X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
    Deportivo La Coruna 2003/2004?
    faktid-schmaktid
    -e- äärmiselt agressiivne pealekäimine tappis Arsenali mängu ära. Ja muidugi kaitsemäsad, aga ma ei kurda.
    -e2- PATO ei saanud vigastada

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
      Päris hea esitus. MOM terve meeskond.
      ahjaa, Ibra oli ka päris ok, suure mängu kohta.
      suht ok esitus tõesti Inglismaa tiimi vastu.
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
        Täpselt! Distsipliini ja vähemalt 3 väravalist võitu!
        Aga näiteks Orbiti sõnavõttudest saab juba järeldada et head nahka siit oodata pole. Mängu alguseni 8.5 tundi aega ja juba valge lipp heisatud ja võitlus Allegri euroopas täiesti täis tehtud nime pärast käib...Ootaks ikka resultaadi ära. Kuigi minu 200 euri läheb täna Arsenali peale, lihtsalt infoks
        Kuldsponsor

Kommentaar

"Allegri on nii hea treener, maailma parim treener, äge treener, vägev treener vms."
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Kuldsponsor
            Ilmselt täna oli see ainus mis motiveeris Allegrit ja co-d võitma, saaks countile ärateha, vat nii võimas võib olla ühe mehe haare.

Allegri läks õnge ja üllatusi ei sündinud, närused 200 eurtsi, tundub, et ka see võib muuta maailma
            sigpic

Kommentaar

väga hea mäng, respect Milaani meeskonnale. Sellise mänguga on võimalus ehk 1/2 finaali pääseda ja miks mitte finaali ka.

Kommentaar

Tookord mindi Riazorile 4-1 eduseisus , seega on midagi uut MIlanile.
                Felix: Oh, bollocks!
                Elmo: Dog's bollocks?
                Felix: No, just plain fucking bollocks!
                Elmo: No dog involved?

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  "nii, et võrk ka ei liikunud"
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Dirigent

Esimene viiul

Kommentaar

Opta
                      5 – Zlatan Ibrahimovic is the first player to score in five consecutive CL appearances since Marouane Chamakh in Oct 2010. Ponytail.

jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Head ööd Jasper
                        Väike soovitus pildi näol, oled selle preemiaks ära teeninud. Ilma igasuguse nalja ja tagamõtteta.

Lisatud failid
                        Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Algselt postitas Rein Vaata postitust
                          Head ööd Jasper
                          Väike soovitus pildi näol, oled selle preemiaks ära teeninud. Ilma igasuguse nalja ja tagamõtteta.

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                          Olge siis täna tublid ja hoidke Itaalia lippu kõrgel, purustage need mustanahalised "Inglased"! PURUSTAGE!!!

Oh dear. Italian media report anti-riot police charged at 200 drunk Arsenal fans who threw bottles and tried to chase 4 Milan supporters.
                          It was near the Duomo and the 4 Milan fans escaped into the Galleria, which is when the others started throwing cans and glass bottles.

Arsenali fännid pidid ju ontlikud vennad olema.
                          http://www.repubblica.it/sport/2012/...mo-29942285/1/
                          Opta Sports
                          - Tonight's match was the first time in 222 European games (excl. qualifiers) that Arsenal have lost by 4+ goals. Mauled.

https://twitter.com/#!/OptaJoe/statu...98905885085696

Opta Sports
                          - No English club has ever conceded more than four goals in a 90 minute Champions League game. Threshold.

https://twitter.com/#!/OptaJoe/statu...97157405581312
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Mina olen igati rahul. Nii rahul et alles praegu jõudsin koju, suur praasnik oli selle võidu puhul. Kuigi jah , sellise Arsenali vastu oleks häbi mitte 4 sisse taguda. Tublid, täitsite mu soovi , siin kohal soovin ka edastada kurva uudise et see jääb ka teie laeks selle aastasel CL , aga vähemalt see ka midagi. Allegriga nii kaugele jõuda euroopas on tõeline tase, isegi kui selleks pidi ainult 1+1 tehte tulemuse välja mõtlema. Kõik on õige. EPL on täielik saast ja need 4 euroopa kohta võib täiesti südamerahuga Eestile anda! Kui nüüd Napoli ka sama paki ära teeb, siis on küll pidu minu kulul. Kes tahab saab eritellimusena isegi bocki juua. Ja ma isegi ei lähe Arsenali teemasse mdiagi kirjutama...see mis seal platsil toimus oli lihtsalt ... mul oleks häbi nende fännide asemel
                            FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                            sigpic

Kommentaar

Hea esitus tõesti. Meeldib,et EPL tiimile nii lutti!
                              Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                              I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

From Le Book:

He didn’t even say hello. Not a word. He avoided looking at me. If I entered a room, he would leave.
                                What’s going on? I was thinking. Have I done something? Do I look strange? Am I speaking strange?
                                My mind was spinning in circles. I couldn’t sleep. I was thinking about it constantly. Not that I needed
                                Guardiola’s love or anything. He could hate me all he wanted. I’m triggered by hate and revenge. But
                                now I lost focus, and I talked to the other players. No one understood what was going on. I asked
                                Thierry Henry, who was on the bench during this time. Thierry Henry is the top scorer in the history
                                of the French national team. He’s cool. He was still amazing, and he was also having problems with
                                Guardiola.
                                ”He doesn’t greet me. He doesn’t look me in the eyes, What has happened?” I asked.
                                ”No idea”, Henry said.
                                We started joking about it. ”Hey, Zlatan, has he looked at you today?” ”No, but I saw his back!”
                                ”Congratulations, things are improving!” Shit like that, and it helped a little bit. But it was really getting
                                on my nerves, and I asked myself every hour: What have I done? What’s wrong? But I never got any
                                answers. Nothing more than that the ice storm must have had to do with our talk about my position.
                                There couldn’t be any other explanation. But that would be twisted. Was he psyching me out because
                                a chat about my position? I tried confronting him, I’d walk towards him try looking him in the eyes. He
                                turned around. He seemed scared, and sure I could have booked an appointment and asked ”What is
                                this about?” But never. I had done enough crawling for that guy.
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X