AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    S̶̶̶e̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶f̶̶̶,̶̶̶ ̶I̶̶̶n̶̶̶z̶̶̶a̶̶̶g̶̶̶h̶̶̶i̶̶̶,̶̶̶ ̶̶̶B̶̶̶r̶̶̶o̶̶̶c̶̶̶c̶̶̶h̶̶̶i̶̶̶,̶̶̶ ̶̶̶G̶̶̶a̶̶̶t̶̶̶t̶uso, Nest
    Ei

Milan vist ei saaks niipalju Arsenali fänne jurde kui Juve Ronaldoga Reali omasi sai?

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust

Serie A peaks gobbile samamoodi laulma.
      Millal Gattusole laulma hakkate?
      Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
        Millal Gattusole laulma hakkate?
        kui ma ei eksi, siis Gattusole pühendati flöödimäng.
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

3 - AC Milan haven’t found the net in three consecutive Serie A games for the first time since November 2001. Lack.
          Sarri tahab Higuaini tselskisse, vastu saadetakse suurim pask Morata, Gattusoga on asjad päris käest minemas ja UEFA otsus kaevatakse edasi kuna a) liiga lühike aeg raamatupidamise korda saamiseks ja b) euroopa sarjadest kõrvale jätmine.

Kommentaar

Wenger tuleb päästma, ta on ekspert neljadandale kohale. Pakun, et Gattuso uut aastat meiega enam ei tähista.

Kommentaar

Ma vist väga enam ei olegi selle Wengeri tulemise vastane

Kommentaar

Wenger on kindlasti üks parimaid variante treeneripingile hetkel. Kui veel Ramsey ka tuuakse, siis scudetto lootused on päris reaalsed.

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                  Wenger on kindlasti üks parimaid variante treeneripingile hetkel. Kui veel Ramsey ka tuuakse, siis scudetto lootused on päris reaalsed.
                  Liiga palju glögi? Lapsi ei peaks ahistama kuskil?

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                    Liiga palju glögi? Lapsi ei peaks ahistama kuskil?
                    Ta vaatas YouTube'ist mingeid videosid.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Wenger oleks ju hea valik. Vähemalt sama hea (kui mitte parem), kui kõigi märg unenägu Pochettino. Ainult, et Arsene on ka reaalselt mõne karika oma karjääri jooksul võitnud.

Kommentaar

Probable Milan Xl vs. Frosinone (4-3-3);Donnarumma; Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodríguez; Kessié, Bakayoko, Çalhanoglu; Castillejo, Higuaín, Cutrone. [Sky]

Suso surnud. Ja Gattuso läheb nüüd siis 4-3-3 mängima. Kuna Kebab on täisv*ttus pask ja Cutrone on äärel sama kasulik kui trennikoonus, siis mängitakse homme 9 ja poole mehega. Iseenesest võiks ju Frosinone vastu aidata, aga......Benevento incoming. Samas pohui, saab ehk Gattuso lahkumishüvitise ja uuele aastale uue treeneriga vastu minna.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                          Iseenesest võiks ju Frosinone vastu aidata, aga......Benevento incoming.
                          Et oleks öeldud enne mängu
                          1/7 - AC Milan have won only one of their last seven Serie A away games against newly promoted teams (D4 L2): 4-0 against SPAL in February. That was also the only occasion in which the Rossoneri kept a clean sheet in this run. Taboo.

Kommentaar

Nullil Torino, Bologna, Viola ja Frosinone vastu

Kommentaar

S̶e̶e̶d̶o̶r̶f̶,̶ I̶n̶z̶a̶g̶h̶i̶,̶ ̶B̶r̶o̶c̶c̶h̶i̶,̶ ̶G̶a̶t̶tuso, Nes
                              S̶̶̶e̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶f̶̶̶,̶̶̶ ̶I̶̶̶n̶̶̶z̶̶̶a̶̶̶g̶̶̶h̶̶̶i̶̶̶,̶̶̶ ̶̶̶B̶̶̶r̶̶̶o̶̶̶c̶̶̶c̶̶̶h̶̶̶i̶̶̶,̶̶̶ ̶̶̶G̶̶̶a̶̶̶t̶̶̶t̶uso, Nest
                              S̶̶̶e̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶f̶̶̶,̶̶̶ ̶I̶̶̶n̶̶̶z̶̶̶a̶̶̶g̶̶̶h̶̶̶i̶̶̶,̶̶̶ ̶̶̶B̶̶̶r̶̶̶o̶̶̶c̶̶̶c̶̶̶h̶̶̶i̶̶̶,̶̶̶ ̶̶̶G̶̶̶̶̶̶̶a̶̶̶̶̶̶̶t̶̶̶̶̶̶̶t̶̶̶u̶s̶o, Nesta
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Miks see Fitguain Gattusot nii hirmsasti vihkab?

Kommentaar

Working...
                                X