X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
    rotateda
    roteerida
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      roteerida
      my bad, master!
      Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Ilus CL'i algus.
        Kahju, et Cesc oma kolmandat kätte ei saanud. Vääris seda. Võitleb hingega isegi 5-0 eduseisul, mida veel tahta. Parim EPL'i keskpoolik by a mile.

Kommentaar

Banni sai

Tore oli vaadata sellist mängu, eriti huvitav on olnud Vela, kes tundub seal ees suht kindla realiseerijana, eks näis mis saama hakkab kui suuremad mängud tulevad.

Kommentaar

Algselt postitas Katk Vaata postitust
            Parim EPL'i keskpoolik by a mile.
            Maailma parim ikka tahtsid öelda!!1
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous
              Aga Count ei tulnudki täna ütlema et koba peale võitsime?
              Ta lakub oma haavu, mis Bayern tekitas. Küll ta mõni teine päev platsis on.

Mäng oli iseenesest jube kerge, Braga pakkus seda mängu kandikul, meie võtsime vastu. Tõsi ta on, et Fabregas Premieri parim keskvälja mängija on, kuid ära märkimist tasuks ka Jack, kes tegi tõsise tööpäeva. Suurepärane koostöö Fabregase ja Songiga ja mõned brilliantsed söödud. Kattis keskvälja ilusti, kui Song ja Fabregas mõlemad Braga kasti liikusid.

Arshavin oli nii ja naa. Alguses ei saanud vedama, hiljem ei saanud pidama. Vela sebis omale kuskilt Eduardo-enne-vigastust-mode.

venitused Eboue moodi

Kommentaar

Tim Vickery armus Arsesse ja Wilshere'i.
                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Valisin eile vale mängu. Frustratsiooni ja närvirakkude kulutamise asemel oleks võinud seda lustimist vaadata. Kuute väravat küll ei oleks oodanud ja Wilshere kannasööt oli super!

Kommentaar

ega viimastel aastatel polegi ju Portugali klubid Arsenalile Londonis eriti vastu saanud. enne sai saunasid Porto, nüüd siis oli Braga kord
                    Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Koscielny oli päris hoos, koos Vermiga ning Squi back-upina, annab lootust see hooaeg.

Kommentaar

Ütleks veel eilse mängu kohta, et enne mängu mõtlesin, et ei viitsi hakkata striime otsima ja vaatan vutti telekast. Nüüd kahetsen.

Kommentaar

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...for-party.html

Kommentaar

nii ?

Kommentaar

Kas ma loen õieti, et 14 prosti + tranny = 1600 naela Mehhikos. Tra. Meil juba korralik post-op tranni maksab üksi niipalju. Booking.com here I come. Kes kaasa tuleb?
                              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Muutusteta algkoosseis, Diaby ja Vermaelen väidetavalt West Bromiks korras. Stadium of Light sarnaselt Ewoodile viimastel aastatel üsna vaevaline vaatamine olnud. Loodetavasti ei jälgita päeva üldist trendi ning mängita 1-1 viiki.

Arsenal: Almunia, Sagna, Clichy, Squillaci, Koscielny, Fabregas, Nasri, Song, Wilshere, Arshavin, Chamakh.

Subs: Rosicky, Denilson, Vela, Djourou, Fabianski, Eboue, Gibbs.

Kommentaar

Working...
                                X