No announcement yet.

Fiorentina

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Jah Vincenzo teab mis teeb, võtab teilt CL koha Ta on professionaal ja teda ei koti, et mingi periood maksis talle palka üks homopunt pealinnast.
    Daje!!!
    1.totti koondisesse.
    2.Money talks bullshit(totti) walks.
    3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
    "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
      Jah Vincenzo teab mis teeb, võtab teilt CL koha Ta on professionaal ja teda ei koti, et mingi periood maksis talle palka üks homopunt pealinnast.
      Oh sind marakratti, Marrku Petkovitt.
      So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
        Tegelikult kukkus ta juba Juventuses totaalselt ära ja viimane aeg, kus saab rääkida ohtlikust Matrist, kes ei keera olukordi perse, jääb kolme aasta taha. Ma arvasin, et Matril on asi peas kinni ja teda päästaks keskkonnavahetus, aga peale Milani sooritus ei oska ma enam midagi arvata.
        2011 kalendiraasta: 17 väravat (siirdus jaanuaris Juventusesse)
        2012 kalendriaasta: 7 väravat
        2013 kalendriaasta: 6 väravat (siirdus augustis Milani)
        41 mintsaga 2 kolli Matrilt !!!

sigpic

Kommentaar

Algselt postitas F.Totti Vaata postitust
          41 mintsaga 2 kolli Matrilt !!!
          + söödupunkt. Pole paha
          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas KihnuViive46 Vaata postitust
            Palju õnne Viola fännid - Milan laenab teile ründaja, kes on sel hooajal 18. mängus löönud ühe värava!

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Täielik scumbag.

Alessandro Matri scored 2 goals from 2 shots on his debut for Fiorentina, he had netted only one from 22 shots with AC Milan.

Kommentaar

Lihtsalt undercover Juventuse agent Milanis.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Hahaah....Edu Vincenzole....ennustasin vist 2. kohta violale....tuleb arvatavasti 3.
                  Daje!!!
                  1.totti koondisesse.

Kommentaar

Aga miks Matri poolajal välja võeti? Juba katki?

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
                      Aga miks Matri poolajal välja võeti? Juba katki?
                      Jep, mingi kerge lihasevenitus, mistõttu teiseks poolajaks võeti kindluse võttes välja.

Viimase info kohaselt lähipäevil tagasi treeningutel ja võistluspausi ei tohiks olla. Küll on neljapäeval Coppa, aga seal saavad noored poisid loodetavasti mürada.
                      May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

AQUILANI SHOW !
                        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

VÕIMAS! elu esimene hübar. Kahju, et võitu ei suudetud võtta.

FORZA Fiorentina!!
                          FORZA FIORENTINA!

Kommentaar

Selle mängu oleks ju pidanud võitma.
                            Daje!!!
                            1.totti koondisesse.

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
                              Selle mängu oleks ju pidanud võitma.
                              Kohtunik nii ei arvanud.

Kommentaar

Nii juhtub päris tihti...
                                Daje!!!
                                1.totti koondisesse.

Kommentaar

Working...
                                X