• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas epicap Vaata postitust
    Mis teete ?
    Las teevad.

Kommentaar

45 minutit Euroopa Liigani, can you hold it?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

you think it's over? it's not over, i promise. The games have just begun.

Kommentaar

#siegemode
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas epicap Vaata postitust
              Mis teete ?
              Hästi ju teevad!
              Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
              I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

tra, tegelt v6ib vist edasisest vaatamisest loobuda. count pani arvatavasti kogu panga Milanile,

pigilinnupilt.jpg
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  tra, tegelt v6ib vist edasisest vaatamisest loobuda. count pani arvatavasti kogu panga Milanile,

pigilinnupilt.jpg
                  Mul läks netiühendus ära, arve maksmata, oskad öelda mis seis on?
                  FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                  sigpic

Kommentaar

Avalik poomine, rahvas on hullumas ! Kardan siiski, et Milanitaride batman/superman/spiderman/robin härra Balopea tõttab viimasel minutil appi ja päästab foorumi veetleva naiskaunitari( antud juhul Jasper ja torbik seda rolli täitmas) kurja koletise käest. Lilled, valge taskurätt, meeletu öö ! Erootika, erootika, erootika !!!
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kas võrdsete punktide puhul loeb väravatevahe või miskine omavaheline mäng?

Kommentaar

Omavahelised mängud, milles on Violal edu. Milan peab CLiks mängu kindlasti võitma, muul juhul on Viola kolmas.

Kommentaar

Tundub et Tofoa toob hoopis mulle limoanadi. Jee! Allegri on keenjus!
                          FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                          sigpic

Kommentaar

Huvitav kas Allegri läks meelega seda mängu kaotama, et saaks Romaga liituda järgmisest hooajast ?
                            sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                              Tundub et Tofoa toob hoopis mulle limoanadi. Jee! Allegri on keenjus!
                              Jinxide jinx count. Mine poodi ja osta mulle kast limpsi. Rohkem sel teemal ei räägi.

PS! Ma pole haledamat penaltit Serie A-s sel hooajal näinud.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Le Mehhiko lükkas sisse.

Ma arvan , et Siena trollis praegu kuni 90ni ja siis korralik Oh Noo Fiorele.

Kommentaar

Working...
                                X