X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

ei saa ka aru mis siin vaielda on, pall on üle muru

Kommentaar

Pall on ümmargune mitte kandiline.
      Nahhui ma selle trollimise õnge üldse lähen persse küll...

Kommentaar

Noh, mina mängu ei näinud ja toetusin vaid eika postitatud piltidele, nüüd counti pilte vaadates tundub et pall on üle joone. Huvitav-huvitav.
        "He has great football intelligence, experience and seems to have four eyes to spot all potential passes."

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
          ILMSELGELT aasta selgeim andmata penalt sellel hooajal. Õnnitlen järjekordse "ausa" võidu puhul.
          no see au peaks kuuluma ikka eilsele Lazio ahvi ipponile Okaka vastu. #MafiaCapitale
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Ma olen tottibeibe ja coutni poolt. eika materjalid un võltsitud!

pärispildid olukorrast:

NÄETE JAH! PALL MURU JOON!
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Count, Feyenoordi piletite info. Lase google translaatoriga üle vms.

Tickets, teams, results, fixtures, merchandise, photos, interviews, information: everything there is to know about the giallorossi.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                Count, Feyenoordi piletite info. Lase google translaatoriga üle vms.

http://www.asroma.it/it/notizie/info...febbraio_2015/
                Aitüma. Nagu ma sealt aru saan, siis pm pole mul võimalik Roma koduka kaudu piletit saada, sest eelisjärjekorras on fännid kes on käinud shitty ja buyerni võõrsil mängudel. Jääksin neljandasse pileti müümise faasi ja tõenäosus et midagi alles selleks ajaks jääb on ikka mikroskoopiline. Siis jääbki ainuke variant Feyenoordi fänniks maskeeruda ja nende sektorisse piletid hankida, aga Feyenoordi poolt pole veel ühtegi avaliku infot piletite kohta väljastatud.
                FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                sigpic

Kommentaar

S.S.Lazio juhtkond ja UUU HQ soovivad teile dildodele ja lihtsalt klounidest juustukottidele edu Derby kaotamisel. Eks juustuhabe teab, et on viimane aeg mõni suurmäng võita ja mis saab olla parem ajastus, kui teha seda Lazio sünnipäeval.
                  Loodetavasti ei tehta jälle sohki nagu te Udinesega tegite.
                  Daje!!!
                  1.totti koondisesse.
                  2.Money talks bullshit(totti) walks.
                  3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                  "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Hundid söönud , tuvid surnud , FORZA ROMA!

sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                      Hundid söönud , tuvid surnud , FORZA ROMA!
                      Mäng juba läbi? Krt. Ootasin, et derby ikka õhtu poole. Igatahes. Palju õnne!
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Mäng juba läbi? Krt. Ootasin, et derby ikka õhtu poole. Igatahes. Palju õnne!
                        kas see polnud siis mängu recap v? ehk Uuu oskab kinnitada või ümber lükata

sigpic

Kommentaar

rä, mis toimub?
                          Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Halb ründaja Vaata postitust
                            rä, mis toimub?
                            Jinxmaster onas enne mängu ennast tühjaks ära. Lihtne.

Kommentaar

Blja, hakkan üle pika-aja Serie A-d vaatama ja näen väravavahti, kes liigub joonel Eesti murdmaasuusatajatega võrdses tempos

E: Roma ja Desantsise enda mänge olen muidugi rohkem näinud sel hooajal. Sealt see arvamus tuleb

E2: Ja siis näen veel veerandtühjasi tribüüne suure derby ajal.

Kommentaar

pole ühtegi head võimalust tekitatud siiani, mis toimub??

De Sanctis on täiesti kohutav väravavaht..

Kommentaar

Working...
                                X