No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

No esimene poolhooaeg Interis paugutas ikka küll.
    Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Vaiksemal ajal võib ka möla kirjutada-Galliani: "Cristiano Ronaldo? If he’s sad with the lifestyle that he has, then I want to be sad like him too."

Kommentaar

Põhikoondise saldo jäi nulli. U-21 De Sciglio terve mäng, El Shaarawy vahetati teisel poolajal välja. Lõi kaks ja olla andud ka ühe väravasöödu.

Kommentaar

Inzaghi tegi noorteliigas treeneridebüüdi. 5-1 vs Bologna

GIG_9470_big.jpg
          Stiilne.
          -e- videot kah

Kommentaar

Lugusi Mlanost:
            Niang peatati autoroolis politsei poolt kinni. Kuna tegu on alaealisega, kel puudub juhtimisõigus, valetas ta et on Bakaye Traore (jah, siin on rassistliku "ühte nägu" nalja koht). Väites, et ta unustas dokumendid hotelli (kus peatub ka Traore), eskortis politsei ta sinna ning viimased avastasid seal loomulikult, et alaealine vassib. Ei tea jah, kes ta eeskuju on.
            1272-2.jpg
            mario-balotelli-spits-out-drink.jpg

Kommentaar

Rubriigist jalgpallur (jaja stereotüübid etc) mõtles

Stephan El Shaarawy on life at Milan. "You look at some footballers and wonder how the hell they can be so arrogant." Plus: "Since I got into Serie A my sex life multiplied. I like that. I find my women on Facebook. There's a lot of stuff online."

Kommentaar

KLassikaline vigastuste update-Montolivo tagasi vs Atalanta, Pato ja Robinho tagasi vs Udinese (23 september).

Kommentaar

Milani palgatabel. See m*nn foorum ei lase pilti panna (liiga suur pidavat pilt olema)

Kommentaar

Foorum pole m*nn, tõenäoliselt su arvuti pole ka m*nn, pigem on asi selles olendis, kes neid nuppe klaviatuuril peksab.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Error: remote file to large. vms. Ning jah Tofoa, kõik ei pea kõiges kõige targemad olema. Tore, et on üliolendeid nagu Sina.

Up Yours anyway.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                        Error: remote file to large. vms. Ning jah Tofoa, kõik ei pea kõiges kõige targemad olema. Tore, et on üliolendeid nagu Sina.

Up Yours anyway.
                        Sul on endal mingi kamm kuskil sees, sest ka minul pole erilist probleemi seda pildikest üles laadida.
                        May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

jätad linnukese-> error: remote file to large
                          võtad linnukese ära-> kõik toimib

iisi

Kommentaar

Mul ongi üks suur kamm pärast seda uuendust. Pilte-videosid Firefoxiga lisada ei saa, Chromega saab. Plus mingit kama on veel olnud.

OT. EL Shaarawy eilne u-21 saldo värav plus kornerisööt. Ootaks sarnaseid esitusi ka Milani eest. Allegri palgatabelis kolmas. Palgakulu endiselt liiga suurim, Berlu müüs oma villa mingile sheigile maha 470 mil euroga millest lapitakse seda hiigeltrahvi jama ja sellega võib kuulujuttude otsa kokku tõmmata #igavmängudevahelineaeg.
                            -e- kui see nii on, siis ma pühitsen sinu olemist nagu Jeesuse teist tulemist@eika.
                            jei. töötab

Kommentaar

+ sääst on jõudnud ladvikusse

tra. Neid twitpicke annab kuidagi postitada või mitte? Kui siin juba arvuti elemtaarkasutuse järelaitamistundideks läks.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust

+ sääst on jõudnud ladvikusse
                                vist ikka ei tööta
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X