No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

ac milan on uus räpi punt? ... oleks veel see depay ja boateng ka seal siis oleks juba nagu wu tang clan europe style

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
      ac milan on uus räpi punt? ... oleks veel see depay ja boateng ka seal siis oleks juba nagu wu tang clan europe style
      Niangid, Princid ja Balod kogu aeg ju selle klubi boid olnud. Jätkatakse pärandit.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

pere väärtustega klubis, pere väärtustega noormees #QLF
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Niangid, Princid ja Balod kogu aeg ju selle klubi boid olnud. Jätkatakse pärandit.
          kogu aeg? Aeg algas 1899 mitte mingi 2011

Kommentaar

tore video
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Bennacer sai ka ametlikuks. Ja kuskil lõuna ameerikast tuli vist mingi kaitsja ka juurde.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                Ja kuskil lõuna ameerikast tuli vist mingi kaitsja ka juurde.
                See pidi järgmine Thiago Silva olema ju. #sergihnokarantii
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

u-17 vv treenerina naaseb klubisse Manchesteri kangelane. #datSmirkWhenShevaIsAboutToTakeAPenalty
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

from spielverlagerung: Marco Giampaolo
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Tegelikult polnud ei Benfica ega ManU mängudes midagi säravat. Mängiti põhikoosseisuga. Benfica vastu jäeti ise mitu tükki löömata, Unitedi vastu läks õnneks, et Suso ja mõned mehed veel individuaalselt head on.

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
                        Tegelikult polnud ei Benfica ega ManU mängudes midagi säravat. Mängiti põhikoosseisuga. Benfica vastu jäeti ise mitu tükki löömata, Unitedi vastu läks õnneks, et Suso ja mõned mehed veel individuaalselt head on.
                        see on väga teistsugune pilt. uus suund. kas selle sepiku ka saiaks saab vorbitud, näeme arenguid jälgides.
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                          from spielverlagerung: Marco Giampaolo
                          Selle võib vist ka lisada

Kommentaar

Leo Duarte ametlik

Kommentaar

Ega see pole Milani kampaania, see on Serie A oma.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                                What I said. Aga Milan ei pea iga lollusega kaasa minema.
                                Seda ka teised klubid jaganud, agu arusaamatu, et miks see sinu perset torgib?

Klubide enda valikud ja meil sellepärast küll kõige vähem vaja muretseda
                                May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Working...
                                X