Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

muusikauudiseid

Juventus has today (e: tegelt küll mõni aeg tagasi) become the first club in the world to launch its own channel on iTunes.

1. Queen - Don't stop me now (Buffon)
    2. The Killers - When you were young (Vucinic)
    3. Kasabian - Days are forgotten (Marchisio)
    4. Coldplay - Every teardrop is a waterfall (Bonucci)
    5. The Verve - Lucky man (Borriello)
    6. Pearl Jam - Just breathe (Matri)
    7. Oasis - Whatever (Del Piero)
    8. Lady Gaga - The edge of glory (Pepe)
    9. Bob Sinclair - Love generation (Pirlo)
    10. Maroon 5 feat. Christina Aguilera - Moves Like Jagger (Storari)
    1. David Guetta feat. Usher - Without you (Quagliarella)
    12. Avicii - Levels (De Ceglie)
    13. Guru Josh Project - Infinity 2008 (Barzagli)
    14. The Black Eyed Peas - I gotta feeling (Padoin)
    15. Pitbull - Give me everithing (Caceres)
    16. Marracash - Badabum chacha (Chiellini)
    17. Jennifer Lopez - On the floor (Vidal)
    18. Rhianna - Don't stop the music (Giaccherini)
    19. The fratellis - Chelsea Dagger (La canzone dei goal bianconeri)
    20. Paolo Belli - Juve storia di un grande amore (inno ufficiale)

esimesed seitse venda saavad (mõningate mööndustega) respekti juurde. ülejäänud vennad on kohati üsna wtf.
    Last edited by eika; 15.05.12, 12:19. Põhjus: unutasin pildi lisada, et multimedia bossthreadi tiitel ikka juve õuele tuleks

Kommentaar

Lichsteiner ei kuulagi muusikat või ikka konutab haiglas?
      Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

ma usun, et Licht läheb närvi, kui muusikat kuuleb ja arst on keelanud talle muusikakuulamine.

Kommentaar

Kahju muidugi, et Elialt arvamust ei küsitud. Oleks ilmselt ühe räpiloo ka saanud.
          Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

eeldatavasti unustati ära, et Elia üldse tiimis on. nagu tervel sel hooajal.

l`edit
            alles nüüd märkasin su allkirja "Inter - ausaim klubi Itaalias."

lol

Kommentaar

täiesti arvestatav kogumik.
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                muusikauudiseid

8. Lady Gaga - The edge of glory (Pepe)
                9. Bob Sinclair - Love generation (Pirlo)
                Pepe võib olla gay ja Pirlo valikut seletab ehk fakt, et tegemist oli 2006 a MM - i looga. Seega memories, memories...
                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Google otsing "Simone Pepe wife" ei anna ühtegi mõistlikku vastet ja mingis ingliskeelses foorumis "Itaalia koondislaste püssid naised" teemas oli Pepe pm ainus (püss)naiseta düüd.

MAAILMA SALLIVAIM KLUBI!

Kommentaar

Among the several records set by Juventus in 2011/12 season, there’s a particular aspect which saw their supremacy come out. The team of Invincibles managed by Antonio Conte can also be referred to as the team of Incomparables. The Bianconeri just conceded 20 goals over 38 championship games, with an average of 0,53 per match. An extraordinary statistic, especially when compared to records set in the previous season. The most recent record related to 20/21-sides competitions counted 24 goals and was set by three different teams: Modena in 1946/47, Fabio Capello’s Juventus in 2006/07, and Milan in the last season.

Being the least beaten defense means clinching the Scudetto. Conte’s Juventus continued this tradition already seen in recent years. Since 2007/08 up until today, the tricoloured shield has been always sewn on the shirts of the team which conceded the smallest amount of goals.

The Bianconeri’s record isn’t restrained to the national boundaries. The 20 goals conceded allowed them to be the best club in Europe, taking the 20-sides championships into account only. Just Porto were ahead, by conceding 19 goals only, even if this occurred in the Portuguese tournament which counts 16 clubs involved, therefore showing a higher average.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Google otsing "Simone Pepe wife" ei anna ühtegi mõistlikku vastet ja mingis ingliskeelses foorumis "Itaalia koondislaste püssid naised" teemas oli Pepe pm ainus (püss)naiseta düüd.

MAAILMA SALLIVAIM KLUBI!

eika ehk saad seda pilti Pepe-le näidata !

Isegi Terryl ajab kõvaks.
                      sigpic

Kommentaar

MAAILMA SALLIVAIM KLUBI!
                        Halvasti otsisid mees

Pane google otsingusse: list of wags italian ja teine link peaks ka mingi nimekiri olema.

Meenub ka uudis kuskil 2009, kus tol ajal koondist juhendanud Lippi päris tõsise sõnavõtu tegi omasooliste jalgpallurite osas, midagi sellesarnast, et tema neid ei valiks, ju oli tal vastav detektor olemas. Seletab ehk ka mingil määral Cassano puudumist Lippi koondises, ilmselt on bi kalduvustega.

EDIT: Agnese Bizzarri on nimi Pepe partneril.

Kommentaar

Algselt postitas Panso Vaata postitust
                          Meenub ka uudis kuskil 2009, kus tol ajal koondist juhendanud Lippi päris tõsise sõnavõtu tegi omasooliste jalgpallurite osas, midagi sellesarnast, et tema neid ei valiks, ju oli tal vastav detektor olemas. Seletab ehk ka mingil määral Cassano puudumist Lippi koondises, ilmselt on bi kalduvustega.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Panso Vaata postitust

EDIT: Agnese Bizzarri on nimi Pepe partneril.
                            Oled kindel et see ei ole hoopis Albano Bizzarri? See seletaks nii mõndagi.
                            So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas JT8055
                              Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                                Oled kindel et see ei ole hoopis Albano Bizzarri? See seletaks nii mõndagi.
                                Linki klõpsasid või?

Kommentaar

Working...
                                X