AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas zelee Vaata postitust
    Kumb neist väljamõeldud tegelane on, et hinda ülesse ajada?
    mõlemad on hologrammid, kelle omanikku kõik valgustatud inimesed teavad.

hind/hinnagud on kõik ühte auku, seega ei tohiks bluffi olla. kuigi valeraporteid on ja ma pole ka ise täpselt otsinud, kelle raha Bee taga on.
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Kõlab nagu BEErlusconi.

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

irooniline ku inniang skooriks meie vastu + 3 kornerit juba genoal esimese 4 min jooksul. tore et me ei suuda ühtegi mängu alguses kohe käima saada. ForzaMilan

"AC Milan’s ultras to the tifo to a whole new level on Wednesday night in Serie A.

Before the Rossoneri’s match against Genoa at the San Siro, Milan’s fans stood behind the goal in the upper tier to spell out the word “Basta”, “enough”.

The message of the human mosaic was clear: the Curva Sud are sick and tired of the recklessness and awfulness of their team this season.

2014-15 has been an appalling year for the grand Italian club, who have had to sell off their team bus to cut costs.

Moreover, after Milan’s latest setback on Saturday night, when the red-and-blacks lost 2-1 away at Udinese, the squad had a bust-up on the team bus.

According to the Corriere della Sera (as reported by Football Italia), coach Pippo Inzaghi and his squad had a war of words on the way home.

It’s reported Inzaghi asked Vice-President Adriano Galliani to leave the bus so he could talk to the squad alone, at which point the former Milan marksman told his players that they were “unworthy of this jersey”.

Rather than take the insult on the chin, one unnamed player is said to have fired back at Super Pippo, replying “We might be unworthy, but you are unworthy to be the coach of Milan.”

By all accounts, Pippo Inzaghi is a dead-man-walking in the Milan hot seat as this disastrous season draws to a close."

MotM Lopez

JEEESH 0:1 OLEME TAGA, MEIL on PARIM KAITSE ITAALIAS täielik SerieB material, joppenpuhh

Kommentaar

Galliani sai aru!

sigpic

Kommentaar

Oleg Gross on küsinud eriloa FIGC juhtkonnalt, et osta Marco Reusi mängijaõigused, et saada ta moepealinna meeskonna ridadesse allesjäänud mängudeks. Kas see uudis vastab tõele? Helistades grossi ac omaniku numbrile võeti kõne küll vastu, aga keegi ei vastanud, oli õrnalt kuulda saksakeelset juttu küll.
            Daje!!!
            1.totti koondisesse.
            2.Money talks bullshit(totti) walks.
            3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
            "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
              Helistades grossi ac omaniku numbrile võeti kõne küll vastu, aga keegi ei vastanud, oli õrnalt kuulda saksakeelset juttu küll.
              See oli BEErlu ja Klose arutamas võimalikku laenudiili järgmiseks hooajaks.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Hea pullivend oled sa. Laziost grossi mingi väikse papi eest võiks Onazi ja Ciani saata küll. Ülejäänud ajavad Peerluskonil budgeti katki.
                Daje!!!
                1.totti koondisesse.

Kommentaar

jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Empolile soovin ka edu Peeniztese vastu, aga sain just Lotitolt kõne. Nimelt saate Onazi, Ciani tasuta, kui võtate punkte prügikollidelt. Võidu korral leiab veel mingi deadwoodi lisaks. Krt ajad on ikka paremaks läinud...sellised päris luusereid mängijaid polegi enam nii, ette nimetada...teil pole jälle kedagi head ette nimetada....krt kus elu mängib ikka vimpkasid...

FORZA AC GROSSI!!!!
                    Daje!!!
                    1.totti koondisesse.

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
                      teil pole jälle kedagi head ette nimetada

FORZA AC MILAN!!!!
                      Lopez, Mastour. aga ma ei oleks elusees uskunud et me ilma kahe puujalata(essien ja muntari) veel rohkem mänge kaotame. LoL

Munntari vist loobus üldse Milani esindamisest

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
                        Lopez, Mastour. aga ma ei oleks elusees uskunud et me ilma kahe puujalata(essien ja muntari) veel rohkem mänge kaotame. LoL

Munntari vist loobus üldse Milani esindamisest
                        Nooruk pole ju veel minutitki esindusmeeskonnas mänginud.
                        sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
                          Nooruk pole ju veel minutitki esindusmeeskonnas mänginud.
                          Haip
                          Ta pole primaveraski sittagi teinud.
                          Senised suurimad saavutused on youtube triblamisvideod ning Neymariga reklaamis osalemine.

Kommentaar

BEEEEEEE pidi pärastlõunal presseri andma, millest kahtlustatakse, et teatab aktsiate ostust.

Kommentaar

M reali vastu mängis.

@orbik berlu hakkab trahve maksma.

Kommentaar

Saponarat oli eile täitsa mõnus näha lustimas Napoli vastu, temal ja Niangil on mõlemal nüüd vähem kui poole hooajaga 5 väravat ja paar söötu ka juurde.Mis edasi? Sapo ilmselt jääb Empolisse, kuna lükati mingi pähklite vääriline klausel sisse ja Niangi kohta pole inffi ei kujuta küll ette miks ta peaks hetke seisuga küll tagasi tulema.
                                Suhkruhaige

Kommentaar

Working...
                                X