Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kas Marchetti mitte MM 2010 vilinal ei imenud ? 2 mängus kus ta Buffoni asendas 5 pealelöögist väravale juhtusid sees olema 4.
    Aint no sunshine when Gigi ´s gone...
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

All good things come to an end loser!!!! Marchetti on ikka kõvasti noorem kui vampiiritapja Buffy.
      Ja kui sa oma mudaliigast kahe tippklubiga ainult jälgid siis arvaksid siiamaani et Marchetti on sama esitustega Itaalias. Over and out sucker!!!!
      Daje!!!
      1.totti koondisesse.
      2.Money talks bullshit(totti) walks.
      3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
      "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
        All good things come to an end loser!!!! Marchetti on ikka kõvasti noorem kui vampiiritapja Buffy.
        Ja kui sa oma mudaliigast kahe tippklubiga ainult jälgid siis arvaksid siiamaani et Marchetti on sama esitustega Itaalias. Over and out sucker!!!!
        Calling me a loser ? Over and out to yourself , pussy . Materdati teid nagu karvatuid kasse euroopas.
        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Cesare Prandelli’s Italy have announced friendlies against Luxembourg and Russia in the lead-up to Euro 2012.

The Azzurri are set to come together in mid-May for pre-tournament preparations.

These will include a match on May 29 against Luxembourg, which will be on Italian soil with the venue still to be confirmed.

It will be their first time against Luxembourg since a 3-0 victory in April 1988.

Another game will take place at the Letzigrund Stadium in Zurich against Russia on June 1, kick-off 19.45 UK time.

The Nazionale’s record with Russia is of three wins and a draw, the most recent result being 2-0 in Cagliari in February 2005.

Italy will have their base camp in Cracow for the European Championships in Poland and Ukraine.

Kommentaar

Itaalia passiga skoorijad liigas

Di Natale 18
            Calaio, Miccoli 11
            Matri, Gio, Di Vaio 10
            Borini, Nocerino 9
            Di Michele, Lodi 8
            Marchisio, Rigoni, Osvaldo 7
            Diamanti, Pazzo, Pepe, Destro, Acqua 5

Peab mainima, et erakordselt nutune seis (ok, Cassano terve hooaeg vigane ja Rossi+Balo mängivad välismaal. Aga ikkagi).

Kommentaar

Rossi vigastas jälle põlve ning on tõenäoliselt koondisest väljas. Kurb lugu. Rossiga Itaalia olnuks vägev, Hispaaniale samas suur +

Kommentaar

Kuradi kahju jah, loodame nüüd siis, et Cassano korralikult mängida saab, et vähemalt temagi Poola sõidaks.

Kommentaar

Ega siin pole muud, kui Prandelli peab oma viimase mõistuse raasu kokkukorjama ja Tottile kõned peale tõmbama.

Ühesõnaga TOTTI koondisesse.

Cassano-Totti, nende meeste telepaatiat on ennemgi nähtud!

Ütleme, et kui selline asi juhtuma ei peaks, siis Prandelli võib küll ameti maha panna.

Hetkel on tunne, et UUU;Maarek; Vendetta ja Jasper (seebix) on minuga nõus ja keegi sellele ideele vastu ei ole, sest meil on vaja mehi koondisesse, kes oskavad peaga mängida.
                  sigpic

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                    Mis see reaalne koondise seis on hetkel? 4312 puhul vist midagi sellist.

Gigi

Abate/Maggio
                    Barzagli
                    Bonucci/Chiellini
                    Chiellini/Balzaretti/Criscito

DDR
                    Pirlo
                    Motta/Marchisio/Nocerino/Mauri

Aquilani/Montolivo

2 mängijat seltskonnast Balotelli/Osvaldo/Matri/Pazzo/Cassano/Rossi/Giovinco/Di Natale/Miccoli
                    Update?
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

no Miccoli ei saa kindlasti kaasa. Matri ja Pazzo võiks ka maha tõmmata. Cassano on suur küsimärk. Balo ja Gio platsile!

Kommentaar

Ma ei saa aru kas siin käivad ainult idioodid või mängitakse idiooti.

meil on olemas täiesti funktsioneeriv ja kokkumängiv kolmene ründeliin ühest klubist võtta: Osvalod- Totti - Borini

Problem solved, ülejäänud ei hakka nende skilliga isegi mitte võistlema
                        FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                        sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                          Ma ei saa aru kas siin käivad ainult idioodid või mängitakse idiooti.

meil on olemas täiesti funktsioneeriv ja kokkumängiv kolmene ründeliin ühest klubist võtta: Osvalod- Totti - Borini

Problem solved, ülejäänud ei hakka nende skilliga isegi mitte võistlema
                          Jeah. Übertrio, kes on vedanud Roma fantastilisele seitsmendale kohale, skoorides kolmepeale 6 kolli rohkem kui Di Natale.

Aga üldiselt. Balo ja Cassano lukus. Di Natale ja Gio võiks ka vormi põhjal tiimi saada. Ülejäänud variandid oleksid Pazzo (nö varasemate teenete eest), Matri/Osvaldo (sorri, aga suhteliselt same shit), Borini (selline põnev "äkki paugutab?" vend) ja...eem...kõik?

Kommentaar

Kus otsast see Balo sul lukus on? Prandelli võib ta vabalt koju ka jätta. Di Natale ja Giovinco on lukus. Cassano puhul oleneb tervenemisest (ilmselt ikka saab). Matri võetakse ka ja vsjo.

Ehk siis: Di Natale, Giovinco, Cassano ja Balo/Matri.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kogu see ründeosakond on nii pask, et Prandelli ei saa Balo mahajätmist lubada. Minu silmis.

Kommentaar

Destro!

Kommentaar

Working...
                                X