Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas cru Vaata postitust
    Jep, ilmselt Gervinho 2 väravat selle kohtuniku ränga eksimuse taha jäidki. Klippi vaadates on selge, et sellise robustse jalgadesse sõitmise eest mitte punase andmine saab olla võimalik ainult kohtuniku ära ostes. Ausa jalgpalli korral oleks Chiellinile mitte ainult punane antud vaid määratud ka vähemalt 5-10 mänguline keeld.
    Iroonia irooniaks, aga tegelikkuses oli ju päris tõsine olukord.Üks juvelane võiks kordki tunnistada, et olukord oli selgelt punast väärt ja see oleks juba mängu kulgu hoopis teistmoodi mõjutanud.

Sirged jalad ees selline slide tackle ???

Pjanic võib vaid ennast tänada, et suutis ennetada ja kiirelt reageerida ja ilmselt mees pääses päris tõsisest vigastusest tänu sellele, õnneks suutis peale turgustust teise poolaja keskpaigani mängida, kuid ilmselgelt peale seda viga pjanic enam 100% töökorras polnud.
    sigpic

Kommentaar

Algselt postitas F.Totti Vaata postitust
      kuid ilmselgelt peale seda viga pjanic enam 100% töökorras polnud.
      Ilmselt? Ta vahetati välja vigastuse tõttu ja jääb ka homme mängust eemale.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
        Ilmselt? Ta vahetati välja vigastuse tõttu ja jääb ka homme mängust eemale.
        Koheselt ei vahetatud ju ? minu meelest ta vegeteeris kuni teise poolaja keskpaigani ( ma ei tea kyll miks) oleks ju saanud ka poolajal vahetuse teha.
        sigpic

Kommentaar

Prooviti lappida. 55' võeti välja kuna ei saanud asja ikkagi.

Kommentaar

Kuulge Ülo Ümerad ja kompanii. Eesti kohtunike kolleegium andis oma hinnangu Kiellini täklingule. Üksmeelne vastus oli: "SEE ON PUHAS KOLLANE KAART!"

Case closed.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Kuulge Ülo Ümerad ja kompanii. Eesti kohtunike kolleegium andis oma hinnangu Kiellini täklingule. Üksmeelne vastus oli: "SEE ON PUHAS KOLLANE KAART!"

Case closed.
              Kas see kollegium võiks anda ka hinnangu siis De Rossi punasele kaardile ?
              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust

Case closed.
                Kas kohtunikud "Tofu" ikka pesid ära ennem kui otsust arutama hakati ?
                sigpic

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                  Uurin neilt ka antud intsidendi kohta. Teavitan austatud Roma fänne ka koheselt kui neilt vastuse selle situatsiooni kohta saan. Seniks aga tõmmake oma urgu ära.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kahju vaadata neid võsavillemeid Totti signatuuril. Minumeelest muutuvad nad iga päevaga aina kõhnemaks...

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                      Kohtunike kollegiumilt tuli vastus: 100% õige otsus. Analoogne situatsioon on UEFA kohtunike videodes olemas Real Madrid ning Marcelo näitel. Seal on olukord lahendatud punase kaardiga. Seega antud mängus ei teinud kohtunikud mitte ühtegi olulist eksimust ning Juventuse 3-0 üleolek on lihtsalt reaalne jõudude vahekord.

Kommentaar

Algselt postitas Ninja 9gol
                        You feel you now have control, don't you? You think you will walk away untested. I promise that my work will continue. That I have ensured. Some will assume that this is over, but I still belive. You think it's over just because you are 8 point clear? It's not over. The games have just begun.

Kommentaar

Conte on konkreetne, ilma pikema lobata:

"Juve, ignore Roma"

Kommentaar

Rubriigist "Kuidas saada rohkem klikke".
                            Algselt postitas Iceman
                            Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

11 vs Cagliari: Buffon-Chiellini,Bonucci,Caceres-Asa,Pogba,Pirlo,Vidal,Licht-Llorente,Tevez

Kommentaar

Algselt postitas #11 Vaata postitust
                                12 vs Cagliari: Buffon-Chiellini,Bonucci,Caceres-Asa,Pogba,Pirlo,Vidal,Licht-Llorente,Tevez
                                typo, unustasid oma 12nda liikme

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X