Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Mõnda Roma mängu pole kellegil huvi minna vaatama ?

Seni kuni kuningas mängib võiks kaema minna !
    sigpic

Kommentaar

on ikka, on ikka.

Mingi 3-4 päevane tripp võiks olla, kuna eraldi puhkust ei saa ja raatsi raiskama hakata. Ehk siis mingi neljap-reede startida ja esmaspäval tagasi näiteks.

Finnair viib tallinast soodsalt (alates 189EUR) ja mugavalt kohale ka näiteks. Ajame 4 ahvi kokku ja lähme? Ettepanekuid mängudeks ka?

Kommentaar

19. aprill olen prolly minemas, peaks Roma - Atalanta olema.
        Algselt postitas Iceman
        Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

miks just see mäng/kuupäev?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
            miks just see mäng/kuupäev?
            ilmselt lihtne pileteid saada + scudetto kindlustamine + sünnipäev
            Algselt postitas Iceman
            Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
              Sügisel Atalantat vaatama! Või siis ka Milano klubisid...

54EUR eest piletid edasi-tagasi.
              See hea idee!!

e,

Milani mängu võiks küll minna see aasta raudselt.

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
              scudetto kindlustamine
              THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Oleksin ka tripist huvitatud. Palju raha maksta ei taha ning 3-4 päeva pikk reis ajaks asja ära.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
                  ilmselt lihtne pileteid saada
                  Itaalias on vähemalt kolmveerandile mängudest lihtne pileteid saada.

Kommentaar

Kui on huvilisi, siis 5-10.veb liigun Fiorentina ja Atalanta mängu vaatama. Lend edasi-tagasi oleks 54€.

Kommentaar

6. november HJK - Torino euroopa liiga mäng....Kellegil on huvi minna vaatama?
                      Ela ja tunne, et elad
                      see on kõige lihtsam
                      filosoofia, mis toimib
                      sule silmad ära vaata
                      tagasi, hinga sügavalt ja
                      hüppa üle iseenda varju
                      tule koos minuga.

Kommentaar

Ajaks mingi seltskonna kokku ja läheks kedagi vaatama?
                        THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Bergamo ots tundub kõige mõistlikum. Sealt on Torinosse nt lumme kusta. Et noh, Juventus-Roma, Juventus-Milan, Juventus-Printer, Juventus-Napoli. Sobib.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

ei ei, Rooma lendame ikka

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                              Bergamo ots tundub kõige mõistlikum. Sealt on Torinosse nt lumme kusta. Et noh, Juventus-Roma, Juventus-Milan, Juventus-Printer, Juventus-Napoli. Sobib.
                              Bergamost Milanosse on 40 km, Torinosse üle 150.

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
                                Bergamost Milanosse on 40 km, Torinosse üle 150.
                                Ära üldse hakka ussitama. Nahui sa netis oled veel. Tras amsudp TAMaekak Levadiadais ineinuttty munina munbnipea karim uniiapeasi jasperti minnip ea kölik utn munniypead. tra munna

Kommentaar

Working...
                                X