib isegi liiga veel võita.
              Ma ütleks vastupidi. Lilla kombos mustaga on veel borderline ilusaks mõeldav. Chesney roosa on konkreetselt 'Maid of Manchester' kaliibriga inetus.
              Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Algselt postitas wordprez Vaata postitust
                Ma ütleks vastupidi. Lilla kombos mustaga on veel borderline ilusaks mõeldav. Chesney roosa on konkreetselt 'Maid of Manchester' kaliibriga inetus.
                Päriselt on sul õigus, aga siis tuleta endale meelde, mis värvi vormidega Juventus viimati meistriks tuli.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

How dare you? You have stolen my dreams, my childhood.

Banging your head against a wall, burns 150 calories an hour

Kommentaar

Teete äkki läbusse oma moepolitsei teema? Natuke tüütu on.

Kommentaar

Algselt postitas SleepWalking Vaata postitust
                      Teete äkki läbusse oma moepolitsei teema? Natuke tüütu on.
                      Tegelt sul on õigus. Sina kui tubli moderaator võiksid sinna transportida kõik aegade jooksul antud alafoorumi teemadesse postitatud uute kit'ide pildid ja kaasnevad kommentaarid, et oleks millegi pealt hea jätkata
                      Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

what the actual fuck noh, see kollkiipri vorm no ma ei teeeaaaaaaaaaaaaa

Kommentaar

Puuurple reign puuuuuuuuuurple reign...
                          "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

mis see tšesni särgi moto on? the most beautiful girl in the world?
                            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

still ballerina
                              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas OhDoBeGooner Vaata postitust
                                Väike kokkuvõte, äkki, mis seal kirjas oli?
                                Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Working...
                                X