Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas karl91 Vaata postitust
    Serie A te võitsite jah, aga tõesti mis nipga te selle 3 tärni endale välja imesite, kui isegi Serie A kodukal on kirjas 28.
    Nii või 27+1=30
    See on Juve omanike, mängijate ja fännide märg unenägu, ei miskit muud. Keegi ei keela neil seda edasi vaadata
    Isegi vana Sepp on asjale õigesti pihta saanud ja räägib asjast nii, nagu see on
    May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas karl91 Vaata postitust
      Nii või 27+1=30
      ´

Kommentaar

kui Juvel on 30 siis Interil on 16 ju ?? Mulle sobib igatahes!
        Milanista

Kommentaar

Algselt postitas maimps1 Vaata postitust
          kui Juvel on 30 siis Interil on 16 ju ?? Mulle sobib igatahes!
          maimps jagab asja

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            maimps jagab asja

Tehke musi ka!
            Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
            I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

puhas algebra
              Milanista

Kommentaar

HÜVASTI!

(ainus jalgpallisärk, mis mul kunagi on olnud, on Del Piero Kadakaturusärk aastal 1997. 15 aastat!)

Kommentaar

Miks roosas mängiti kodumäng?

Kommentaar

ja muidugi

38 MÄNGU KAOTUSETA!
                    ITAALIA MEISTRID!

Kommentaar

"Winning isn't important at Juventus, it's the only thing that matters"

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Palju Õnne Tiitli puhul! Liiga lõpetada ilma kaotuseta on tõesti kõva tulemus! Olite see hooaeg paremad teistest liigas!
                        Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                        I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Ei ainsatki kaotust ! Hiilgav töö.
                          Head teed, Del Piero ! Väärikas lõpp ilusale karjäärile Juventuses.
                          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kommentaar

See on faking ilus, et Del Piero šampanja ja konfettide sajus lõpetas. Oleks Juventuse fänn, siis tõmbaks nende celebrationite vaatamine vist kuvari vesiseks kah.

Kommentaar

muusikauudiseid

Juventus has today (e: tegelt küll mõni aeg tagasi) become the first club in the world to launch its own channel on iTunes.

1. Queen - Don't stop me now (Buffon)
                                2. The Killers - When you were young (Vucinic)
                                3. Kasabian - Days are forgotten (Marchisio)
                                4. Coldplay - Every teardrop is a waterfall (Bonucci)
                                5. The Verve - Lucky man (Borriello)
                                6. Pearl Jam - Just breathe (Matri)
                                7. Oasis - Whatever (Del Piero)
                                8. Lady Gaga - The edge of glory (Pepe)
                                9. Bob Sinclair - Love generation (Pirlo)
                                10. Maroon 5 feat. Christina Aguilera - Moves Like Jagger (Storari)
                                1. David Guetta feat. Usher - Without you (Quagliarella)
                                12. Avicii - Levels (De Ceglie)
                                13. Guru Josh Project - Infinity 2008 (Barzagli)
                                14. The Black Eyed Peas - I gotta feeling (Padoin)
                                15. Pitbull - Give me everithing (Caceres)
                                16. Marracash - Badabum chacha (Chiellini)
                                17. Jennifer Lopez - On the floor (Vidal)
                                18. Rhianna - Don't stop the music (Giaccherini)
                                19. The fratellis - Chelsea Dagger (La canzone dei goal bianconeri)
                                20. Paolo Belli - Juve storia di un grande amore (inno ufficiale)

esimesed seitse venda saavad (mõningate mööndustega) respekti juurde. ülejäänud vennad on kohati üsna wtf.
                                Last edited by eika; 15.05.12, 12:19. Põhjus: unutasin pildi lisada, et multimedia bossthreadi tiitel ikka juve õuele tuleks

Kommentaar

Working...
                                X