No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Samal ajal, kui Juventus proovib osta paremuselt teist meest hetke jalgpallis, üritab hiinlane raha kokku ajada. Tähtaeg homme. Loodetavasti ta ei leia seda, ning võtab USA dollarid vastu. Enne kui lootusetult hilja on.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
      Nii huvi pärast, et kes siis esikohal on?
      Zaza.
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Kas Ronaldo rahadega saaks ka Milani ära osta?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Kas Ronaldo rahadega saaks ka Milani ära osta?
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mingi Mainori kasvandik? Nagu siga ja kägu ju 'made' ja ''turnover''

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                Nii huvi pärast, et kes siis esikohal on?
                Zaza.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                  Gustavo Gomez läheb lõpuks minema. Medical Boca Juniorsiga on tehtud ning tasuks 6 mil + 20% tulevikumüügist. Oleks võinud mõne noormängija eelisostuõiguse parem võtta sell 20% asemel.
                  The Gustavo Gomez move to Boca Juniors could be off again after the Milan defender was reportedly infuriated by a clause in the contract.
                  huehuehue.gif

Kommentaar

Algselt postitas Solfice Vaata postitust
                    huehuehue.gif
                    küll ta läheb. Sinna või mujale.

Olulistematel teemadel - hiinlane palus Elliotilt 48 tundi ajapikendust, aga saadeti nahui. tik-tak.

Kommentaar

Aga samas: Nikola Kalinic and Atletico Madrid have reached a total agreement.

A mis vahet seal on. Järgmine hooaeg ei kavatse ühtki mängu vaadata. Meie rõõm on kui saame Kalinicist lahti, teiste rõõm on CR tulek. Kuhu me jõudnud oleme

Kommentaar

Algselt postitas keenjus250 Vaata postitust

A mis vahet seal on. Järgmine hooaeg ei kavatse ühtki mängu vaadata.
                        naah. harden the fuck up

Kommentaar

kas Ronaldo toob gobbile CL tiitli hävitades finaalis PSG?
                          PSG ei saa ju veerandfinaalist edasi
                          Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Milan - ainus klubi, mille fännid loodavad, et omanukul täna raha maksmiseks ei ole.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                              Milan - ainus klubi, mille fännid loodavad, et omanukul täna raha maksmiseks ei ole.
                              ei tea:
                              a) pole raha ja Commisso pakkumise võtab vastu on ehk hea (tundub kõige turvalisem hetkel)
                              b) pole raha ja Elliotile (ja ehk Ricketts või Ross) on küsitav
                              c) pole raha ja kuskile tanki on paha
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

c on puhtaperses (kui kuskilt järjekordne Wu Ling Peng tuleb ja laenurahadega klubi ostab). Samas hiinlasele jätta, tundub paigalpassimisena ning edasises teadmatuses passimisena. Kuni oktoobrini.

Kommentaar

Working...
                                X