Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

sigpic

Kommentaar

Mõnes tugevamas liigas te saaksite relegatsiooni see hooaeg.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Medel paneb kukalt kratsima. No kuidas kurat sa mängid niimoodi, kaks kätt üleval, kastis? Amatöör ei lendaks ka niimoodi peale. Või jooksis tüübil pilt kokku ja arvas, et mängib hoopis võrkpalli või korvpalli? Ulme. Mazzarri tüüpiline "we have injury emergency" tuli ka ära.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Mõnes tugevamas liigas te saaksite relegatsiooni see hooaeg.
          Tõsi, Venemaal oldaks alles 11. kohal, 13. koht peab juba relegation play-off'i.

Kommentaar

Ju kärab...

sigpic

Kommentaar

Räägi täpsemalt.
              THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Mazzarri läinud, Mancini vist tagasi pukki. A glorious day!

@tancredipalmeri The 24 seconds that best represent the Mazzarri spell at Inter https://www.youtube.com/watch?v=JFvujknrBuE&app=desktop
                WM: I have never been fired.
                MM/ET: We'll see about that.

Kommentaar

Tsiteerides Moggi: "Give him a relegation team he'll finish midtable, give him a scudetto team he'll finish midtable"

Iseküsimus muidugi, et kumb see Inter on.

-e- jutt siis Mazzarrist.

Kommentaar

Need viimased Mancini aastad olid muidugi lihtsad. Kõik põhikonkurendid ju lasti põhja.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

Ja OFFICIAL!

Kommentaar

Vägev! Kõige stiilsem treener maailmas tagasi kodumaal! Inter muutus igatahes palju huvitavamaks kohe.

Palju õnne Tanel.
                          So self aware so full of shit

Kommentaar

Eks ole näha. Praeguse koosseisuga pole väga lootustki kuhugi jõuda isegi parema treeneriga. Pole see Roberto "lükkan 0-3 kaotuseisus ründaja asemel alumise poolkaitsja platsile" Mancini ka nüüd midagi vägevat.
                            Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

teeb kerge ona ka w

ma ei oska nagu seisukohta võtta, see lüke on incredibile või? tanel mewtwo-rsk ütles et suht nice a ma ei tea krt

ma ei saa usaldada meest kes jengat mängida ei oska
                              slimm.ee

Kommentaar

Ega enam teid meistriks ei veeta läbi kahtlaste meetmete. Sats on teil endiselt sitt, seda nii Mazzari kui Manciniga.
                                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Working...
                                X