No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Rebic: “Now we have two-three important players, (Zlatan) Ibrahimovic, (Simon) Kjaer and (Asmir) Begovic, who are helping a lot by giving the team advice. We’re putting that on to the pitch and you can see the results now.
    Lõpuks ometi palgati treener ja tema abijõud, loogiline, et mängupildis on mingi loogika tekkimas.

Kommentaar

multimeediat ka

Maldini#10 - Life is good

Rocky

Titanic

aasta skill
      Algselt postitas nanook

parim volle prantslaselt läbi aegade! (vähemalt vasakuga) + super tähistused
      Algselt postitas nanook

replay - https://i.imgur.com/On9XaRX.gifv

Theo 'the rocket' Hernandez

slowmo - https://i.imgur.com/9jIwUtI.gif

or just superman? :lol:
      Billy

+
      last but not least:
      Pisarates Crudeli
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Theo on üks parimaid mehi, kes on viimastel aastatel toodud. okei, valik on lai aga kvaliteet sitt ka millega võrrelda muidugi, kuid see ei vähenda tema kvaliteeti. Ehk kasutades eika väljendit, kas saaks Juves või Interis platsile? Ma arvan, et saaks küll.

Kommentaar

Algselt postitas vendetta Vaata postitust
          Rebic: [COLOR=#333333][FONT=verdana]“Now we have two-three important players, (Zlatan) Ibrahimovic, (Simon) Kjaer and (Asmir) Begovic, who are helping a lot by giving the team advice.
          See olnuks vägev üleminekuaken aastal 2010.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            parim volle prantslaselt läbi aegade! (vähemalt vasakuga) + super tähistused
            Theo oma on kena, aga tbh, 2002 CL finaali oma võiks paremaks pidada (olgugi, et endise bianconero poolt löödud). Või on siin väike trollimiselement sees?
            Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
              Või on siin väike trollimiselement sees?

("vähemalt vasakuga" pidi selle ilmselgeks tegema ...)

Hea photoshop thread - Flying Theo. lemmikud/stiilinäited:

jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Eile oli kurb päev, kui oma jalgpallurikjæri lõpust teatas AC Milani legend Kevin Constant

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mingil veidral kombel täna mäng. Balotelli jälle ei mängi õnneks.
                  Rebic võib saada võimaluse alustada
                  Probable lineup vs. Brescia (4-4-2)onnarumma; Conti, Kjaer, Romagnoli, Theo; Castillejo, Kessiè, Bennacer, Rebic; Ibrahimovic, Leao

Kommentaar

Paqueta jonnib? Või on alavormis? Parseldatakse maha?
                    Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Algselt postitas Rocheteau Vaata postitust
                      Jah, kirjutas kuskil, et palus ennast homme mängule mitte kirja panna, seega mingi müügiteema vist õhus
                      May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Brescia mängu vaadates tundub Zlatan ikka kaugel oma hiilgusest. Eks ta rohkem turunduslikel eesmärkidel toodi aga mänguliselt ei ole enam see.
                        Maailmameistrid!!

Kommentaar

Algselt postitas Rocheteau Vaata postitust
                          Pariisis üks rott tõmbab niite. Proovib depressiooni etendada, et sente kokku hoida.

4 võitu järjest. (3 liigas)
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Ibanez Vaata postitust
                            Eks ta rohkem turunduslikel eesmärkidel toodi aga mänguliselt ei ole enam see.

what could've been
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

"this goal was nuts" #napakymppi
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Mäng oli kohutav ja värav ka vastav
                                Ibra oli selline, nagu kogu ülejäänud meeskond reedel - kehva. Eelnevad mängud korralik olnud.

Kommentaar

Working...
                                X