No announcement yet.

Arsenal

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

no tänased lehed kirjutasid, et Wenger vaatas hat-trick herot Tellot. winger/forward, why not..

Kommentaar

Algselt postitas nismo44 Vaata postitust
      no tänased lehed kirjutasid, et Wenger vaatas hat-trick herot Tellot. winger/forward, why not..
      Kas ta üldse oli Valencias ?
      "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Algselt postitas rixxer Vaata postitust
        Kas ta üldse oli Valencias ?
        Hetkel käimasolevalt pressikalt ...

John Cross ‏@johncrossmirror 13m
        #afc Wenger confirms he was at Heathrow but says links with Tello are 'wide of the mark'
        Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

meenutab küll kõvasti Ajaxit aga muidu täitsa lahe.

Kommentaar

The boss was also asked for an update on negotiations with Per Mertesacker, Bacary Sagna and Tomas Rosicky and strangely, having been positive on all three last week, he remarked: “Close on most of them, but not all of them.”

No kurja ehk siis 3st 1 ei ole pakutavate tingimustega rahul. Arvatavasti on Bac see mees. Loodame, et suudetakse siiski kokkuleppele jõuda kõigi kolmega. Peale jalaluu murde oli küll natuke aega räsitud kuid nüüd on ta 'back to his reliable best'.

Kommentaar

Algselt postitas malagar Vaata postitust
              meenutab küll kõvasti Ajaxit aga muidu täitsa lahe.
              Meenutab 1998-2000 ja 2008-10,
              Supplies!

Kommentaar

gunnerblog ‏@gunnerblog 26s
                Arsenal announce a special media conference for 2pm Monday. Wenger contract, surely.
                Raphael Honigstein ‏@honigstein 1m
                @gunnerblog nope...
                gunnerblog ‏@gunnerblog 1m
                @honigstein Pooooma?
                Raphael Honigstein ‏@honigstein 52s
                @gunnerblog indeed
                Tundub Puma olevat.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Lord Bendtnerist ka video kokku pandud

Kommentaar

Team in full: Fabianski, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Ozil, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Gnabry, Podolski, Bendtner

Issand mis kooseis ?
                      1979,2004...Have you ever seen Tottenham win the league?

Kommentaar

Arsenal team: Fabianski, Jenkinson, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Ozil, Gnabry, Podolski, Bendtner.
                        Arsenal subs: Viviano, Sagna, Monreal, Zelalem, Flamini, Cazorla, Giroud.

Tugev koosseis

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
                          Arsenal team: Fabianski, Jenkinson, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Ozil, Gnabry, Podolski, Bendtner.
                          Arsenal subs: Viviano, Sagna, Monreal, Zelalem, Flamini, Cazorla, Giroud.

Tugev koosseis
                          Piisavat tugev.

Kommentaar

Zelalem ka kuskil 65-70 minutil mängu veel ning elu oleks lill.

Kommentaar

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft 8m

Re: Draxler I understand that Schalke and Arsenal have agreed a fee. If he will leave now I don't know. But this is latest info #afc
                              Get in!

Kommentaar

Head uudised tõesti (kui ikka tõsi on). German invasion on päris suureks minemas. Poldi, BFG, Özil, Gnabry, Zelalem, Eisfeld juba olemas.

Kommentaar

Working...
                                X