• Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

teema toodab
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Yattara Vaata postitust
      15-aastased on minu jaoks endiselt lapsed.
      Naudi siis kurvikamaid naisi

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Jah, maailmas eksisteerivadki vaid Alizeed ja ääretult paksud naised. A noh sellise pildi netiavarustest otsimine eeldab vist juba mingit huvi. Just sayin'

Kommentaar

Algselt postitas Stok
          Kui meeles on, annan "Žosee Murinju" nimelise auhinna tähelepanu kõrvale juhtimise eest Jasperile.
          Tähelepanu peateemal on 100% alles.

Libulaev on merepõhjas.
          RIP
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ega midagi. Gazpromi lätakas särgi peale ja saame äkki Euroopa Liigasse.

Kommentaar

Alizee for sure, aga kui nüüd teemasse tagasi tulla, siis no kaitse ei kannata üldse kriitikat.
              THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Alizee wins 4-1. Milan on Michelle Jenneke.
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  Alizee wins 4-1. Milan on Michelle Jenneke.
                  Kas Sul jäi kellegi hääl lugemata või sa ei arvestanud kodumängu 0-1 kaotust?

Alizee 5-1 tõkkesprinter.

Kommentaar

Alizee 5-1 Milan

+1
                    Daje!!!
                    1.totti koondisesse.
                    2.Money talks bullshit(totti) walks.
                    3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                    "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Vastuseks Tofoale: 15-aastased on minu jaoks endiselt lapsed.
                      1 märts 2003 oli see neiu selles saates esinedes 18 aastane
                      FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                      sigpic

Kommentaar

Tohoh, Count kus sa viibinud oled? Miks pole siit teemast ammu enam läbi astunud?
                        THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                          1 märts 2003 oli see neiu selles saates esinedes 18 aastane
                          count smacks down the knowledge, nagu tavaliselt. aga tunnista nüüd ausalt üles - sa panid rahad Milani peale?
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Cocky võttis pangast veel lisalaenu 30 000 euri, et lõpuks varakult pensile ära minna.....aga jah Milanile panustamine oli väheke mööda.....eks muidugi lõi pasa püksi, kui Kaka(junn) viigistas, kuid edasi olid vaid pisarad.
                            Daje!!!
                            1.totti koondisesse.
                            2.Money talks bullshit(totti) walks.
                            3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                            "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

No ma ei tea, tollel Alizeel on ju lapse keha (no pedo) ja ega see teine gif ka ilusam pole. Ütleksin, et halvas mõttes viik.
                              ma pole kindel, kas tõsine...

Kommentaar

Ffs, äkki peaks soccerneti eraldi Alizee alateema tegema. No sellel pildil pole viga jah, samas ilmselt saaks ka minu arvamust tõestavaid pilte leida.

Kommentaar

Working...
                                X