X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Roma on järgmises mängus City peal samamoodi

Kommentaar

Situte end kodus täis niikuinii.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Situte end kodus täis niikuinii.
        Nii city kui roma mõelmad situvad ennast täis?
        THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
          Nii city kui roma mõelmad situvad ennast täis?
          Ära loe mõlemat teemat.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kõige optimistlikuma prognoosi järgi laseb BUYern ennast veelkord täis, ja CSKA vastu võetakse sarnaselt täna kummardus ette ja püksid maha. Eks klubi on ikka oma fännide nägu. Aga mitte et see tulemus midagi loeks, siis samal ajal võidab Shitty AS Romat viimase sekundi väravast 1-2. Sellest tulenevalt jagunevad kohad
            1. BUYern / representin fagsh/t-gayyo
            2. SHitty
            3. CSKA / välja teenitud EL koht
            4. GARCIA - vastavalt peatreeneri ja tema fännide võimetele! nagu KONN ja kohus!
            FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
            sigpic

Kommentaar

Saame edasi, kui:

a) Võidame Cityt
              b) Mängime 0-0 ja CSKA ei võida
              c) Viigistame ja CSKA viigistab Bayerniga.

Muul juhul on ciao Champions League.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                c) Viigistame ja CSKA viigistab Bayerniga.
                Viik peab olema 0:0. Kui 1:1, siis City'l parem väravatevahe, kui suuremaskooriline viik, siis head-to-head ja City'l rohkem võõrsil löödud ning väravatevahet pole vaja vaadata. Ehk kõige kindlam oleks 0 taga hoida. Vaadates, kuidas lõpus oma kasti juures passimine cska vastu lõppes, siis risky business.

Kommentaar

Algselt postitas Montag Vaata postitust
                  Viik peab olema 0:0. Kui 1:1, siis City'l parem väravatevahe, kui suuremaskooriline viik, siis head-to-head ja City'l rohkem võõrsil löödud ning väravatevahet pole vaja vaadata. Ehk kõige kindlam oleks 0 taga hoida. Vaadates, kuidas lõpus oma kasti juures passimine cska vastu lõppes, siis risky business.
                  Kui mõlemad mängud viikis, on kolmel meeskonnal 6punni. Sellisel juhul loevad punktid omavahelistest mängudest, mida Romal oleks 6, CSKAl 5 ja Cityl 3.

Aga see siis eeldab, et CSKA saab viigi kätte. Kui ei saa, siis vajab Roma võitu või 0-0 mängu.

Kommentaar

Kui mõlemad mängud viikis, on kolmel meeskonnal 6punni. Sellisel juhul loevad punktid omavahelistest mängudest, mida Romal oleks 6, CSKAl 5 ja Cityl 3.

Aga see siis eeldab, et CSKA saab viigi kätte. Kui ei saa, siis vajab Roma võitu või 0-0 mängu.
                    Õigus, mul läks see omavahelistest mängudest saadud punktide reegel meelest.

Kommentaar

Saame edasi, kui:

a)kasutame oma andekaid mängjaid õige taktikaga
                      parandasin typod
                      sigpic

Kommentaar

Saame edasi, kui:

a)kasutame oma andekaid mängjaid õige taktikaga
                        Algselt postitas count Vaata postitust
                        parandasin typod
                        Milliseid andekaid mängijaid? Milline taktika? Sooviks süvaanalüüsi enne mängu. Pärast mängu küll kaagutatud.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Milliseid andekaid mängijaid? Milline taktika? Sooviks süvaanalüüsi enne mängu. Pärast mängu küll kaagutatud.
                          Rudi Garcia lost us the game.

The brilliant coach from last year with excellent flawless pressers seems to show more scratches after each game, with an absolute low yesterday:

