No announcement yet.

Milano Inter

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Inter võib niimoodi veel ohtlikuks saada.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust

Inter võib niimoodi veel ohtlikuks saada.
      Leonardoga v? lol
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Onne harrad Interistad, Serie B ilmselt saab hooaja lopus reaalsuseks

Kommentaar

On 21 December 2010, Benitez denied various news reports that he has been sacked saying "I am surprised because I have seen a lot of headlines and I have been phoned by a lot of people asking me if I have been fired, and it is not true at all."

@wiki

Kommentaar

Algselt postitas cyhton Vaata postitust
            " ...and it is not true at all."
            arvetades kelneri sita-ajamise-koefitsenti, ei tohiks siuksed asjad ju üllatus olla.reminder.

ei viitsi otsida, aga kindlasti leidus meiegi foorumis "prohveteid", kes rafale nii lühikest milaano-iga ennustasid. wtf moratti üldse mõtles, et saa ma siiani aru.
            aga palju õnne, et paksust lahti saite!
            buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

samas nüüd on mehel cv-s Interiga võidetud karikas... ja Tegelikult oleks ikka ju lisa ka tulnud, aga näedsa... .
              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

2 karikat isegi.

Kommentaar

näedsa, mees pani nii hästi ja kiirelt... makarontsikud pole aga taolise turmtulega harjunud.
                  see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

No Rafa hoiatas ju neid kui tuli...

Rafael Benitez targets 6 trophies in 1st season Inter

Kommentaar

Tuleb välja, et liigas edukas olemine pole lihtsalt Rafa stiil. CL & karikad FTW!

Kommentaar

teh fvck. pole ju asi kaugeltki ametlik. ega see uudis juhuslikult peale neid avaldusi ilmunud?
                        Mr Moratti, what was the outcome of your marathon meeting?

"There was no marathon meeting. I had my own business to attend to and other people met among themselves. I certainly didn't have a marathon meeting."

Is Rafa Benitez still the Inter coach?

"Yes, he is. In this precise moment he's the Inter coach, unless I'm mistaken."

Have you got anyone else in mind?

"No, there's no one else. I've heard and read about the supposed contact we've had with other coaches but the Club hasn't contacted anyone and won't until the current situation is cleared up."

So you haven't spoken to Leonardo?

"And when exactly, this evening?" (he smiles)

A few months ago...

"Come off it."

jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Leonardoga v? lol
                          Ma võtsin aluseks uudised, et nt Spaletti võib Serie A kambäki teha. Leonardoga ei tohiks probleeme tekkida, sest mees eelmisel hooajal erilist leidlikkust üles ei näidanud.

Muidugi see Leonardo pushimine on kummaline. Mees on küll geniaalne talendiotsija, aga see ei tähenda, et ta koheselt ka geniaalne treener oleks.

Kommentaar

Hetke probleemiks on 8miljonit jõulukingiks hispaanlasele, sest lepingus oli vist kirjas, et alles hooaja lõpus saab lepingu lõpetada kopikate eest v siis täis nulliga. Aga keegi ei teadnud, et asjad nii kähku käest ära lähevad.

Leo tuleks kuni suveni ja siis hiljem ühineks klubi pintsakutega ja Inter valiks endale uue treeneri. Nö Ferryman rolliga siiski. Ja scoudina on ta üpris võimekas.

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
                              Aga keegi ei teadnud, et asjad nii kähku käest ära lähevad.
                              Ah mis sa ajad hullu juttu

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
                                Rafa: Back me or sack me"...Moratti valis teise tee kui lugeda tänahommikuseid uudiseid..See oli tegelikult täpselt õige aeg, kummalised treeningvõtted, 40 vigastust, põhimehed mängisid nagu zombid viimased kuud, mängijatega konfliktid jne..mehed said just puhkuselele peale ajaloolist 2010, Napoliga mäng on alles 6ndal jaanuaril vist. Uuel treeneril on aega asju kokku lappida ja loodetavasti on ka Frogley selleks ajaks meiega..
                                Olen 100% nõus. Loodab,et treeneri vahetus ja uued tuuled!!
                                Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                                I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Working...
                                X