No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Keskkaitse oli teil vist põletavaim koht, seega 7m ei tundugi üle mõistuse.
    Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

gobbijorsse oskab kohelda küll

kas ta ongi mõrvarmängija?
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
        Keskkaitse oli teil vist põletavaim koht, seega 7m ei tundugi üle mõistuse.
        mängu ehitaja on kõige põletavam koht.
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust

kas ta ongi mõrvarmängija?
          Nelson Rivas vol 2
          Suhkruhaige

Kommentaar

mängu ehitaja on kõige põletavam koht.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mittekohanenud jaapanlane ei ole küll mängujuht.

Kommentaar

Interviuu Montellaga.
                Kõik inglise keeles ja puha
                Leggi su gazzetta.it le ultime news sportive live, scopri i risultati in diretta e video di calcio, basket, F1, MotoGP, ciclismo, tennis e molto altro.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                  Mittekohanenud jaapanlane ei ole küll mängujuht.
                  Aaa, ta ei kohanenud v? Kas Tofoa seda mitte kohe ei öelnud?
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Keegi Gustavo Gomez tuli laenule. Kuskohast, miks, keegi ei tea.

-e- liiga varajane purse. Võibolla ost, võibolla laen. Võibolla tühi kuulukas
                    Gustavo Gomez was in Montella's list of targets. Montella followed the player while he was at Fiorentina too. [GdS]
                    Gustavo Gomez's Lanus conceded a mere 10 goals in 17 games en route to winning the 2016 Primera Division in Argentina.

Kommentaar

Tundub selline vend, kes võtaks mingi 3 punast hooajaga.

Kommentaar

Algselt postitas Milanista Vaata postitust
                        Nelson Rivas vol 2
                        see oleks väga valus.
                        Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Aaa, ta ei kohanenud v? Kas Tofoa seda mitte kohe ei öelnud?
                        viska mujal oma saltosid
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

kas mässiv bullshit, või toimubki täna midagi olulist. hiinlased on vist reaaslelt kohal.

Kommentaar

jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

See arenes päris kiiresti, ja ootamatult. Ehk selgub lähipäevadel, mis toimus. Alles räägiti kuu keskpaigast ning kuu lõpust.
                              Hind olla 740 mil eur ning ostetakse 99,93% Milanist
                              Üleminekuteks garanteeritakse suvel 100 mil ja kolme aastapeale kokku 350 mil eur. No eks pasitab
                              -e- 100 mil siis kui on closing, ehk talvises aknas? fuck

Uus poiss pidi hommikul medicalis olema, aga see on vist vaeseke võrksärki unustatud ja ootab siiamaani arstikabineti eesruumis. Tahaks näha juba ka neid pastakaga pilte
                              in english

Kommentaar

Pakun, et tuleb flop.
                                Ole nüüd. Jaapanlaste iseloom ei luba läbikukkumist.
                                Suicide in Japan has become a significant national social-issue. Japan has one of the world's highest suicide rates, and the Japanese government reported the rate for 2006 as being the ninth highest in the world. 71% of suicides in Japan were male, and it is the leading cause of death in men aged 20–44.

allikas: wikipedia.

Maeiteanüüd. Mulle tundub küll, et Honda kvalifitseerub päris kenasti.
                                saltosaltosalto

viska mujal oma saltosid

and you're out!

Kommentaar

Working...
                                X