No announcement yet.

Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Barzagli pole ehk tõesti väga ohtlik (veidi liiga pehmo), aga Chiellini-Bonucci-Matri peaks olema küll üsna arvestatav trio.

Kommentaar

"Oddly, all of Juve’s home draws this season have come against sides whose clubs colours are Rossoblu – Bologna, Genoa and Cagliari."

Kommentaar

Lichtsteiner 28

Palju õnne!

Ründeliini tooge Tevez ja asi korras!
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Panso Vaata postitust
          .arvestades et meil on nüüd Pirlo klassiga nurgalöögi mees kes oma hiilgeaegadel andis point-blank (on vist selline väljend) crossingu Materazzile ja ega see juhus polnud, siis ootaks sarnaseid nurgalööke ka nüüd. Sedalaadi oskused ei tohiks kaduda.
          Nurgalöögid olid Pirlo ajal Milanis suht kehvad. Loomulikult polnud ka mehi, kes ära lööks ja Pirlos-st parem nurglöögikeerutaja tuli Ronldinho ajal, aga see "klass" on suuresti üle pingutatud. Sedasi arvan ja lisaks kuulun koolkonda, kes kogu seda "meil-on-olnud-a'la50-nurgakat-aga-ainult-1-koll" peab sama ennatlikuks järelduseks.
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Väidetatavalt Sorensen Bolognasse

"At the end of the match at the San Paolo Zanzi sporting director of Bologna confirmed the deal Sorensen"
            googel-moogel translate

Ja Tottenham ostis Falque välja. Ma küll ei ole kunagi seda meest näinud.. aga Hispaania U21 koondislane väidetavalt.

Müüks veel äkki mõned noored maha, muidu on äkki tulevikus kasu neist.

Kommentaar

Algselt postitas cru Vaata postitust
              Väidetatavalt Sorensen Bolognasse

"At the end of the match at the San Paolo Zanzi sporting director of Bologna confirmed the deal Sorensen"
              googel-moogel translate
              Arvestades seda, et Sörensen on üsna arvestatav pingipoiss, siis suure tõenäosusega võib ehk Caceres lukus olla. Muidu poleks asjal pointi.

Kommentaar

Algselt postitas cru Vaata postitust
                Müüks veel äkki mõned noored maha, muidu on äkki tulevikus kasu neist.
                Sörensen läks co-owniga. Kui saab asja, siis ostame teise poole tagasi. Kui ei saa, siis müüme teise poole maha. Üldiselt sellistest noortest co-ownidest väga asja pole saanud (noh, igasugused Lanzafamed ja Pasquatod ja Ekdalid ja Ariaudod jne ongi lõppeks olnud sellised tabeli teise poole tasemel mehed) ja ma suurt vahet ei näe, kas mängija istub Juve pingil või mehistub mujal.

Gio ja Crishito, kes olid asjalikud, kuid kellega läksid asjad veidi hapuks, on vähe teine teema.

Kommentaar

Ja Iago enivei erilist muljet pole jätnud (kuigi ega ma teda Tottenhami rivis näinud pole)

l`edit

pansostyle

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                    Sörensen läks co-owniga. ...
                    Aha, see jäi märkamata. Siis on hoopis teine teema.
                    Loodatavasti ei solgutata teda niikaua ringi, et tekib "fu Juve" effekt. Sest siiamaani on ta ju päris asjalik olnud

Kommentaar

"fu Juve" on tekkinud ikka algkoosseisupiiril meestega. Noh, Molinaro(?) eelistamine Crishitole ja Martineze(?) eelistamine Giole (mõlemad teemad olid tagasivaadates erakordselt LOL-lükked) on viimaste aastate sellised halvad näited co-ownist.
                      +
                      2,5m€ saada noore ja kogenematu noormehe co-owni eest. Pole väga halb lüke imo.
                      +
                      Co-ownid on seni üleminekute puhul abiks olnud. Bonucci toomisel ohverdati pool Crishitot, Matri toomisel pool Ariaudot, Amauri toomisel pool Lanzafamet ja Nocerinot. Ok, Amauri toomine on ehk sitt näide, aga muidu on muster täiesti olemas. Ei imestaks, kui suvel üritatakse Gastonit tuua raha+1/2 Sörenseni abil.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                        Ja Iago enivei erilist muljet pole jätnud (kuigi ega ma teda Tottenhami rivis näinud pole)
                        Ega Yago't Spursi ridades ka mängimas keegi näinud pole

Edit:

Amauri müügis!
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Haha, de Ceglie oleks ka tasuta kaasa saanud.
                          Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust

eika käsi mängus.
                            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Ole nüüd. Ma annaks tasuta esimesele tahtjale ära.

Kommentaar

Nagu ma aru olen saanud, siis diil Amauriga sisuliselt sõlmitud. Fiorentina maksab 1,5 miljonit aasta lõpuni ja siis otsustab, kas on mehest tolku või mitte, et edasi palgata. 3 milli hooaja peale vanal hobusel muidugi loota liiga palju, aga eks näis.
                                May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Working...
                                X