No announcement yet.

Parma F.C

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ulmedomineerimine oli tõepoolest: pallivaldamine 52-48, pealelöögid 12-7 ja lõppeks võit pedeväravaga.

Kommentaar

Tore oli vaadata, et Biabiany jätkab sealt, kus Interist lahkudes. Ehk siis kaks korda kiirem kui enamus tüüpe platsil, aga lõpp-produkt on ikka aut või üle jala tsenderdus
      Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Okei istu endale labidas sisse. Kas Lazio on nüüd ebaausa võidu saanud kuna 85 minutil andis Ledesma keskväljakult jooksule söödu Klosele, kes 3. kaitsjast mööda pani(33 aastane mõttetu vanapäss ikkagi) ja kukkumise pealt supersöödu Kozakule andis, kes täpselt väravasse suunas, pall tõrjuti ja põrkepall Sculliluuserile ja Lazio took the lead.
        Kuid oleks Piaanpiaani or who the fuck else Parmale 90 mintil võidu toonud siis oleks GRANDE PARMA JA käi perseeeeeeeee UUU.......Läks aga teistpidi ja võitis siiski õnnelikum ja kvaliteetsem meeskond.
        Lulici asendamine Sculliga tappis ka mängu...aga Parma kaitsesse minek oli põhiline. Mul on siiralt pohhui...läbi mängu suutis Lazio ikka näidata häid kiireid sööte, mida pole balla ega rossi käe all näinud.
        Ja eks neid rubentussi peenisepoisse häirib see, et Lazio ja Udine on juba punktid kätte saanud. Milan ka kandadel.
        Daje!!!
        1.totti koondisesse.
        2.Money talks bullshit(totti) walks.
        3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
        "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Pedevärav och hokivärav??? Väga hea värav oli... Klose soolo, mis kogu selle olukorra tekitas oli tõeline klass
          Lazio mängis täpselt sellist mängu nagu meeskond, kelle põhimehed paar päeva tagasi euroliigas 90min+ müttasid. Parma lootis, et saab selle ühe puntkiniru kätte ja ehk joppab ja õnnestub mingi pikk pall ette taguda ja värav ka kobitsada. Paraku täna ei jopastanud ja kodumeeskond tahtis seda võitu palju rohkem, jõuga vajutati see pall ära... end of story. Biabianyle aktiivsuse vimpel jah. Ma ei tea, kas teda treenerid põhimõtteliselt ei ole tahtnud aastate jooksul õpetada õigeid otsuseid vastu võtma või lihtsalt pea on looduse poolt kaasa sündinud selline, et ei suuda meelde jätta mitte ühtegi nõuannet.

assa rsk UUU kontori hotline juba jõudis ette

Kommentaar

Ainus viigita meeskond õhtul mängus. Võit koju ja koht top 10 olemas.
            GIO FTW.

Kommentaar

Prooviks mängu vaadata aga mega udu on seal...mis toimub?
              Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
              I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Panin ka mängu käima, ja no pühapäeva õhtus seekord korralikult komöödiat

Põhimõtteliselt nagu raadio ülekanne, kui pall on kastis siis ple siiligi näha.

Kommentaar

Algselt postitas Tamzu Vaata postitust
                  Prooviks mängu vaadata aga mega udu on seal...mis toimub?
                  Eee, udu on noh. Ja mäng toimub.
                  aga poolaja kokkuvõte spetsiaalselt sinule:
                  Sebastian Giovinco rattled the woodwork, as Palermo hold out Parma after a foggy first half.

Devis Mangia’s Sicilians hoped to end their dismal away record of one point and not a single goal, but wasn’t helped by the fact Fabrizio Miccoli, Abel Hernandez, Igor Budan, Eran Zahavi and Andrea Mantovani were all ruled out, so Lores Varela got his first start. Parma aimed to continue their strong Tardini trend with Graziano Pellè supported by Sebastian Giovinco.

There were doubts as to whether the game would go ahead, as fog sank over the stadium and visibility was very poor.

Pellè flashed an angled drive across the face of goal, skimming the base of the far post. At the other end, Federico Balzaretti got down the left and forced a save out of Antonio Mirante’s legs at the near post.

Pellè threatened again, hooking down a cross with a great first touch only to pull the finish wide.

Giovinco spun round on the edge of the box for a fierce strike that Benussi flew to palm out from under the bar. Moments later the Atomic Ant went even closer, as his shot beat the goalkeeper to crack against the base of the upright.

The fog started to lift midway through the first half, but Palermo wasted a great chance on the counter with Mauricio Pinilla’s wayward pass. It was all Parma, as Giovinco’s diving header whistled past the near post from Stefano Morrone’s cross. In the last kick of the first half, Giovinco feinted a free kick into the centre, but instead tried to curl it directly in at the near stick and Benussi scrambled back across his line to clear.

Parma 0-0 Palermo (Half-Time)

Parma:Mirante; Zaccardo, Paletta, Lucarelli, Gobbi; Biabiany, Galloppa, Morrone, Valiani; Giovinco; Pellè

Palermo: Benussi; Pisano, Silvestre, Migliaccio, Balzaretti; Acquah, Bacinovic, Barreto; Ilicic, Lores; Pinilla

Ref: Banti

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                    Eee, udu on noh. Ja mäng toimub.
                    aga poolaja kokkuvõte spetsiaalselt sinule:
                    Sebastian Giovinco rattled the woodwork, as Palermo hold out Parma after a foggy first half.

