Milano Inter

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
    Maicon ei saa kuidagi aru,et kuidas sealt andis veel üle lüüa. Cambiasso ei lähe ka küsima midagi...
    Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
    I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
      Lihtsalt hea!
      Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!

Kommentaar

Ise hakkaks ka nutma kui keegi juba niigi inetu särgi peale sodima ka tuleb
        So self aware so full of shit

Kommentaar

Inter: 12 Castellazzi, 13 Maicon, Lucio 6, 26 Chivu, 55 Nagatomo, 4 Zanetti, Cambiasso 19, 20 Obi, 10 Sneijder, 28 Zarate, 7 Pazzini.

Juventus: Buffon 1, 26 Lichtsteiner, 19 Bonucci, Barzagli 15, 3 Chiellini, 21 Pirlo, Pepe 7, 22 Vidal, 8 Marchisio, Vucinic 14, 32 Matri.

Torino rotid tuleb täna ära tampida nagu kord ja kohus!!

Kommentaar

Saate täiega taha täna ja teise masendav hooaja algus saab jätku.
            Ela ja tunne, et elad
            see on kõige lihtsam
            filosoofia, mis toimib
            sule silmad ära vaata
            tagasi, hinga sügavalt ja
            hüppa üle iseenda varju
            tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
              Torino rotid tuleb täna ära tampida nagu kord ja kohus!!
              Kui Vucinic kellegile teisele väravat ei suuda lüüa, siis teile vist ikka
              May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

"Kvaliteetjalgpall".....mõlemad on kaks õnnetut räbalat seal väljakul. Viiki paluks printer....rubentuss on siiski natuke parem hetkel, küll te lasete viigi kobistada.
                Igatahes Z15.5 on printeri parimaid...nüüd olen kindel...Lotito saab oma papi kätte.
                Daje!!!
                1.totti koondisesse.
                2.Money talks bullshit(totti) walks.
                3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Congrats.....SERIE-B
                  Daje!!!
                  1.totti koondisesse.

Kommentaar

Võtame.välja.kõik.mängijad.kes.suudavad.midagi.luu a.

Juventus on ikka sitt.

ja Uuu'le. Räägitakse et vaheajal saatis Z15.5 kõik vittu ning võeti välja.
                    Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Päris karm elu meil.

Kommentaar

Täna läks siis jälle nii! Imelikud vahetused Rainerilt! Rohkem ei kommenteerigi, pole mõtet!

Kommentaar

Uuu peakontorit teatati ka uudisega, et olevat sõnelus olnud. Arvasin, et Z15.5 oli vigastatud, aga no sellist pulli ei taha kuidagi uskuda....Lotitole see ei meeldi.
                          Last edited by Uuu; 29.10.11, 22:54. Põhjus: liiga palju pulle sai pandud
                          Daje!!!
                          1.totti koondisesse.

Kommentaar

Claudio Ranieri maintains he was “satisfied with the performance” despite Inter’s home defeat to rivals Juventus.
                            The Nerazzurri can wave goodbye to any hope of the Scudetto after falling 11 points behind the leaders and could be sucked into the relegation zone this weekend.

I am satisfied with the performance,” insisted the Coach of their 2-1 loss at San Siro.

“We did come up against the form side in Serie A. Juve were clinical in taking the chances they had, while we had to balance things out and at a certain point ran out of energy to fight back.

“I said yesterday that we must not look at the table now. There are still 84 points up for grabs, Milan won the tournament with 82 last year. Now we do go home with a bitter taste in our mouths.

“We played well and held out against the Juve efforts, so it’s irritating that we lost. I saw a team that was not in great shape, but still fought on a level playing field with Juventus, which is a good sign.

“I did not see any huge gap between the two teams. Inter expressed themselves well, so I am not worried by this defeat.”

Ranieri also explained some of his tactical decisions during the encounter.

“Mauro Zarate was fit, it was my decision to take him off, as I tried to attack in a different way and it didn’t work. I introduced Luc Castaignos to attack Stephan Lichtsteiner and cover the left flank better, but in a match situation he is often timid.

“Unfortunately, I had to take into account the fitness levels of my squad. We certainly need to work on some things, but the lads showed determination and heart, which is what we’ll base our progress on.”

There were protests from Juventus after Luca Castellazzi clattered into Claudio Marchisio, but the referee opted not to award a sixth penalty of the season against Inter.

“The penalty? From the bench it looked like it could’ve been given.”

Mine putsi ja soovitan edaspidigi proovida oma faking faking4sitakotti-fakking kari sitakotte-1-2'ga mängida. tõesti üllatav näha treenerit, kes otsustab faking kaotusseisus selgelt mittetöötavas kaitsvas formatsioonis välja võtta ühe mehe, kes vähemalt löögilegi jõuda suudab välja tuua..... tra oleks Zarate väljakule jätnud ja Castaignose mõne mõttetu tondi asemele toonud, et siis selle abil veidigi ründemängijate hulka suurendada aga ei. teisel poolajal ei suutnud vist ühtegi normaalset võimalust luua. Adjöö viimane lootus Scudettole, tahaks loota, et usudetakse end kolmandale kohale ikka ära kobistada, kuid see nõuab muidugi korralikku mänguskeemimuudatust ja Moratti kulutamist jaanuaris.
                            sigpic

Kommentaar

Mauro Zarate: By moving to Inter I have signed for one of the greatest teams.
                              The Argentine striker has moved to the Giuseppe Meazza on loan from Lazio, and is looking forward to proving just how good he is at the Milanese giants
                              Täna õhtuks peale 10. vooru olla 18. kohal One of the greatest in serie-b, next year maybe
                              Daje!!!
                              1.totti koondisesse.

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
                                Mauro Zarate: By moving to Inter I have signed for one of the greatest teams.
                                The Argentine striker has moved to the Giuseppe Meazza on loan from Lazio, and is looking forward to proving just how good he is at the Milanese giants
                                Täna õhtuks peale 10. vooru olla 18. kohal One of the greatest in serie-b, next year maybe
                                Mees on ju kõigest laenul seal titanicul, et alati on võimalik päästeparve hüpata, milleks on Lazio, ega mees lolll pole kasutab lihtsalt oma leivaisa haledalt ära, manipuleerib teiega, nagu enamik teie suurtest sangaritest ja staaridest

Heiki Nestor Muslera, Fättpizza Makinwa, Manfredini fuck jne....
                                Lisaks kõigele mees pole ju isegi mitte Argentiina koondises, viimati kui mäletan, oli mees SS Lazio roosatrussikute peldikupildistamise koondises.

Eks mees tundis ennast seal vabamalt, sest ei pidanud kandma seda Lazio kotka sita pealt pressitud logoga vormi.

Muide need pildid on KAPO ametnike poolt leitud läbiotsimise käigus UUU Lazio peakontorist, ekspertiis kinnitas,et pildid on tehtud seal samuses peldikus kuhu UUU pidevalt luku taha jääb.
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X