No announcement yet.

Milano Inter

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algises tundus ülimslt veider aga kui nüüd uuesti vaadata siis tegelikult on päris huvitav. Õige hinnangu saab anda alles siis kui särk mängijatel seljas.

Kommentaar

Minu arust on teie uue hooaja vorm päris kena. Erinevalt teie suurtest naabritest pole seda häbeneda küll tarvis.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Aasta lõppes siis väga mannetult. Sarnane mäng tolle Milano derbiga, kus veeretati ja veeretati.

Natuke liiga palju oli neid mänge siiski hooaja kokkuvõttes ja see on kindlasti Mazzarri parandada uue hooaja taktika, ettevalmistuse ja mängijatevalikuga.

Aga legendidega siis kõik kahjuks. Milito aeg oli selgelt käes, Zanettil pigem ka, aga Samuel ning eriti Cambiasso oleks võinud üksjagu pakkuda vähemalt lisamängijatena. Aga ilmselt on lihtsam tõesti täielikult puhas leht ette võtta... sentimentaalsust pole enam ühegi mängijaga väljaarvatud Handa ja Kova. Seega pole mingeid vabandusi jätta meeskonna tugevus kainelt hinadama.

Järgmine hooaeg peaks sihtmärgiks olema minimalselt 75 punkti. Ehk siis 15 punkti vaja juurde saada ning neid punkte saab tulla väravate löömise pealt. Tänavu ikka mannetult vähe... kui paar hiigelvõitu ära võtta (Sassuolo eelkõige), siis sisuliselt halvim rünnak esikümnes.
        sigpic

Kommentaar

Zanetti:
          "Dear Inter fans and sports fans around the world: thank you!"

“Thank you for having supported my family and me with your warm and loving embrace and your friendship and respect in my final matches on the pitch. It’s a beautiful lesson as regards both sport and emotion!

“Thank you!

“In my life as a footballer I put in a lot of effort when it came to training, the pitch, my relationship with the fans, in the gym after injuries and with my PUPI Foundation. During all this time I always believed that football was not only the greatest sport and the job that brings the most happiness, but that it is also functions as a school that teaches values and feelings, whether it be a game between a few friends or a match being broadcast around the world.

“This is what my father taught me when I worked with him as a bricklayer. And it’s what you have taught me with your love and support!

“Dear Inter fans, you will always remain in my heart, with our colours, our flags and our style. I hope to serve the club as a director as I did on the pitch wearing the number 4: a captain both on and off the pitch. In our trophy-winning days and our forgettable periods, we always stuck together as Interisti, and that is how we shall remain.

“Dear Argentina fans, I had the honour of wearing the Albiceleste shirt as a captain. With you I await another victory and I will always be a fan. Just as it was when I was a child, jumping up and down on my mother’s sofa with each goal.

“Dear team-mates who saluted me with your embraces – the same embraces we shared so many times on the pitch after a beautiful victory – and dear fans of the opposing teams. It is sporting rivalry that makes winning so great, and renders losing acceptable. Facing off on the pitch makes sport a model for life. It is where individuals do not count, but rather the team, and where goals scored and let in always provide a lesson.

“So I say thanks. This captain salutes you, but he’s not hanging up his boots: the never-ending game has only just begun!”

Kommentaar

Tom Ince is about to be confirmed as Inter Milan's next signing today.

Kommentaar

Kui Championshipis lammutanud Taarabt sai hakkama, siis saab ehk temagi. Tuleb tasuta ka vist, isa soovitusel muidugi.
              Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Halb ründaja Vaata postitust
                Kui Championshipis lammutanud Taarabt sai hakkama, siis saab ehk temagi. Tuleb tasuta ka vist, isa soovitusel muidugi.
                Näitab vist ära, mis tase Interil on
                Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
                Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Interi legendid vs Reali legendid: https://www.youtube.com/watch?v=RxUukGOzY-Y

Kommentaar

Zanetti eilne ilus värav:

Kommentaar

Toon välja huvitavamad lükked seoses co-ownidega.

Müüdi/osteti:

Ishak Belfodil - Parma ostis 50% tagasi ja nii lõppeski tema seiklus Interis umbes 300 mänguminutiga. Ei tea mis sai saatuslikumaks, mööda kõmmutatud penaltid hooaja eelsetes mängudes või tema väiksem panus hooaja eelsetes treeningutes tänu paastu pidamisele. Ei suutnud peale seda enam kuidagi tiimi sisse murda. Parma seisukohast igati hea diil.

Cristiano Biraghi - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Cittadella;

Alessandro Capello - Bologna take the remaining 50% of the player's rights from Inter; Tundus andekas mängumees olevat, Primavera eest mängi suht asjalikult.

Lorenzo Crisetig - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Parma;

Mauro Icardi - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Sampdoria; Erinevate allikate kohaselt läks kokku maksma umbes 11-13m€.

Rene Krhin - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Bologna; Toodi poiss koju tagasi. Näis kas saab mänguaega ka või niisama kohatäiteks ELi jaoks.

