No announcement yet.

Milano Inter

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

No täna vähemalt 4ne tagaliin. Vaja värav puhas hoida ja kuidagi see värav ise ära lüüa ja pood lukku panna(impossibru vt meie statistikat)

Forza Inter!

Kommentaar

Algselt postitas Balian47 Vaata postitust
      Kas Brasiilia superstaar Jonathan ka täna mängib?

E: Jonathani ja Taddei duelli tahaks näha.
      hullem ärasõnuja kui count juba
      Algselt postitas Iceman
      Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Esimene poolaeg 1:0 siis. Hea,et ei võtnud õlle lonksu, kui Jonathan elu rünnaku tegi!
        Palacio sai ka naerukrambid. Palacio ei uskunud seda sellelt vennalt. Vend isegi ei uskunud!!
        Pärast oli vana Jonathan juba tagasi! Söödud ja puhtaks löömised.
        Alvarez üritab jälle üle. Võiks natukene mitmekesisust rünnakutesse tuua.
        Kaitseliin on jälle väga habras! Handanovic on meid 3-4 korda päästnud kindlast väravast.
        Teisel poolajal paneb Roma ka juurde. Neil on väravat vaja!
        Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
        I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Korralik värava kombo . Teisel poolajal paneb Roma ühe ulme pressi peale. Nüüd on neil väravat vaja.

Kommentaar

Algselt postitas Tamzu Vaata postitust
            Hea,et ei võtnud õlle lonksu, kui Jonathan elu rünnaku tegi!
            sa ei olegi 14 ?

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
              Korralik värava kombo . Teisel poolajal paneb Roma ühe ulme pressi peale. Nüüd on neil väravat vaja.
              Roma lõi teise ära ja saabki rahulikult magama minna, sest see, mida kodumeeskond mängib, pole enam jalgpall.
              May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas cru Vaata postitust
                sa ei olegi 14 ?
                Ei! Ma pole Sinuga ühe vanune. Olen ikka vanem!
                Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!

Kommentaar

Juani äärest 2 korda Destro pani ära ja mäng oligi mängitud!
                  Kreeklane tuli ka Juani äärest sisse ja pani mängu värava!
                  Alvarezel kobaga 1 tagasi aga see ei muutnud enam midagi. Teine poolaeg vajusime ikka täitsa ära. Polnud nagu tahtmist seda seisu hoida. Roma pidi ju värava lööma mitte meie!!! Nemad oleks pidanud suruma. Meie aga läksime hooga rünnakule ja 3xJuani äärest karistati ära. Roma meestel oli aega ringi ka vaadata enne, kui pall võrku lüüa! Meie poolt puudus tahtmine seisu hoida. Tahtmine vastast kas või kinni hoida, haiget teha, mängutuju ära rikkuda. Andsime nii kergelt vennal minna!
                  Teisele poolajale mindi täitsa vale taktikaga ja suhtumisega. Polnud nagu kellegil tahtmist edasi pääsedagi.
                  Handanovic oli hea ja Kovacic keskel. Benassi tõukas ka normilt keksel söötu. Fortel paar võimalust. Teised ikka väga sitad.
                  Ega Stramal polnud pingilt ka kedagi võtta. Noored said mängu teha ja muud midagi!
                  Vaatame edasi...

Kommentaar

Peremehed käisid San Sirol oma võtmas. Hale Inter, hale!

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                    sigpic

Kommentaar

jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Cambiasso vigastusega välja ja sinna listi lisandus täna veel ka Guarin.

Antonio Cassano, Rodrigo Palacio, Diego Milito, Cristian Chivu, Dejan Stankovic, Luca Castellazzi, Gaby Mudingayi, Joel Obi, Walter Gargano, Yuto Nagatomo, Fredy Guarin, Esteban Cambiasso.

Kommentaar

Algselt postitas Solfice Vaata postitust
                          Cambiasso vigastusega välja ja sinna listi lisandus täna veel ka Guarin.

Antonio Cassano, Rodrigo Palacio, Diego Milito, Cristian Chivu, Dejan Stankovic, Luca Castellazzi, Gaby Mudingayi, Joel Obi, Walter Gargano, Yuto Nagatomo, Fredy Guarin, Esteban Cambiasso.
                          6 mängu hooaja lõpuni! Varsti on pool tiimi Primavera tiimist, Silvestre ja Jonathan hakkavad enam mänguaega saama...

Kommentaar

There were other issues too with the transfer policy as Inter decided not to reinforce their defence, despite the injuries to Walter Samuel and Cristian Chivu and the poor displays by Matias Silvestre. The lack of cover has seen Inter concede 26 goals in their 14 games this year, which is the second-most in the League behind only Pescara.

Eyebrows were also raised with the decision to let Philippe Coutinho leave for Liverpool. Inter did sign a very good prospect in Mateo Kovacic with the money available, but whether he was really what the Serpenti needed at that point of season is a matter up for debate. Coutinho’s departure left Inter with the much maligned Ricky Alvarez as the only player capable of taking on opposing defenders and moving play forward rapidly.

Given all these factors, one would be led to conclude that Inter technical director Marco Branca has a case to answer for. It should also be noted that Branca was responsible for Wesley Sneijder’s abrupt departure from the club in January. However, at the same time, young tactician Stramaccioni has also made more than a few errors along the way.

His constant shuffling of the squad and formations also prevented the team from establishing a style of play which has always been a hallmark for most successful teams. But, perhaps, his greatest error came about in how he set out his defence. The three-man defence worked for a while, before falling apart towards the end of last year.

The huge number of injuries have certainly not helped Strama’s cause, but one can’t blame them for Inter having accumulated lesser points than the likes of Siena, Torino and Bologna in the past 14 games. While he certainly did start brightly, the Roman’s inexperience has shown as the season has worn on.

Another criticism of Strama in some sectors has been his failure to bring in more players from the Primavera. One of the things fans looked forward to at the start of the season was seeing many of the successful NextGen squad integrated into the senior party. Marco Benassi has been the only one given a proper chance to feature so far.

There have been mistakes made this year, but now Inter face an even more important decision than last summer. Moratti will have to evaluate whether he wants to continue to put his faith in Stramaccioni and give him another shot, or to start over once again with a more experienced Coach in an effort to get his side back into the top tier of Europe.

Kommentaar

Kohtunikud on ikkagi süüdi.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Kohtunikud on ikkagi süüdi.
                                Miks on vaja maas lamavat meest jalaga lüüa. Saame ise ka aru, et lisaks sellele, et ei suudeta mängida, kipub tähtsate ninade reaalsustaju ära kaduma.
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X