Kuidas Insigne oli?

Kommentaar

Algselt postitas delorean Vaata postitust
        Kuidas Insigne oli?
        pingil.
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Rõõm näha, et Florenzi on arengus sammu edasi astunud! Roma oma hunte pole koondises kunagi liiga palju olnud.
          sigpic

Kommentaar

Järjekordne Maailmameister riputas paar päeva tagasi putsad varna, Alessandro Nesta! Lubas treeneri ametit proovida, ehk läheb paremini kui Gattusol.

So self aware so full of shit

Kommentaar

Alessando uno di noi!!!!!!!!!

Forza Lazio!!!
              Daje!!!
              1.totti koondisesse.
              2.Money talks bullshit(totti) walks.
              3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
              "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Uus võõrsil mängu särk.
                Täitsa kena on ju.
                FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Puma ikka oskab!
                  Daje!!!
                  1.totti koondisesse.

Kommentaar

Koondisekutse Cesare !
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Nii nagu Ozzy ütles Biiberi kohta "Who the fuck is Tsastin Biiber" nii küsin ka mina "Who the fuck on earth is that"
                      Daje!!!
                      1.totti koondisesse.

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
                        Nii nagu Ozzy ütles Biiberi kohta "Who the fuck is Tsastin Biiber" nii küsin ka mina "Who the fuck on earth is that"
                        Eks aeg annab ka sulle arutust Uuu
                        Vihjeks võin öelda, et Juve pani käpa juba peale.
                        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Trezeguet? Ta ju konnasöödik? Vana kah...
                          Daje!!!
                          1.totti koondisesse.

Kommentaar

L’elenco dei convocati (Saksa ja Nigeria mänguks)

Portieri: Buffon (Juventus), Marchetti (Lazio), Sirigu (Paris Saint Germain);

Difensori: Abate (Milan), Barzagli (Juventus), Bonucci (Juventus), Criscito (Zenit San Pietroburgo), Maggio (Napoli), Ogbonna (Juventus), Pasqual (Fiorentina), Ranocchia (Inter);

Centrocampisti: Candreva (Lazio), De Rossi (Roma), Diamanti (Bologna), Florenzi (Roma), Giaccherini (Sunderland), Marchisio (Juventus), Montolivo (Milan), Thiago Motta (Paris Saint Germain), Parolo (Parma), Pirlo (Juventus), Poli (Milan);

Attaccanti: Balotelli (Milan), Cerci (Torino), Gilardino (Genoa), Insigne (Napoli), Osvaldo (Southampton), Rossi (Fiorentina).
                            FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                            FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Koosseis kena, aga miks on vaja Ranocchiat koondisesse? Kedagi asjalikumat tõesti pole? Luca Antei näiteks? Kihnuliigas taandarengut näitavad Giaccherini ja Osvaldo võinuks ka koju jätta. Parolo ja Cerci kaasamine äärmiselt positiivne.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kiatserini on äge olnud, olen mitu korda sattunud vaatama. Osvaldo võiks koju jääda jah, eriti sõpakates.

Kommentaar

Working...
                                X