Devis Mangia’s Sicilians hoped to end their dismal away record of one point and not a single goal, but wasn’t helped by the fact Fabrizio Miccoli, Abel Hernandez, Igor Budan, Eran Zahavi and Andrea Mantovani were all ruled out, so Lores Varela got his first start. Parma aimed to continue their strong Tardini trend with Graziano Pellè supported by Sebastian Giovinco.

There were doubts as to whether the game would go ahead, as fog sank over the stadium and visibility was very poor.

Pellè flashed an angled drive across the face of goal, skimming the base of the far post. At the other end, Federico Balzaretti got down the left and forced a save out of Antonio Mirante’s legs at the near post.

Pellè threatened again, hooking down a cross with a great first touch only to pull the finish wide.

Giovinco spun round on the edge of the box for a fierce strike that Benussi flew to palm out from under the bar. Moments later the Atomic Ant went even closer, as his shot beat the goalkeeper to crack against the base of the upright.

The fog started to lift midway through the first half, but Palermo wasted a great chance on the counter with Mauricio Pinilla’s wayward pass. It was all Parma, as Giovinco’s diving header whistled past the near post from Stefano Morrone’s cross. In the last kick of the first half, Giovinco feinted a free kick into the centre, but instead tried to curl it directly in at the near stick and Benussi scrambled back across his line to clear.

Parma 0-0 Palermo (Half-Time)

Parma:Mirante; Zaccardo, Paletta, Lucarelli, Gobbi; Biabiany, Galloppa, Morrone, Valiani; Giovinco; Pellè

Palermo: Benussi; Pisano, Silvestre, Migliaccio, Balzaretti; Acquah, Bacinovic, Barreto; Ilicic, Lores; Pinilla

Ref: Banti
                    Suured tänud. Vaatan siis Lyoni teise poolaja ka ära ja Sina siis tee Parma mängu teisest poolajast ka ülevaade! Teravad silmad Sul,et seal udus mängu näed
                    Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!

Kommentaar

Ainus viigita meeskond õhtul mängus. Võit koju ja koht top 10 olemas.
                      Jee rait. jinxs või midagi sellist.
                      0-0, teisel poolajal veel korra latti ja paar sitatud võimalust.
                      Koht tabelis peaks olema nüüd 11.

Kommentaar

Tamzule teise poolaja kokkuvõte kah. Unejutuks või nii
                        The fog started to lift midway through the first half, but Palermo wasted a great chance on the counter with Mauricio Pinilla’s wayward pass. It was all Parma, as Giovinco’s diving header whistled past the near post from Stefano Morrone’s cross.

The fog descended a little more during half-time and Palermo finally threatened with Lores Varela turning his finish off target from a promising position. At the other end, Alessandro Lucarelli ballooned a corner over the bar from six yards.

On 55 minutes Palermo had penalty appeals for Massimo Gobbi clumsily tugging at Nicolas Bertolo, though the substitute did go down far too easily.

Francesco Valiani’s stunning curler from the edge of the box sailed over Benussi and thumped the crossbar, meaning Parma had hit the woodwork twice in this game. From the resulting corner, Benussi parried Lucarelli’s attempt.

Valiani went close again, his header wide from a Jonathan Biabiany cross, but Palermo scraped a point in Parma.

Kommentaar

Tamzule teise poolaja kokkuvõte kah. Unejutuks või nii
                          The fog started to lift midway through the first half, but Palermo wasted a great chance on the counter with Mauricio Pinilla’s wayward pass. It was all Parma, as Giovinco’s diving header whistled past the near post from Stefano Morrone’s cross.

The fog descended a little more during half-time and Palermo finally threatened with Lores Varela turning his finish off target from a promising position. At the other end, Alessandro Lucarelli ballooned a corner over the bar from six yards.

On 55 minutes Palermo had penalty appeals for Massimo Gobbi clumsily tugging at Nicolas Bertolo, though the substitute did go down far too easily.

Francesco Valiani’s stunning curler from the edge of the box sailed over Benussi and thumped the crossbar, meaning Parma had hit the woodwork twice in this game. From the resulting corner, Benussi parried Lucarelli’s attempt.

Valiani went close again, his header wide from a Jonathan Biabiany cross, but Palermo scraped a point in Parma.
                          Head Ööd Siis! Lyoni mäng oli huvitavam...T-lus ei andnud lõpuni alla. Tänud ülevaate eest!

Kommentaar

Nendest mängudest, mida ma see hooaeg näinud olen, kõige ilmetum esitus.
                            Gio vahetati esimesel poolajal välja ja viimasel sekundil suudeti väravaeest mööda lüüa.
                            Hea vähemalt, et pähe ei saanud

Kommentaar

Jumal tänatud, et ma striimi pärast 1-3 taha jäämist kinni panin, muidu oleks veel pähe saanud. Lecce teine värav oli muidugi überkena. Aga üldiselt no Gio no fun. Ilmetu, isutu, plaanitu mäng. Valesööte kohutavalt palju.
                              Jajah, ainuke viigita meeskond liigas, kolm viiki järjest.

Kommentaar

that awkward moment ... kui sa saad aru, et orbitaaljaam on Parma kapifänn
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X