X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Papi Chulo Vaata postitust
    Muutsin ära, senpai!
    viskasin halud lõkkesse.

(päris õiglaselt ta ikkagi ei kõlanud, a savi)
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
      Paluks kogu 9goli karjääri mängukalender lahti võtta ja ära märkida millises mängus kelle ta ära vigastanud on. Kui sa vähemalt 25% mänge ära märkida ei saa, siis võid oma lause paberile kirjutada, käpukile maha minna ja selle paberi sügavale vagiinasse libistada.
      NainFaggot on pede, just nagu sina cunt

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
        Ei. Luchocholo vol 2.
        Situ kive, oinas!

Kommentaar

Algselt postitas karl91 Vaata postitust
          Capitano saab 3 korda isaks, päris hea kingitus ja veel kord ÕNNE!!!!
          Laused muutuvad päris kummalisteks, kui eesti keelt piisavalt hästi ei valda.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Laused muutuvad päris kummalisteks, kui eesti keelt piisavalt hästi ei valda.
            Capitano saab kolmandat korda isaks, päris hea kingitus ja veel kord ÕNNE!!!!

Oled nüüd rahul või on ikka kummaline?

Äkki pean Capitano asemel kirjutama Kapten ja lauselõpumärgid ära vahetama?
            FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
            FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Algselt postitas karl91 Vaata postitust
              Capitano saab kolmandat korda isaks, päris hea kingitus ja veel kord ÕNNE!!!!

Oled nüüd rahul või on ikka kummaline?

Äkki pean Capitano asemel kirjutama Kapten ja lauselõpumärgid ära vahetama?
              3 korda = kolm korda
              3. korda = kolmandat korda
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                3 korda = kolm korda
                3. korda = kolmandat korda
                Kas tegi untsus päeva paremaks ka?
                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                  Kas tegi untsus päeva paremaks ka?
                  Mine tee võileibu.

Kommentaar

Count ootab Spalleti tulekut nagu oma esimest erektsiooni, kumbki ei tule kulla sobrake...

Kommentaar

Algselt postitas Mehhakas Vaata postitust
                      Count ootab Spalleti tulekut nagu oma esimest erektsiooni, kumbki ei tule kulla sobrake...
                      mina transportisin su siia, kui huvitab

Kommentaar

Lisatud failid
                        THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                          mina transportisin su siia, kui huvitab
                          FFS, oli ju teemasse, mis sest et paar lehte tagasi

Kommentaar

Balokas lasi endal pea otsast ilutulestikuga?

Kommentaar

kas Austraalia jalgpallis on sama suur ajuvigastuste oht kui 'murica jalgpallis? (87/91=96%)
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                                kas Austraalia jalgpallis on sama suur ajuvigastuste oht kui 'murica jalgpallis? (87/91=96%)
                                Ei ole, selgitus on siin: http://www.theage.com.au/afl/afl-new...509-zr7ib.html

Kommentaar

Working...
                                X