Marko Livaja - Atalanta take the remaining 50% of the player's rights from Inter; Pahapoiss Livaja täielikult Atalantasse. Tema eest toodi siia Schelotto, kes on samuti lahkumas. Igati perse kukkunud diil.

Andrea Bandini - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Bologna;
                      Niccolo Belloni - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Modena;
                      Matteo Bianchetti - co-ownership between Verona and Inter renewed;
                      Riccardo Bocalon - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Unione Venezia;
                      Alessandro Cannataro - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Livorno;
                      Raffaele Dalle Vedove - Lumezzane take the remaining 50% of the player's rights from Inter;
                      Lorenzo Degeri - Cremonese take the remaining 50% of the player's rights from Inter;
                      Yago Del Piero - Cesena take the remaining 50% of the player's rights from Inter;
                      Marco Ferrara - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Pergolettese;
                      Francesco Forte - co-ownership between Pisa and Inter renewed;
                      Gianmarco Gabbianelli - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Pro Patria;
                      Davide Guglielmotti - ownership between Pro Patria and Inter resolved via silent auction;
                      Manuel Gullotta - Brescia take the remaining 50% of the player's rights from Inter;
                      Simone Pecorini - Cittadella take the remaining 50% of the player's rights from Inter;
                      Andrea Romanņ - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Bologna;
                      Saphir Taider - co-ownership between Bologna and Inter renewed;
                      Lorenzo Tassi - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Brescia;
                      Giovanni Terrani - Monza take the remaining 50% of the player's rights from Inter;
                      Vincenzo Tommasone - co-ownership between Genoa and Inter renewed;
                      Luca Tremolada - co-ownership between Varese and Inter renewed;
                      Michael Ventre - co-ownership between Genoa and Inter renewed;
                      Eloge Koffi Yao Guy - Inter take the remaining 50% of the player's rights from Parma;
                      Giovanni Zaro- Inter take the remaining 50% of the player's rights from Castiglione.

Lisaks on tiimist lahkunud:

Javier Zanetti
                      Luca Castellazzi
                      Walter Samuel
                      Diego Milito
                      Esteban Cambiasso

Ja veel on lahkumas:

Hugo Campagnaro
                      Wallace
                      Rolando
                      Gaby Mudingayi
                      Macdonald Mariga
                      Saphir Taider
                      Zdravko Kuzmanović
                      ja üks kahest Alvarez või Guarin.

Hetkel kindel tulija ainult Vidic. M'Vila tundub ka lähedal olevat.

Kommentaar

Number 4 särk pensile ja Zanettiga kahe aastane leping, mis teeb temast Interi VP. Kuulujutud räägivad, et Mazzarriga pikendatakse aasta võrra lepingut, mis hoiab teda teoreetiliselt veel kaks aastat Interis.

Kommentaar

Mazzarri lepingu pikendus on ametlik. Leping kuni aastani 2016. Thohir lahkus CEO kohalt VIVA meediakompaniis ja keskendub täielikult Interile, mis on vägagi tervitatav otsus. Mercatost rääkides on siia tulemas Real Madridist Casemiro. Kuuldavasti puhtalt laen. Homme on Vidici ametlik esitlus. Iga mercato peab üks korralik saaga ka olema. Nii pole ka see aasta erinev. M'Vila pole ikka veel Interi mängija, väga segased asjaolud igatahes. Kolmandaks väravavahiks osteti Tommaso Berni, Inter kasvandik. Vist mingi 9 mängu üldse Serie As mänginud. Sunderlandist toodi tagasi Mirabelli, kelle ametiks sai chief scout.

Kommentaar

Algselt postitas Solfice Vaata postitust

Milline neist selle suve mood on? Viimane aeg uksematt välja vahetada. Tundub, et see tumesinine on kõige praktilisem, mustus ei paista sealt esimese hooga kohe väljagi. Ja tegelikult võiks vannitoas WC ees külma kivipõranda peal ka üks vähe soojem riie olla. Sinna vist sobib helesinine kõige paremini.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Solfice
                              M'Vila pole ikka veel Interi mängija, väga segased asjaolud igatahes.
                              Nii palju, kui ma lugenud olen, siis pidi asi olema selles, et Inter soovib Taļderi vastassuunas saata aga al˛eerlane ise ei soovi minna.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                                Nii palju, kui ma lugenud olen, siis pidi asi olema selles, et Inter soovib Taļderi vastassuunas saata aga alžeerlane ise ei soovi minna.
                                See on üldse huvitav olukord, kus ühed räägivad, et M'Vila tuleb olenemata sellest, kas Taider läheb Rubinisse või mitte, teised räägivad, et ainult sel juhul diil toimubki. Samas kui asi ei oleneks Taiderist siis oleks diil ju ammu tehtud? Muidugi kõige etem diil oleks selline, kus M'Vila tuleb, Taider jääb ja Kuzmanovic lahkub.

Kommentaar

Working...
                                X