No announcement yet.

Milano Inter

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Paulinho seebi ooperil siis j2rgmine osa. Tehing tehtud Brasiilia lehe v2itel. Hind vennal 16 milli.
    Itaalia lehed aga v2idavad, et mingit tehingut pole Londonis, CL finaali ajal tehtud.
    Paulinho alustas muidu algkoosseisus Inglaste vastu.
    Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
    I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Mingid jutud, et Icardi medical Neljap2eval.
      Paulinho seebika j2rgmine osa:
      tyyp tahab tulla ja hinnasilt yle 20 milli.
      Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!

Kommentaar

Homme kell 13:00 Mazzarri esitlemine: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=a578E6eS2Cs

Kommentaar

Icardi Milaanos ja homme medical! (Y)

Kommentaar

I didn't leave Napoli to come to Inter, or to go to Russia or anywhere else. At that point, having made the decision to leave Napoli, I might have taken a year off if I hadn't received an offer that really motivated me. I had lots of offers, one of which was from Inter and the president wanted to meet me. I was totally taken. I felt ready and up for it so I chose to go down this new path with Inter. I just want to go on record and explain what happened again so that people don't twist things."

Kommentaar

BMD_IMwCUAAhE7f.png large.jpg

Branca Fantast ostud! Vend hetkel ka veel ei suuda end kuidagi käima tõmmata...tropp!!
              Teised tiimid ostavad ja sõlmivad lepinguid. Meie omad vaid lasevad sadu nimesid läbi aga kaugemale ei jõua! Raskeks läheb Mazzarril Brancaga! :P

Kommentaar

Kommentaar

Inter are not expected to take up their €5m option for Walter Gargano, sending him back to Napoli.

The midfielder arrived on loan last summer following a row with Coach Walter Mazzarri, so the fact this tactician has now taken over at San Siro made his stay unlikely.

According to Sky Sport Italia, Inter have already informed Napoli that they will not be taking up their €5m option to make the move permanent.

The Nerazzurri aim to reinvest that money by bringing in a new midfield figure, with the hot favourite being Radja Nainggolan of Cagliari.

Gargano mängu lugemine ja söödud polnud just need, mida Interi keskvälja mees peaks tegema. Mazzarri sai sellest juba paari päevaga aru. Garganol on meeletu töötahe ja võime väljakul sebida. Samas Ta on nagu peata kana, kes vaid rassib sihitult ringi.
                  Kui võidab palli, siis suudab selle juba järgmise lolli sööduga, vastasele tagasi kinkida.
                  Hetkel on asjad vaid jutu tasemel...ja ühtegi ametliku esitlust, peale Mazzari, pole Interis olnud. Loodame,et need pole ainult 30 ja 31 Augustil!...

Kommentaar

Penskarist invaliid Stankovis pidi saama lepingu pikenduse...MILLE JAOKS?
                    2010 tegi vend head tööd ja jääb Interi legendiks...kuid sry...mille jaoks on sellist tüüpi vaja? Selle asemel mõnele noorele koht esindus tiimis?

Kommentaar

Meh? Pigem räägitakse sellest, et leping lõpetatakse kahepoolsel kokkuleppel ja läheb MLSi ära.

Kommentaar

Algselt postitas Solfice Vaata postitust
                        Meh? Pigem räägitakse sellest, et leping lõpetatakse kahepoolsel kokkuleppel ja läheb MLSi ära.
                        Mingis kohas veel,et jääb jne. Enne pole midagi kindel, kui panebki minema. 2,7 milli paneb aastas tasku, sealt on maksud juba maas.
                        Nüüd uudis jah,et soovib lepingu lõpetada:

Kommentaar

Zanetti pikendas aastakese jagu lepingut. Samuel peaks varsti sama tegema.

Kommentaar

Zanetti puhul arvatavasti viimane pikendus. Soovib tagasi tulla ja lahkuda nii nagu jalgpallurile kohane, väljakul ja omal jalal.
                            Hiljem siis Vice President? Mingid jutud on käinud.
                            Samueli pikendust oli oodata, samuti aastaks. Peaks ka olema viimane aasta.
                            Icardi sai med. läbi?

Kommentaar

Mamma Mia!!!

Dejan Stankovic has no intention of rescinding his contract with Inter. “The rumours are not true,” stated the midfielder.

Whispers that the 34-year-old would imminently be leaving the club by mutual consent have been getting louder this week.

“There is absolutely no truth in that,” the former Lazio player told Serbian website Sportal. “As things stand I will start the season with Inter and then we’ll see what new boss Walter Mazzarri wants to do.

“A move back to Lazio or a transfer to the MLS? There is nothing. If an offer arrives then I’ll think about it, if not then I’ll stay another year with Inter.”

Kommentaar

Silvestre laenuga on ikka korralik ämber maas:

“Inter will be forced to complete the signing of Silvestre. They haven’t done so yet, but they will before June 20. He’ll cost €6m.”

It is unclear whether Inter will keep the player or try to sell him to another club before the start of next season.

Puudub veel,et Chivu jääks....

Kommentaar

Working...
                                X