1) When you sit with your ass in your own area and don’t reach your forwards, it is useless to keep playing 433, you change to 442 to control the midfield and give extra cover while keeping pace up front (Gervais next to Totti or Gervais-Iturbe, but you do NOT keep all 3 attackers on)
                          2) IF you already take a midfielder off, NOT your best one (Ninja). While Keita and of course De Rossi was doing his usual ‘head up my own ass and that ass in my own area’, Ninja attacked spaces, disturbed earlier up the field instead of hanging back. IF you put Stroot on (which you shouldn’t, point), you take Keita or even more, De Rossi off
                          3) WHY do you put a man on the pitch in what is one of THE deciders of the season that has played 8mins in 9 months and has NO rythem whatsoever.
                          Not only do you risk a recurrance of the injury again (happened to Schaars from PSV last weekend eg), but you TOTALLY loose the ballance.
                          3…. 3 balls did Stroot touch and all 3 ended up to someone in a red shirt. Normally good, were it for the fact we were wearing our away jersey.
                          The 3rd one was what let to the goal. Funnily enough, it was almost a CARBON COPY of the equaliser of Sassuolo last season, also a cross from the left after stupid loss of the ball. Only then it was mr Bradley doing the honors for the opponent….
                          Can you blame Strootman? Hardly, without rythm and in such horrible (-10 degrees) conditions you can not.
                          An amazing stupid mistake from Garcia…. Give him minutes vs Sassuolo, Torino when winning 3-0, all fine…. NOT vs CSKA with only a 1-0 score.
                          Maybe it is a coincidence, but it seems that since he is banging a 28yr old gorgeous chick, it has gotten a bit to Rudi’s had.
                          From solemn, spot-on one-liners while remaining modest to cokey answers and cheap excuses in press-conferences.
                          From strong tactical build-up to apparently not seeming to have a cluse how to close down games or adapt to opponents.
                          This man has given us back pride and joy, he deserves all the chances he can get, but he HAS to start adapting and changing his approach, as the golden statue he has build for himself last season is showing more and more cracks by the day.
                          Revive Roma and mainly yourself, Rudi, as it would be shame to loose a talented coach like you!

Lisaks veel mainiks ära, et kui sul pole ühtegi korraliku äärekaitsjat , aga sul on kolm täiesti tipp topp keskkaitsjat (Astori+Manolas+DDR) siis tra kasuta seda varianti, mitte ära punnita suvalisi mehi valedesse kohtadesse. Florenzi sai õnneks küll oma tööga hakkama, aga teravam silm märkas, et väga palju pidid kas Kandoss või Ninja teda lappima sellel äärel ja tänu selelle oli meie rünnak veel rohkem häiritud! Ja kes see debiilik paneb 10 minutit enne mängu lõppu väljakule mehe kes pole aasta aega jalgpalli näinudki?? Sa oled trastunud sekundite kaugusel väga vajalikust võidust, mis pm ka Cityle 2-0 aotuse korral annaks sulle edasipääsu ja sa faking situd selle nii ära kui üldse võimalik.

Ühtlasi küsiks ka , et mida Garcia üldse tegema peab et AS Roma Eesti fännide sitta nimekirja sattuda?

Ulme alandav saun - check!
                          Mitmed mängud valede taktikatega ja väga suure õnnega võidetud - check!
                          Kõikidelt vähegi tugevamatelt meeskondadelt kellad - check!
                          CL alagrupist edasipääsu mõrvamine 10 sekundit ennem lõpuvilet - check!
                          jne jne jne - check!

Pigem tekib lisaküsimus et mida ta üldse on sel hooajal õigesti teinud? See et eelmine hooaeg suutis natukene midagi peaks andma talle terve hooaja vabapääsme kõikidele Roomlastele perse keerata?! Ajuvaba!
                          sigpic

Kommentaar

Rudil 28 a tots?Pilte palun!

EDIT.
                            SEE V???
                            fisico-atletico.jpg
                            Suhkruhaige

Kommentaar

Russian media claim a group of Roma players attended a strip club in Moscow after last night’s 1-1 draw with CSKA.
                              The squad remained in Moscow until this morning, when a flight took them back to Italy.
                              Super.ru took pictures of players at the entrance to a strip club called Egoist Gold, but claim that paparazzi were confronted and forced to delete more salacious images.
                              They allege Marco Borriello and Daniele De Rossi were among the group, but that captain Francesco Totti stayed away.
                              The players initially left their hotel at 2am for a walk around Red Square, but De Rossi is quoted as telling reporters “my teammates decided to come here. We’ve done nothing wrong.”

Nojah, kui tuju kehva, siis vene litsid ikka aitavad.
                              sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                                (Gervais next to Totti or Gervais-Iturbe, but you do NOT keep all 3 attackers on)
                                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Working...
                                X