No announcement yet.

Milano Inter

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Nicola Bellomo, AS Bari. Oskavad Tanel, Tofoa või Atleticomadrid enam rääkida selle mehe kohta?
    Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
    I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Algselt postitas Tamzu Vaata postitust
      Nicola Bellomo, AS Bari. Oskavad Tanel, Tofoa või Atleticomadrid enam rääkida selle mehe kohta?
      Minu jaoks suht meh mängumees. Ei mõista, miks teda tulevaseks supertäheks peetakse. Vanust juba üksjagu ning kuskil ta korralikult mängida pole saanud. Tanel vaidleb mulle kindlasti vastu.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Minu jaoks suht meh mängumees. Ei mõista, miks teda tulevaseks supertäheks peetakse. Vanust juba üksjagu ning kuskil ta korralikult mängida pole saanud. Tanel vaidleb mulle kindlasti vastu.
        Resident Serie B-ekspert on rääkinud.
        sigpic

Kommentaar

Interil huvi olemas venna vastu. Mitu, mitu korda meediast läbi käinud...vaatab, mis siit välja tuleb. Hetkel kogu trall Paulinho ümber käib. Nagu suvel Lucase ümber....
          Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!

Kommentaar

Imbetsillid võiks Paulinho sinnapaika jätta ning osta Lodi-Nainggolan paari. Sama raha, kaks head mängijat, keskväljamured lahendatud.
            sigpic

Kommentaar

Raske on midagi mõistlikku oodata selliselt pundilt.

Schelotto vaikselt halab Twitteris, saates peeneid vihjeid ala "The train passes a few times in life, you've got to decide whether to take it or not" ... like I said the train passes a few times"

Ei imestaks kui mercato lõpuks on seis selline:

IN:
              Rocchi
              +Benassi teine osa

OUT:
              Sneijder
              Coutinho

EDIT:

Inter squad for Torino:Handanovic, Belec, Di Gennaro; Zanetti, Silvestre, Ranocchia, Chivu, Pereira, Juan Jesus, Jonathan, Nagatomo; Alvarez, Guarin, Mudingayi, Mariga, Cambiasso, Gargano, Benassi, Bessa; Palacio, Rocchi, Livaja, Cassano

Kommentaar

Happy birthday to José Mourinho on behalf of Inter and all Interisti.

The Portuguese coach spent two hugely successful years in charge of the Nerazzurri, winning two Scudetti, a Coppa Italia, an Italian Super Cup and a Champions League crown. Inter and all the fans will forever remember Mourinho for these triumphs we achieved together and a whole lot more besides.

Today he turns 50: many happy returns José!

PALJU ÕNNE LEGENDILE!

Kommentaar

Tra küll. Cou. Por que?

Nalja saaks korralikult, kui Paulinho ost nüüd ära jääb mingil põhjusel.

Kommentaar

Ma ei saa aru, mida see Tanel siin seletab. Ta on praegu mu kõrval ja nutab, et Couthinho müüdi kuskile udusele saarele. Mis värk on? Interi suurim megatalent ongi läinud?
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kui uudiseid lugeda siis minnakse Paulinho järgi? Klubist lahkub 2 AMi ning vastu tuleb üks CM (kui tuleb). On see Paulinho tõesti nii hea?
                      Inglismaa Interi fännide poolt küll väga võimukas sõnavõtt klubi tehingute kohta. Mida arvavad siinsed Interi fännid asjast?
                      Lisatud failid
                      Ole sõber alati, muidu teen sust salati

Kommentaar

Voor Itaalias algas hästi. Lazio sai kodus üllatava kaotuse Chievolt.
                        Paulinho ostame nagu põrsa kotis. Vend pole Euroopas mänginud ja oleks tõesti äge, kui tehing nüüd millegi pärast ära jääks.

Kommentaar

INTER (3-4-1-2): Handanovic; Ranocchia, Chivu, Juan Jesus; Nagatomo, Mudingayi, Gargano, Zanetti; Guarin; Cassano, Palacio.
                          Allenatore: Stramaccioni.

Kommentaar

Mudingayi v6imalus end t6estada. Nagatomo on pundis. Loodab, et Cassano teeb t2na m2ngu ka, mitte ei vehi k2tega. Palacio peal j2lle lootused, et skoorib. Guariniga loodetavasti tehti jutuajamine ja annab palli teistele ka.

Kommentaar

Cristian "Who the fuck is Sneijder?" Chivu

Kommentaar

obaaaa kes jamaga hakkama sai.
                                FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                                FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Working...
                                X