Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Algselt postitas jalkaaa14 Vaata postitust
      Miks mitte osta Kaka'd ? Mees soovib lahkuda ja kui ma ei eksi siis on Arsenal tema vastu kunagi huvi tundnud. Nii impotentne ei saa olla üleminekutega.
      sellepärast, et ükskõik mis meest arsenal tahab, tahab ka mõni teine klubi ja ilmselgelt on see teine klubi nõus maksma mehe eest väärilise summa, mitte nagu arsenal.

Minuarust oli see aken eelviimane võimalus arsenalil, jaanuaris on viimane. Kui enam CLi ei pääse, siis on meeste hankimine veel raskem kui see on praegu.

Tot. võib vabalt palju paremaks kui arsenal tõusta ja lehvitategi CLile
      Je suis Nasfal

Kommentaar

Aken pole veel l2bi muidu. Ma ei saa aru kuidas k6ik peale Villa m2ngu on nii pessimistlikud, et Arsenal nyyd j22b 5-6 kohale. Selle koosseisuga v6ideldakse vabalt tiitli peale, kui mehed enam v2hem terved pysivad. Kui eelmisi hooaegu meelde tuletada siis tuleb v2hemalt viimasel p2eval yks kaks ostu (raha eest).
        Pigem on Pool suurem konkurent see hooaeg kui Tottenham, kui nad Bale'i 2ra annavad.

Kommentaar

Algselt postitas Svenniid Vaata postitust
          Selle koosseisuga v6ideldakse vabalt tiitli peale, kui mehed enam v2hem terved pysivad.
          Tahtsid vist öelda neljanda koha peale. Kui ei, siis oled kül korralik optimist. Ise hetkel pakuksin selle koosseisuga nii, et mehed püsivad enam-vähem terved, MAKSIMAALSELT 3. koht.

Kommentaar

Algselt postitas N4pster Vaata postitust
            Tahtsid vist öelda neljanda koha peale. Kui ei, siis oled kül korralik optimist. Ise hetkel pakuksin selle koosseisuga nii, et mehed püsivad enam-vähem terved, MAKSIMAALSELT 3. koht.
            Neljas koht ongi meie tiitel
            Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Mulle meeldib hooaja alguses veel uskuda jah, et me tiitilikonkurentsis oleme, Arsenali f2nni iga-aastane sygis noh..
              K6ige stabiilsem tundub hetkel Chelsea tiim paberil, teised v6ivad vabalt punkte kaotada igasse nurka, nagu City seda juba n2itas.

Kommentaar

maksimaalselt kolmas koht ? bhahahahahaha, palun tule tagasi maa peale. 1-3 on lihtsalt võimatu, pole mõtet vaieldagi
                Je suis Nasfal

Kommentaar

Algselt postitas Svenniid Vaata postitust
                  Mulle meeldib hooaja alguses veel uskuda jah, et me tiitilikonkurentsis oleme, Arsenali f2nni iga-aastane sygis noh..
                  K6ige stabiilsem tundub hetkel Chelsea tiim paberil, teised v6ivad vabalt punkte kaotada igasse nurka, nagu City seda juba n2itas.
                  u need help
                  Je suis Nasfal

Kommentaar

Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
                    u need help
                    nonono, u need help!
                    Corner taken quickly...

Kommentaar

''The Daily Mail väidab, et Arsenali boss Arsene Wenger võib lähipäevil kulutada 70 miljonit naelsterlingut ja selle kõik Realist saabuvatele mängijatele. Nii Angel Di Maria, Mesut Özil kui ka Karim Benzema on mehed, kelle nime Arsenaliga paari pannakse, kuid kõigi saabumine tundub kahtlemata utoopiana.''
                      Kui neist kasvõi üks kätte saada, oleks väga super arvestades praegust aktiivsust turul ja samas pole imestada midagi kui lõpetamegi akna Flamini ja Sanogoga, hello euroopa liiga

Kommentaar

“There is a technical risk when you buy more than three players,” Wenger said, “because you unbalance the stability of your squad a little bit. “It’s always difficult when you bring so many players in to predict how well they will do. You have to integrate more, your squad is always a balance, and there’s a bit more risk.
                        “It can work as well. It can click fantastically well. But there is a little risk in the stability of the squad and the technical consistency.”
                        This is not a risk that Arsenal need to worry about thus far. Wenger reiterated his view that he was seeking more signings before the closure of the transfer window on Monday night, but said: “We will not do anything stupid for the sake of saying we have done something. I can lend you my phone and you will see that I have 50 players offered per day.
                        “I can understand that it’s very interesting for people to read the newspapers and see who goes in and who comes out. But the only thing if you really love football is what happens on the pitch. We have a way to play, we have good players, and let’s focus on that.”

Kommentaar

no ma ei tea, vb on ikka küige kindlam variant kui ühtegi venda ei too, siis noh nagu meeskond mängib paremini ja värki.
                          Je suis Nasfal

Kommentaar

Algselt postitas Fouree Vaata postitust
                            “There is a technical risk when you buy more than three players,” Wenger said, “because you unbalance the stability of your squad a little bit. “It’s always difficult when you bring so many players in to predict how well they will do. You have to integrate more, your squad is always a balance, and there’s a bit more risk.
                            “It can work as well. It can click fantastically well. But there is a little risk in the stability of the squad and the technical consistency.”
                            This is not a risk that Arsenal need to worry about thus far. Wenger reiterated his view that he was seeking more signings before the closure of the transfer window on Monday night, but said: “We will not do anything stupid for the sake of saying we have done something. I can lend you my phone and you will see that I have 50 players offered per day.
                            “I can understand that it’s very interesting for people to read the newspapers and see who goes in and who comes out. But the only thing if you really love football is what happens on the pitch. We have a way to play, we have good players, and let’s focus on that.”
                            Walking in Wenger wonderland ... ja imed jätkuvad nüüd tahab vana väidetavalt kaloud osta. hurmav.

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
                                BEST! Hea toonus naeru laupäeva õhtasse
                                The One and Only

Kommentaar

Working...
                                X