Milano Inter

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Tundub siuke vend, kellest pärast esimest ebaõnnestunud hooaega enam lahti ei saa vabaagendi palga tõttu.
      Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Halb ründaja Vaata postitust
        Tundub siuke vend, kellest pärast esimest ebaõnnestunud hooaega enam lahti ei saa vabaagendi palga tõttu.
        typical türklane ju.
        ta parimad ajad on möödas, tànud et endale võtsite

Kommentaar

Täna on leinapäev...

Kommentaar

Vs

Hakan "kebabmäster" Calhanööglu esitlemas sellist käkerdist. Grazie, Suning.

Kommentaar

Tundub et Eriksen ei sa itaalias karjääri jätkata kuni tal südame simulaator on...
              The One and Only

Kommentaar

Oli tore, aga nüüd tagasi keskpärasusse. Tänks pilukad.

Kommentaar

Kus see Interi fännide jutt oli, et Juventusel rahaliselt raske ja kõik perses, aga Interil kõik kasumis, uued sponsordiilid tulevad ja suplevad rahas?

Inter Milan is heading towards Liquidation. The plan is to sell all players who an offer arrives for. Selling Lukaku isn’t the end: Lautaro Martinez, Barella, De Vrij as of today, according to Corriere.

Kommentaar

Kahju, et Juve selle tiitli nii kergesti
                    nüüd võidab.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                      Inter Milan is heading towards Liquidation. The plan is to sell all players who an offer arrives for. Selling Lukaku isn’t the end: Lautaro Martinez, Barella, De Vrij as of today, according to Corriere.
                      Päris igasugu suva sitta pole mõtet Twitterist kopeerida.

Kommentaar

Lukakust ja Martinezest Edin Dzekoni. Rip Inter. Väga kurb.

Kommentaar

Lukaku asenduseks Dzeko ja Hakimi asenduseks Dumfries.

Kommentaar

EM-i põhjal tundub Dumfries väärt täiendus, Dzeko tuli pigem viimase korraliku palga järele.

Kommentaar

Liiga lebo võit.

Kommentaar

Algselt postitas keitsik Vaata postitust
                                Liiga lebo võit.
                                Liiga võitmiseni on ikka tükk maad veel minna.
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X