Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
    Klubide MM-i paneb Inter kinni.
    Seal on üks sarnase nimega tiim, kellega konkureerida ning ka neil pole oma koduliigas väga ootuspäraselt pole läinud, seega kui Rafa sealt ka Morattile karikat ei too, siis arvata on, et Interi valdustesse sellel mehel enam asja pole
    May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Kui me kõik mehed korda saame ja lumepalli veerema panema, siis on mehed igati suutelised kümnepunktilist või isegi suuremat vahet tagasi tegema.
      aasta optimist

Kommentaar

Klubide MM-i paneb Inter kinni.
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Ootan komentaare teemal "hollandlane ei saa kuldpalli ja ithakamaria ei saa tansutähetrofeed"

Kommentaar

Sneijder mängis hästi vaid MM-il ja Meistrite liigas. Serie A-s ei jaga ta see hooaeg absoluutselt biiti ja ka Mourinho all eelmisel ta ei säranud. Ta selline vend üldiselt, kes tähtsates mängudes paneb hullu, aga umbkaitses nõrgukeste vastu vehib ainult kätega.

Ütleme, et Barcelona triost keegi väärib seda rohkem.
            Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Kuldpalli ta ei vääri, aga Iniesta asemel võiks ta esikolmikusse küll mahtuda. Kui MM juba nii otsustav on, et Iniesta oma ühe värava (kokku lõi vist kaks muidugi MM-il) pärast esikolmikusse mahub, siis võiks MM-i hõbepall, viie väga tähtsa värava autor oma meeskonnaga (MM-il siis) ja Meistrite liiga hooaja üks parimaid mehi ju sinna mahtuda. Muidugi Xavi ja Messi väärivad Sneijderist rohkem tänu enda ja Interi sitale hooajaalgusele.

Aga ennatlikult loodan, et cannuman ei tõlgenda seda selleks, et ma arvan, et Sneijder on Iniestast parem mängija, vaid jutt käib sellest aastast.
              sigpic

Kommentaar

Jutt käib sellest aastast: Milito >>>>> Sneijder.

Kommentaar

Milito on see hooaeg veel hullem kui Sneijder ning kuna FIFA võtab väga tõsiselt MM'i, siis Milito kahjuks kaasa ei räägi selles.

Kommentaar

Forza Ragazzi FIF'st. Fuckin' well said.

"The Ballon d'Or has lost all its trustworthiness and prestige. I can understand nominating Xavi and Iniesta, as they were central when Barcelona picked up 99 points and Spain won the World Cup. But it is nothing short of laughable that Messi is nominated. He was absent whenever an important match was to be played last season and during the World Cup. He went AWOL in the dying moments when his team needed it the most - the semifinal vs Inter and during the whole WC for Argentina.

I'm so fed up with this ass kissing of Messi and Barcelona. They play a highly ineffective football, using a thousand passes per goal and loads of passes backwards or across the pitch. Inter probably made one tenth the number of passes Barcelona used and still beat Barcelona 3-2.

Barcelona didn't even win the domestic cup last year. They only won the league.

And what is it with this stereotype of the sympathetic Barcelona? They whine about driving a bus, they whine when they are treated like everybody else, Busquets is a coward if there ever was one, they started pouring water on the pitch while we were celebrating, Valdes is a whining little boy who couldn't help but trying to tell Jose not to celebrate and their players are always in the referee's face trying to persuade him. They have no class and still the whole of Europe are doing the Royal Ass Licking of them and especially their Lionel "always there when the team needs him" Messi. The Goldens Puppets of Europe. I mean, what did the "most sympathetic team in Europe, the symbol of fair and entertaining football" do when Motta was sent off for an incident that was created by a coward called Busquets? They were celebrating like they had scored. FIFA, do you really want to reward this? Is this what you want football to be? Cause sure as hell this is the signals you send out. Get serious, please. Football means a lot to a lot of people.

Sneijder was the difference between no trophies and three trophies for Inter last year, he was top goal scorer in the World Cup and he set up Robben for what should've been the winning goal for Holland. Think of it, the only reason Sneijder is not nominated might be because Robben missed that chance 1 v 1 with Casillas, while the only reason Iniesta is there is because he happened to score the only of the WC final. Or is it just politics? Would it have mattered if Robben scored and Holland won the WC?

And I haven't forgot that Milito wasn't included in the 50-man shortlist either. Milito was as important for the Scudetto as Messi was for Barcelona's title. At the WC the only difference was that Messi played and Milito didn't, still they created equally much for Argentina (read: nothing). While Messi was going AWOL, Milito decided the domestic cup in Inter's favour and scored decisive goals in every knock-out stage in CL, most importantly deciding the final singlehandedly.

This signals the end of the prestigious Ballon d'Or prize and marks the continuation of FIFA worthless prizing of whoever they like the best at the time.

Ludicrous. "

Kommentaar

Selles jutus on niipalju sitta, et kui mõni hea point on, siis on sita sisse ära uppunud.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                        Selles jutus on niipalju sitta, et kui mõni hea point on, siis on sita sisse ära uppunud.
                        Irww keda huvitab mida sina lilleke arvad. Debiil

Kommentaar

No ei ole siis v?

They play a highly ineffective football, using a thousand passes per goal and loads of passes backwards or across the pitch.

Tra see lause juba üksinda näitab, et mingi ajuinvaliidist idioot on selle kirjutanud.

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
                            Anna andeks. Unustasin ära, et Itaalia alafoorumis tohivad ainult Interi toetajad ja nende poolvennad midagi arvata.

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
                              Hea, et sa vähemalt sama idiootselt suudad panna. Jätka samas vaimus

Krt võtaks, seda, et see f****ng FIFA on mandunud, teame me kõik. Mis kurat te põete mingi kuradima suvalise karika pärast, mis Blatter annab välja oma personaalsetele lemmikutele. Ma olen üsna veendunud, et hoolimata esitustest Meistrite Liigas saavad ka järgmisel aastal sama tiitli arvestuses "pjedestaalile" täpselt need kolm tüüpi ja siis saab FIFA rõõmuga teatada, et "meeletu, juba kolmas aasta täpselt sama esikolmik"
                              May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Point on selles, et kui on mingine rahvuskoondiste suurvõistluste aasta, siis on teada, et kullapalli võitja tuleb just sealt koondisest. Kuidas muidu selline puujalg nagu Cannavaro 2006 aastal sai ? Saavutused olidki vaid tühistatud Serie A tiitel ja MM.

Kommentaar

Working...
                                X