Balotelli

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas elx Vaata postitust
    Krt te "itaallased" olete ikka naljakad. Aeg-ajalt tulen siia teemasse ja ei suuda ära imestada. Võrdlete võrreldamatuid, seejuures ilma mingi vajaduseta.
    Asi mis mind pigem imestama paneb on see, et kuidas Balotelli läks Itaaliasse ja hakkas lammutama? Miks ei toimunud sama Premieris? Mõttekoht.
    Tagasi kodus ja saab mängida oma lemmikklubi eest. Tahaks loota, et nati rohkem mõistust ka pähe imbunud.

Kommentaar

Balotelli: “Totti for Italy? I wish!

Racism? It makes me angry”

The forward would welcome the return of the Roma captain to the national team: “He’s world class. Players such as him are always welcome in any team”

Tundub, et see jalahoop on vaikselt mõjuma hakanud, altpoolt jalga üles peanupu poole liikunud jõudumööda.

Totti lööme patsu, lepime ära ?

Meh ??

Nichhhhh!

Totti embame, sa oled mu suurim iidol !

Meh??

Nicccchhhhhhhhhh!!!
      sigpic

Kommentaar

Väga tervitatav jutt siin Totti poolt. Ajal mil sportlaste ja spordifännide maine tänu Erki Noolele mudas on tuleb Totti ja laseb siin foorumis rahulikult homoerootikat. Viis pluss Totti!!! Aga ütleks siinkohal poeedi sõnad: "Lai lai, on maailm lai." On ka teised noormehed, vaata enda ümber, tõmba ringi, kui sa ainult ühele pühendud võid haiget saada.

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
          Miks ei toimunud sama Premieris? Mõttekoht.
          "I wasn't scoring because I wasn't playing." allikat ei leidnud, aga ma julgen enda reputatsiooni nimel vanduda, et nii ta ütles. Nii ka on - pole eriline tuumafüüsika.

-e-
          lisa arvamusi:
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Why always you? As Balotelli packs his bags, Sportsmail looks back at his highlights... and not many are on the pitch

3000 mänguminutit liigas ja sellega 20 kolli pole ju üldse paha tulemus, kui arvestada seda, et konkurents väljakule pääsemiseks oli üsna arvestatav ja ajutise ebaõnnestumise tõenäosus just selliste äkiliste kuttide puhul suurem.
            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
              Ma ei tea, kas Balot läheb liigal vaja, kui
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

parim kannasööt of all time?

20/20 (soovitan jälgida Malta vv. nägu)

young gun
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  heh. Panid konksud välja?

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust

sigpic

Kommentaar

Jasperi jalgpalluri fetišitest võiks teha kronoloogia.

Kes enne vaaraod oli?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Rino?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                          heh. Panid konksud välja?
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                            Rino?
                            Balo -> SES -> Rino

palun kaasfoorumlastel täiendada.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kaka, Sheva

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Balo -> SES -> Rino

palun kaasfoorumlastel täiendada.
                                Kas teil haugimälu ?

Prince POOteng sai siin vahepeal iga voor feimi ja sulli ,kuni moonwalki banaanikoorel libastumisega lõpetas,
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X