No announcement yet.

Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

90+4. Cuadrado 2:1! Kesine mängupilt küll, aga ehk annab nii magus derbivõit just selle impulsi, et närvilisus ja ebakindlus minema pühkida.

Kommentaar

Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Kaks suurepärast uudist: Khedira vigastus ei olevat kuigi tõsine; Lichtsteiner on juba tagasi meeskonna juures.

Kommentaar

yea, loodetavasti 21. nov Juve-Milan mänguks peaks tagasi tulema. jääb vahele tõenäoliselt järgmine CLi mäng ja järgmise nv mängu. Õnneks ülejärgmine nädal on koondiste paus.
          Ela ja tunne, et elad
          see on kõige lihtsam
          filosoofia, mis toimib
          sule silmad ära vaata
          tagasi, hinga sügavalt ja
          hüppa üle iseenda varju
          tule koos minuga.

Kommentaar

Buffon; Lichtsteiner, Bonucci, Chiellini, Evra; Sturaro, Marchisio, Pogba; Hernanes; Dybala, Morata.

Neto, Barzagli, Alex Sandro, Lemina, Cuadrado, Zaza, Mandzukic.

Hernanes ründajate all näib kõige suurema küsimärgina. Siiani ei ole temalt veel ühtegi head mängu näinud.

Kommentaar

Prohvet on rääkinud.

Rumalat punast arvestades peab punktiga rahule jääma. Kui esialgu tundus Juve veel ohtlikum pool, siis pärast 3-5-1 peale vahetamist tegeleti viimane pooltund bussiparkimisega. Kahe mängu peale kaks punkti on siiski vähe mis vähe, Juve klass oli selgelt kõrgem. Nüüd aga kaotati alagrupi liidrikoht ja edasipääsugi nimel tuleb veel higistada.

Kommentaar

Kuidas on võimalik mingi saksa mudaliiga lambisatsile mitte ära vajutada? Kas veel hambutumalt saab mängida? Ülemaailmne häbi.

#surmagrupp

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                  Kuidas on võimalik mingi saksa mudaliiga lambisatsile mitte ära vajutada? Kas veel hambutumalt saab mängida? Ülemaailmne häbi.

#surmagrupp
                  BATE aanuserallist on liiga kaua möödas juba vist

Kommentaar

Algselt postitas mazz Vaata postitust
                    Prohvet on rääkinud.

Rumalat punast arvestades peab punktiga rahule jääma. Kui esialgu tundus Juve veel ohtlikum pool, siis pärast 3-5-1 peale vahetamist tegeleti viimane pooltund bussiparkimisega. Kahe mängu peale kaks punkti on siiski vähe mis vähe, Juve klass oli selgelt kõrgem. Nüüd aga kaotati alagrupi liidrikoht ja edasipääsugi nimel tuleb veel higistada.
                    Oli punase andmine õige otsus?
                    Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
                      Oli punase andmine õige otsus?
                      Absoluutselt. Kaks jalga õhus ja korgid ees. Ja eriti idiootne on teha selline viga vastaste kasti juures.
                      Last edited by mazz; 04.11.15, 04:04.

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                        tasuta jinx täna õhtuks?
                        tänud bettinguvihje eest, panin rahad leverkuseni peale ära

Kommentaar

Count pani jälle raha Juve võidu peale
                          Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Värav tuli tuppa jälle esimesest löögist vist? Ulme. Aga muidu täiesti Juve mäng ja 2:1 edu poolajaks igati loogiline seis.

Kommentaar

Klassikaline liigne rahunemine, Allegri läks ka suht varakult 3-5-2 peale, aga õnneks Empoli ei suutnud eriti ähvardada ja lõpu eel vormistas Dybala 3:1 lõppseisu. Eelnevas olukorras oli Licht küll suluseisus, mis oli nii selge kui üks suluseis üldse olla saab - julgelt 5 meetrit ja otse lipumehe silme all. Mitte et Juve oleks sellist kingitust vajanud, aga päris räige pang igal juhul.

Tabelitipp juba paistab.

Kommentaar

Evra rääkis Premmis ja Serie As mängimise erinevustest.

The Premier League is like two boxers fighting. I give it to you and then you give it right back to me, but one is less strong and they’ll start to get tired and you’ll win the game. In Italy, it is like a chess game. You have to understand every movement before you play with your quality. I really want to learn and until the end of my career, than’s something I want to do every day. When I finish playing football, I’ll probably want to have an experience as a coach and I couldn’t go to a better place than Juventus to learn and to help me take that path. I’m so amazed with how we do things.

We even watch videos of training sessions to see what is or isn’t going well. Before we play in a game, we know the other team so well and I never used to prepare for a game in that way. Italian football is so different in that way. For sure, I’ll say that English football is the best because people like to go and see people running everywhere but if you said it was more difficult than Italian football, I’d say no.

The Premier League has so much adrenaline and passion with the fans but I can’t say it is the most difficult. People only have to come to Italy and see how tough it is for us against teams lower down the table because they are ready. They know my movement, they know my position. It is amazing the way they learn the game and make you prepare before it starts.

Now before a game, I know exactly what I have to do. Before, I was playing with my strength but now, and having more experience helps too, I’m playing with my brain. Everything in Italian football comes down to tactics. When you start training, we play a lot of 11 against 0 games. People will maybe laugh when they hear me say that we play on the pitch with nobody against us. But you have to get your movements right and repeat that for maybe 15 minutes, then when the coach thinks we know exactly where to be and pass the ball and everything, then you start training but that’s our warm-up. If you tried that in England, people wouldn’t understand. They’d say you are crazy. I remember Scholesy [Paul Scholes] kicking the ball away when Carlos [Queiroz] tried to do a game like that. Your brain has to be open to that.

At the beginning, I felt like a robot. They told me, ‘pass the ball to him, then give it to him’ and I was a bit confused. I just wanted to play my football but they told me that Juventus is like a necklace. If one piece is broken, the whole thing is broken. It is exactly that way. That’s why every new player, when they come to Juventus, has to learn the way we play first. You can be good, strong, fast but if you don’t understand the system then you won’t play because the big star is the team, it isn’t one player.”

Kommentaar

Working...
                                X